معنای پشت هر رنگ لاله + نحوه نگهداری و کاشت | flowerbook

این گل با اینکه زیبایی خاصی دارد از آن می توان برای تولید داروهای خواب آور برای کسانی که خواب راحتی ندارند استفاده نمود. شما عزیزان بایستی در مواجهه با ریشه این گل با آگاهی و توجه بسیار رفتار نمایید چرا که سمی است. اگر منطقه‌ای که قصد کاشت گل لاله را در آن دارید سرد باشد به دلیل رطوبت بسیاری که در آنجا ممکن است باشد می توانید پیازهای خود را از دل خاک بیرون کشیده و در انبار نگه دارید. بعد از اینکه گل از بین رفت باید پیاز آن را از خاک درآورده و ساقه ی آن را برید. پیاز در یک مکان خشک و تاریک نگهداری شود و سال دیگر دوباره آن را بکارید. سازگار نبودن پیاز این گیاه به رطوبت باعث می شود خاک سبکی برای آن در نظر بگیرید که زهکشی نیز شده باشد.

این گل در مقابل سرما می تواند از خود استحکام بسیار بالایی نشان دهد. همچنین بعضی از نمونه های این گیاه را می توانید به صورت گلدانی پرورش داد. مانند بسیاری از گل های دیگر، لاله ها دارای معانی قوی هستند. همانطور که در داستان فرهاد و شیرین بیان می شود، یکی از رایج ترین معانی گل لاله قرمز، عشق عمیق و کامل است.

آیا گل لاله به آفتاب نیاز داد؟

این گل از گروه سوسنیان به شمار می‌آید و در این زمره جای می گیرد. محل اصلی رویش لالهٔ خودرو در آسیای مرکزی در نظر گرفته می شود. در مورد نگه داری و کاشت گل‌های زیبای لاله بایستی بدانید که خاک گل لاله باید از زهکشی درستی برخوردار باشد. پس بهتر است این پیازها در خاکی غنی و سبک کاشته خاک هایی که دارای مقدار مساوی ازت- فسفر – پتاسیم هستند مناسب می باشد. در این مطلب از وبلاگ آکادمی آموزش گل آرایی علی ولی به معرفی گیاه زیبای… گل لاله در دمای 15 تا 18 درجه رشد خوبی دارد و در برابر سرما مقاوم است.

  • خاک پیاز لاله بایستی دارای ۷۰ درصد خاک باغچه، حدود ۲۰ درصد ماسه و ۱۰ درصد کود شیمیایی برای تقویت خاک باشد.
  • برای کاشت این گل زینتی در داخل گلدان همان طور که در بالا ذکر شد سر پیاز مورد نظر بایستی به سمت بالا باشد.
  • زمانی که این گل به هلند وارد شد، بسیار محبوب گردید و کشت گسترده پیدا کرد.
  • این گل که زیبایی بسیاری دارد در ابتدا از کشور عزیز ما ایران نمو و رشد یافته است.
  • برای سبک شدن خاک می‌توانید به آن مقداری ماسه و شن اضافه کنید.

لاله های سیاه برای تبریک به کسی برای هر یک از دستاوردهایش داده می شود. لاله های مشکی بسیار شیک به نظر می رسند و با هر مناسبتی به خوبی ست می شوند. بنابراین دادن یک دسته گل لاله سیاه به عزیزانتان می تواند راهی عالی برای نشان دادن مراقبت شما باشد. قبل از اینکه کاشت پیاز لاله را در آب آغاز کنید، باید آن را حدود 12 الی 15 هفته در یک کیسه کاغذی گذاشته و در فریزر بگذارید. پیازها را در عمقی تقریبا سه برابر اندازه ی خود پیاز بکارید و بعد از کاشتن، خاک روی آن را خوب فشار دهید و آبیاری کنید.

