تیک آبی اینستاگرام خرید تیک آبی اینستاگرام نوین ایده | فالووران

البته شما باید محتوای سایت خود را با قوانین تولید محتوای اینستاگرام نیز هماهنگ کنید. با خرید تیک آبی اینستاگرام شما در بین میلیون‌ها کاربر معتبرتر و قابل اعتمادتر می‌شوید و کاربران زیادی صفحه شما را دنبال می‌کنند. توجه داشته باشید که مهم ترین دلیل برای درخواست تیک آبی اینستاگرام، داشتن حسابی است که در خطر جعل هویت است. شما با دریافت تیک آبی به راحتی و با خیالی آسوده، هویت حساب کاربری خود را تایید و تثبیت می کنید.

۷- درخواست رسمی از اینستاگرام جهت دریافت تیک آبی

در این مرحله بهتر است که از مقاله آموزش افزایش فالوور اینستاگرام رایگان نیوسئو با 35 روش کاربردی افزایش فالوور بهره مند شوید. حتی اگر فالورهای خیلی زیادی داشته باشید ولی خارج از اینستاگرام فعالیتی نداشته باشید یعنی اسمی از شما نباشد، عملاً شانسی برای گرفتن تیک آبی ندارید. نتیجه چیست؟ این کاری است که کارمندان اینستاگرام برای سنجش شهرت شما انجام می‌دهند. اینستاگرام با بیش از دو میلیارد کاربر در جهان در لیست محبوب ترین شبکه‌های اجتماعی دنیا قرار دارد.

دو گزینه دیگر نیز گوگل به شما پیشنهاد خواهد داد، خرید تیک آبی تلگرام و خرید تیک آبی توییتر. اولا باید به شما بگوییم که صرفا چون گوگل به شما خرید تیک آبی تلگرام را پیشنهاد داده است، این موضوع به معنی وجود چنین چیزی نیست. چرا که سایت‌های زیادی در حال حاضر روی این موضوع مانور می‌دهند، در حالی که چنین قابلیتی برای تلگرام وجود ندارد. دومین نکته که باید به آن توجه داشته باشید این است که تیک آبی توییتر زمانی برای شما اهمیت دارد که شما بخواهید روی چهره برند خود کار کنید. خرید تیک آبی اینستاگرام مزیت‌هایی به دنبال خواهد داشت که باعث می‌شود افراد حاضر باشند برای این سرویس هزینه کنند و زودتر تیک آبی را در کنار اسم خود ببینند.

در این بخش به این سوال که چگونه در اینستاگرام تیک آبی بگیریم پاسخ داده شده است. پیش از این گرفتن تیک آبی اینستاگرام تنها برای درصد کمی از کاربران امکان پذیر بود، اما امروزه کاربران زیادی اقدام به گرفتن تیک آبی اینستاگرام نموده و در این راه موفق بوده اند. گرفتن تیک آبی اینستاگرام مستلزم طی کردن مراحلی می باشد که در ادامه به آن پرداخته ایم. به گفته سایت های شبکه های اجتماعی خرید فروش تیک آبی غیر مجاز است و  اگر متوجه خرید و فروش تیک آبی اینستاگرام شوند، آن تیک را حذف می کنند .اما در بازار های سیاه تیک آبی با قیمت های بسیار بالا خرید و فروش می شود . نکته بعدی که باید به آن توجه داشته باشید، این است که خرید تیک آبی اینستاگرام می‌تواند روی برندینگ شما تاثیر مثبت داشته باشد. چرا که بسیاری از آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ به این جهت به شما پیشنهاد خرید تیک آبی توییتر، خرید تیک آبی تلگرام و خرید تیک آبی اینستاگرام را پیشنهاد میدهند که شما رتبه یک برند کاری خود شوید.

آیا امکان حذف تیک آبی اینستاگرام پس از خرید تیک آبی اینستاگرام وجود دارد؟

شما می توانید تعدادی زیادی پیج با نام خود ایجاد کنید و این مسئله را به اینستاگرام منتقل کنید که پیج‌های زیادی با نام من وجود دارند و من دارای پیج اصلی هستم می خواهم که پیج خود را از سایرین جدا کنم. در این حالت اینستاگرام با تقاضای مدارکی از شما، به این خواسته‌ی شما احترام می گذارد و به شما نشان آبی اینستاگرام را می دهد. برای اثبات اعتبار پیج اینستاگرام، راه ­های زیادی از قبیل؛ تولید محتوای مناسب، نمایش رضایت دنبال کنندگان و … وجود دارد. اما قوی­ ترین اثبات برای نشان دادن اعتبار پیج شما، داشتن تیک آبی اینستاگرام است.

  • ممکن است که تیک آبی آن حذف شود و یا حتی اکانت بسته شود تا احراز هویت آن مجدد تایید شود.
  • خرید تیک آبی به پیج شما اعتبار می‌دهد از این رو افراد زیادی در پی خرید این قابلیت هستند، البته توجه داشته باشید میزان هزینه‌ای که از طرف اینستاگرام برای این قابلیت در نظر گرفته شده ۱۲ دلار است.
  • باید عملکردتان به گونه ای باشد که جز جستجوهای اینستاگرام قرار بگیرید.
  • دلیلی ندارند که کسی بخواهد برای افراد عادی حساب جعلی ایجاد کند.
  • کاربرانی که سرویس تیک آبی پولی اینستاگرام را تهیه کنند، به استیکرهای اختصاصی برای استوری‌ها و ریلز دست می‌یابند و همچنین هر ماه 100 ستاره رایگان یا پول دیجیتال این پلتفرم برای کمک به اینفلوئنسرها را دریافت می‌کنند.
  • ▪️ پس از ثبت سفارش، تیک آبی اینستاگرام روی اکانت شخصی شما فعال خواهد شد.
تیک آبی اینستاگرام خرید تیک آبی اینستاگرام نوین ایده | فالووران

توسط گلستان

گلستان عبدی