کاغذ پوستی چیست و چه کاربردی دارد؟ سلام گرافیک | سایت آسیا نیوز

کاغذ پوستی چیست و چه کاربردی دارد؟ سلام گرافیک | سایت آسیا نیوز

که با هدف افزایش کیفیت کاغذ، درخشندگی، براقیت و جلوگیری از سایش آن استفاده می شود. از آنجایی که جوهر به جای خیساندن آن، روی کاغذ می‌نشیند، تصاویر واضح هستند و جلوه ای براق و حرفه ای به مجلات و نشریات مشابه می بخشد. پوشش روی بسیاری از کاغذهای روکش شده به این معنی است که نمی توانید با خودکار روی آن بنویسید، بنابراین برای فرم هایی که باید پر شوند آن را انتخاب نمی کنند و به جای آن از نوع بدون روکش استفاده می شود.

از درهم رفتن الیاف سلولوزی و بعد از پرس آن‌ها ورقه کاغذ ساخته می‌شود. ازآنجاکه کاغذ روغنی مومی یک کاغذ انعطاف‌پذیر است و جنس نرم و مقاومی دارد، می‌توانید از آن به‌عنوان کاغذ بسته بندی استفاده کنید. این کاغذ بعد از اینکه پوشیده از وکس می‌شود، سطحش نرم و شفاف می‌شود.

ویژگی‌های کاغذ تحریر

تمامی اجناس سایت از وارد کنندگان اصلی برند ها و تولید کنندگان داخلی تهیه و به فروش می رسد. که این موضوع در زمان خرید باعث اطمینان از کیفیت و اصالت کالا برای شما می شود. فروشگاه برایتو تمامی اجناس را با ضمانت به فروش می رساند و امکان مرجوعی کالا را جهت رضایت هر چه بیشتر شما فراهم نموده است.

  • چاپ کاغذ فست‌فود و کاغذ ساندویچ مومی شمارا از رقبایتان متفاوت خواهد کرد و حس خوبی را به مشتریان شما القا خواهد کرد.
  • سرو کرد؛ زیرا غذا تماسی با ظرف نخواهد داشت و همچنین شستشوی ظروف هم آسان‌تر خواهد آسیا نیوز بود.
  • رنگ این کاغذ نسبت به کاغذ تحریر بسیار گرم تر بوده و باعث خستگی چشم خوانندگان کتاب نمی شود.

کاغذ بالکی (Bulky Book Paper) نوعی کاغذ است که در چاپ کتاب از آن استفاده می‌شود. معروف‌ترین نوع این کاغذ محصول کشور سوئد است و به همین دلیل عده‌ای کاغذ بالکی را به نام کاغذ سوئدی می‌شناسند. سال 1390 بود که مجموعه خانه کاغذ متولد شد، آرام آرام پیش رفتیم و در سال 97 توانستیم با توزیع گسترده کاغذهای A4 و A5 تمام نیازهای مراکز آموزشی و ادارات را برطرف کنیم.

کاربرد کاغذ پوستی

در همین دوره، مردم مصر و شمال آفریقا نیز با استفاده از تکنیک‌های مشابهی که در جهان عرب به کار می‌رفت، شروع به ساخت کاغذ کردند. ملت‌های عرب بدون شک نقش شگرفی در شکل‌گیری گسترش و تاریخچه کاغذ امروزی داشته‌اند. جهان عرب اسرار کاغذسازی را در سال 751 پس از میلاد کشف کرد، زمانی که فرماندار کل خلافت بغداد دو کاغذساز چینی را در سمرقند دستگیر کرد و با کمک آنها کارخانه کاغذسازی را در شهر ازبکستان تأسیس کرد.

توسط گلستان

گلستان عبدی