نماد گل لاله صورتی

بعد از خرید گل ها و در فاصله ی رسیدن به خانه، آن ها را در دستمال یا روزنامه ی مرطوب بپیچید چون گل ها نباید در مدت طولانی بدون آب بمانند. توان برخی از نمونه های آن را به عنوان گیاهی گلدانی نیز پرورش داد. برای از میان بردن کرم‌ های معده، افزایش قوای جنسی از دم کرده گل لاله استفاده می‌کنند. عمقی که برای کاشتن این گل در نظر می گیرند حدود 12 الی 20 سانتی متر می باشد. همانند هر گیاه و گل طبیعی گل‌ های لاله نیز یک سری نیازمندی‌ ها دارند که بایستی بدان توجه کرد.

دانلود آهنگ جدید

پیازها را نسبتاً عمیق بکارید – 15 تا 20 سانتیمتر عمق یا حدود سه برابر ارتفاع لامپ. یک سوراخ عمیق‌تر از آن حفر کنید تا خاک شل شود و زهکشی شود. در خاک های رسی، به جای آن به عمق 7.5 تا 15 سانتیمتر بکارید. در آب و هوای سردتر شمالی، آن را در اواخر شهریور یا مهر بکارید.

http://agriculture-na.ir

گیاه پزشکان مشکل شما را بررسی می‌کنند و در صورت نیاز غذای گیاه (کود)، سم و سایر ملزومات گیاه را برای شما ارسال خواهند کرد. گل لاله با تنوع زیاد رنگ‌هایش یک انتخاب عالی برای فرش کردن باغچه خانه شماست. در واقع گل لاله از ایران به ترکیه برده شده و از آن جا به سراسر جهان رسیده است.

همچنین اگر در شهر اصفهان زندگی می کنید می توانید از خدمات گل و گیاه در منزل این مرکز استفاده کنید و از کارشناسان بخواهید برای بررسی شرایط گلدان در منزلتان حضور پیدا کنند. همچنین با مراجعه به فروشگاه اینترنتیاین مرکز می توانید بهترین آفت کش و قارچ کش گیاهان را تهیه کنید. برای خرید و مشاوره انواع مجله خبری کتاب گل کود، سم و خاک می توانید با شماره های که در قسمت زیر نماش داده شده است در زمان های مشخص تماس بگیرید. دو روش وجود دارد که می توانید برای ازدیاد و تکثیر این گل استفاده نمایید. اگر بخواهیم در مورد بوی این گیاه صحبت کنیم بوی زیاد خوشایندی ندارد و مشهوریت بسیار آن به دلیل شکل ظاهری آن است.

پیازهای آلوده قسمت تحتانی نرم شده زیر پوششهای بیرونی دارند و ممکن است بسیار سبک شده‌باشند. اگر ۱۰٪ از پیازها آلوده شده باشند همه بسته پیازها را نابود کنید. گل لاله از تیرهٔ سوسنیان است که در حدود ۱۰۰ تا ۱۵۰ گونه دارد. با این روش می‌توانید هرسال فصل بهار و عید نوروز، گل‌های رنگارنگ لاله را در خانه تان داشته باشید و از زیبایی اش لذت ببرید. اگر گلهای زیبای لاله را خرید کردید می توانید مطلب چیدمان گلهای لاله در گلدان به زیباترین حالت ممکن را مطالعه کنید و از این گلها بر سر میز شمام خود لذت ببرید.

دمای بالا برای محیط باعث ايجاد مشکل در گل دهی می شود. آبیاری گل لاله در گلدان باید به طور منظم و به طور متوسط انجام شود. به طوری که همیشه خاک مرطوب باشد ولی خيس بودن و آب زیاد به گل باعث پوسیدگی ریشه می شود. اگر این گل در فضای آزاد کاشته شود یک مرتبه که آبیاری انجام شد تا فصل بهار و زمان گل دهی به آب نیازی نیست.

توسط گلستان

گلستان عبدی