نکات مهم طراحی باغ عروسی و باغ تالار | elitarchgroup

نکات مهم طراحی باغ عروسی و باغ تالار | elitarchgroup

اگر بیشتر به رنگ های خنثی علاقمند هستید می توان با اضافه کردن آبنما و نورپردازی های ویژه به فضای سبز تالار جلوه ببخشید. حتما دقت داشته باشید که عرض مسیر پیاده روی ۲ متر باشد و یا آسفالت کاری و یا سنگ چینی در مسیر را انجام دهید. این مسیر عبور و مرور باید با بقیه فضای سبز تالار در تناسب باشد و اگر بخواهید باغی حرفه ای داشته باشید پیشنهاد می کنیم از متخصصان مجرب و حرفه ای این زمینه مشورت های لازم را بگیرید و سپس به دیزاین این قسمت بپردازید. انتظارها همیشه از طراحی محوطه باغ تالار بالاست و افراد یک تصور رویایی از آن در ذهن خود دارند.

برای این که درب قدیمی ظاهر زیباتری پیدا کند، پیشنهاد می کنیم آن را با گل و گیاه تزیین کنید. همین طور می توانید مانند تصویر بالا یک لوستر سفید رنگ از مرک آن آویزان کنید. حتما لازم است که به مسیرچینی در طراحی باغ تالار اهمیت زیادی بدهید.

  • همچنین استفاده از ایده‌هایی خلاقانه و جذاب که محیطی بینظیر را به وجود آورد و باغ آتلیه شما را متمایز کند از ملزومات در طراحی باغ آتلیه است.
  • فعالیت ها، خدمات طراحی فضای سبز و محوطه سازی گروه باغ گستر علاوه بر اصفهان در تمامی شهرها ارائه می شود.
  • ناگفته نماند که از موارد مهم دیگری که در طراحی باغ عروسی باید به آن اشاره داشته باشیم همین مسئله امنیت است.
سالنها، فضای پارکینگ، محوطه باغ، آشپز خانه، تمیزی کف و دیوارها، تمیزی میز و صندلی‌ها، دقت در تمیزی ظروف پذیرایی و غیره همگی از نکات پر اهمیت در استاندارد بودن یک باغ عروسی مناسب برای میهمانی است. با طراحی منحصر به فرد محوطه سازی باغ تالار از رقیبان خود پیشی بگیرید. اگر باغ تالار متراژ و مساحت کافی داشته باشد می توان در محوطه نیمکت هایی را قرار داد. در تعیین چیدمان نیمکت ها نیز سبک طراحی محوطه ی باغ تالار دخیل است. به همین دلیل باید با متخصصین این حوزه مشورت کنید تا بتوانید درخت مناسب برای ویلا و بهترین بهره برداری را از پوشش گیاهی تالار داشته باشید. همچنین با کمک گرفتن از کارشناسان این حوزه موفق خواهید شد با پرداخت یک هزینه ی معقول نه تنها فضای سبز زیبا ایجاد کنید بلکه این فضا ماندگاری بالا و نگهداری آسانی خواهد داشت.

چگونگی طراحی باغ تالار عروسی

مثل طراحی باغ تالار در منطقه گرمدره تهران که مخاطبان بسیاری نیز دکوراسیون داخلی دارد. و یا در سایر شهرستان‌ها نیز طراحی تالار پذیرایی با رویکرد طراحی باغ عروسی را در حومه شهر شاهد هستیم. این را باور داشته باشید که برخی اوقات از میان این نظریات، ایده های ناب و کاربردی بیرون آمده و برای سایرین الهام بخش خواهد بود. در مساحت تالار باغ، می توان به جز موارد فوق از فاکتورهای دیگری نیز بهره برد.

متخصصین خدمات ساختمانی

توسط گلستان

گلستان عبدی