اتاق فرار ترسناک در تهران قیمت و رزرو آنلاین تاج اسکیپ روم | allescape

اتاق فرار ترسناک در تهران قیمت و رزرو آنلاین تاج اسکیپ روم | allescape

در سناریوی ماه شوم در جنگلی به نام جیغ وودز بعد از سال‌ها و در شبی که ماه کامل می‌شود، صداهای وحشتناک به‌گوش می‌رسد. برای این بازی ۸۰ دقیقه فرصت دارید و تعداد افراد گروهتان باید چهار تا هفت نفر باشد. اگر تا حالا تجربه شرکت در بازی اتاق فرار (اسکیپ روم) رو نداشتید و تازه کار هستید سعی کنید بازی رو انتخاب کنید که ژانر ساده تری داره و تنوع معماهای درون بازی کمتر باشه. در واقع اتاق فرار یا اسکیپ روم همان بازی های کامپیوتری هستند که در دنیای واقعی شبیه سازی شده اند و به صورت گروهی انجام می شوند.

شما عزیزان می توانید برای رزرو اتاقهای بازی از طریق این وب سایت اقدام نمایید و ساعات خوشی را در کنار ما سپری کنید. اگر تجربه حضور در اسکیپ روم را نداشته‌اید؛ اولین سوالی که با آن روبرو می‌شوید این است که « اتاق فرار ترسناک چیه؟». اتاق فرار ترسناک یک بازی گروهی است که البته شباهت زیادی به بازی‌هایی که قبلا تجربه کرده‌اید ندارد! همان طور که در فیلم اره افراد در یک محوطه حبس می‌شدند و باید کلید حل مشکل را پیدا می‌کردند؛ حالا شما هم باید با اتفاقات و موجودات وحشتناک روبرو شوید و راهی برای خروج از اتاق فرار پیدا کنید.

درباره شعب اتاق فرارهای تهران

برای رزرو آنلاین اسکیپ روم های مجموعه وست روم فقط کافیه به صفحه بازی مورد نظر برید و با چند کلیک ساده سانس مورد نظرتون رو رزرو کنید. حضور در اتاق فرار می‌تواند ده‌ها برابر بیشتر از دیدن یک فیلم ترسناک یا خواندن کتاب‌های دلهره آور، هیجان انگیز باشد. از سوی دیگر این تجربه خطرات انجام بازی‌های خطرناک را هم ندارد و بدون صرف هزینه هنگفت یا آسیب‌های جانی، می‌توانید آدرنالین خونتان را بالا ببرید و یک روز کسل کننده را به روزی خاطره انگیز تبدیل کنید.

آیا اتاق فرار ترسناک، خطرناک است؟

کارشناسان پشتیبانی پرتال مای اسکیپ همه روزه ( حتی در روز های تعطیل) از ساعت 10 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما برای انتخاب بهترین اسکیپ روم شیراز بازی و سرگرمی هستند. اگر به دزدی از یک بانک علاقه دارید و فیلم‌های دزدان مسلح بانک‌ها شما را به وجد می‌آورند، این اتاق فرارِ معمایی برای شماست. شما و گروهی که دارید، همگی از سارق‌های سابقه‌دار هستید و حالا می‌خواهید موجودی یکی از معتبرترین بانک‌های خاورمیانه را سرقت کنید که شامل شمش طلا، دلار و یورو است.

  • همچنین در هر شعبه فضای انتظار مناسب و امکان ارایه نوشیدنی قبل و پس از بازی فراهم شده.
  • در این پرتال کلیه ی اسکیپ روم شیراز یا به عبارتی اتاق فرار شیراز را میتوانید مشاهده کنید و اقدام به رزرو هرکدام از اسکیپ روم ها کنید .
  • آوریل سال ۱۹۸۶ بود که هسته راکتور RBMK ذوب شد و مجبور شدیم تا ۳۰ کیلومتری تمام منطقه رو تخلیه کنیم.
معماها و مسائل مختلفی که در این اتاق فرار با آن‌ها مواجهه می‌شوید، هم آسان هستند و هم بسیار سخت. پس باید به همه نکات توجه کنید و کار گروهی خوبی را ارائه دهید. اتاق فرار طهران 1346 اگر بهترین اتاق فرار تهران در سبک خودش نباشد، یکی از بهترین‌های ایران در ژانر مخصوص به خودش محسوب می‌شود. مجموعه دژاوو، دو اتاق فرار تحت عنوان‌های «طالع نحس» و «آخرین نفر» دارد که به ترتیب یکی در خیابان شریعتی و دیگری در صادقیه تهران واقع شده‌اند. اتاق فرارهای دژاوو به ترسناک بودن‌شان شهرت دارند و شما می‌توانید این موضوع را از نظراتی که شرکت‌کنندگان داده‌اند، متوجه شوید. دکور اتاق فرار طالع نحس، یکی از نکات مثبت آن به‌شمار می‌رود که با داستان بازی همخوانی دارد.

اتاق فرار حجله؛ مجموعه یونا

توسط گلستان

گلستان عبدی