آب شیرین کن صنعتی ، قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی پکیج RO صنعتی مهاب

آب شیرین کن صنعتی با توجه به کیفیت آب تولیدی، شرایط آب و هوایی، دما و شوری آب ورودی طراحی و تولید می شود و به طور کلی 3 نوع طراحی دارد. با توجه به این موضوع استفاده از روش اسمز معکوس جهت تصفیه آب دریا همانند الکترولیز آنچنان مقرون به صرفه نیست. علی رغم کشف روش های نوین نمک زدایی ، نیاز به انرژی در این روش ها بحث بسیار مهمی به شمار می رود. انرژی مصرفی براساس نوع روش نمک زداییی و همچنین نوع نمک میتواند متفاوت باشد.

شما می توانید برای طراحی یک سیستم تصفیه اب و دریافت نرم افزار های آن از قسمت نرم افزار طراحی اسمز معکوس RO استفاده کنید. برای دریافت دیاگرام کلی سیستم و لوله کشی ها نیز می توانید از نرم افزار P&ID که مخفف piping and instrumentation diagrams می باشد ، استفاده نمود. در بعضی از موارد برای طراحی سه بعدی سیستم و شماتیک آن به سفارش کارفرما از نرم افزار PDMS استفاده می شود. بیشتر مشکلاتی که در یک سیستم RO رخ می دهد به دلیل عدم طراحی درست سیستم می باشد. کارفرما ها و خریداران این سیستم باید توجه داشته باشند که سیستم تصفیه اب صنعتی خود را از شرکت هایی خریداری کنند که علم طراحی را دارند. امروزه در تامین آب آشامیدنی و همچنین آب مصرفی صنایع مختلف از سیستم های تصفیه آب غشایی به روش اسمز معکوس Reverse Osmosis) RO) استفاده می شود.

نحوه کارکرد دستگاه تصفیه آب دریا

اگر روی خط خروجی پساب، شیر اتوماتیک یا فشارشکن قرار داده نشده باشد، باعث می شود پس از خاموش شدن دستگاه، آب در لوله های خروجی به حرکت خود ادامه ادامه داده و باعث ایجاد خلا در سیستم RO شود. اگر دستگاه تصفیه آب صنعتی دارای اپراتورهای با تجربه نباشد، باید مجهز به سیستم ها و تجهیزات کنترلی باشد تا در مواقع ضروری از وارد آمدن آسیب به دستگاه جلوگیری شود. هماهنگی بین شرایط هشدار و خاموش شدن سیستم تصفیه آب از طریق دستگاه هایی انجام می شود که برنامه ریزی آنها توسط اپراتور صورت می گیرد. مناسب ترین آب برای استفاده در صنعت آب خالص و بدون یون می باشد، اما موضوع مهم، هزینه زیاد رسیدن به آب تصفیه شده بدون یون است. رسیدن به آبی خالص و عاری از هر نوع آلودگی با هزینه کم با استفاده از دستگاه های تصفیه آب RO امکان پذیر می باشد.

لیست قیمت و خرید فیلتر شنی؛ فروش فیلترشنی تصفیه آب

آب شیرین کن صنعتی ، قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی پکیج RO صنعتی مهاب

این راهنمای خرید می‌تواند در انتخاب بهترین تصفیه آب صنعتی بازار به شما کمک بسیاری کند. آب شیرین تصفیه شده یکی از ملزوماتی است که بسیاری از صنایع به آن نیاز دارند. بنابراین داشتن دستگاه آب شیرین کن صنعتی برای برخی صنایع جزو تجهیزات اصلی آن محسوب میشود. این سیستم های تصفیه آب که در سایزهای بزرگ برای تولید آب شیرین استفاده می شود، اعم از آب شیرین کنی که برای کشاورزی استفاده می شود، یا دستگاهی که برای تامین آب دامداری استفاده می شود را در ایران تحت عنوان آب شیرین کن صنعتی یاد می کنند. لذا در این مطلب منظور از آب شیرین کن صنعتی، سیستمی است که بیش از 10 مترمکعب آب در روز تصفیه و در اختیار کاربر قرار دهد. در زیر تلاش شده است برخی از این صنایع و کاربرد این دستگاه ها در آنها بررسی شود.

ممبران (memberane) آب شیرین کن صنعتی

چنانچه در خصوص هر کدام از محصولات یا قسمتی از مقاله فوق سوالی داشتید لطفا از طریق فرم ثبت نظرات آن را برای ما ارسال نمایید تا در اسرع وقت به آن پاسخ مناسب داده شود . یا آب مقطر ساز و یا آب فوق خالص استفاده کنن که اینا همه طراحی و قطعاتشون باهم فرق میکنه و خیلی هم گرونترن و نیاز به نگهداری های خاص داره . اکثر صنایع مقداری زباله مرطوب تولید می کنند، اگرچه روندهای اخیر در جهان توسعه یافته به حداقل رساندن چنین تولیدی یا بازیافت این زباله ها در فرآیند تولید بوده است. با این حال، بسیاری از صنایع وابسته به فرآیندهایی هستند که فاضلاب تولید می کنند. یکی دیگر از هزینه های که با آن رو به رو هستید ، هزینه نصب سیستم RO هست که شما نیازمند استخدام یک متخصص برای نصب هستید.

در این بخش انواع دستگاه تصفیه آب صنعتی ro اسمز معکوس که شرکت آریاصاف قادر به تولید آن است را خواهید دید. علاوه بر این دستگاه ها این شرکت توانایی تولید آب شیرین کن صنعتی و بزرگ را نیز دارد. توجه کنید که قیمت تمام شده سفارش آب شیرین کن صنعتی از آریا صاف پایین تر از بازار میباشد. این شرکت در زمینه تولید این دستگاه ها به روش بهینه سابقه زیادی دارند. با استفاده از نقشه دو بعدی و سه بعدی به همراه نقشه جانمایی کلیه تجهیزات دستگاه تصفیه آب صنعتی، می توان برای محل قرار گیری دستگاه تصفیه آب صنعتی 10 مترمکعب در محیط سایت یا پروژه، تصمیم گیری دقیق نمود.

دستگاه تصفیه آب صنعتی اسمز معکوس RO ، یک فرآیند تصفیه آب است که از یک غشای نیمه تراوا (پوشش مصنوعی) برای فیلتر کردن مولکول‌های ناخواسته و ذرات بزرگ مانند آلاینده‌ها و رسوبات مانند کلر، نمک و کثیفی آب خرید دستگاه تصفیه آب صنعتی آشامیدنی استفاده می‌کند. علاوه بر حذف آلاینده ها و رسوبات، اسمز معکوس می تواند میکروارگانیسم ها را نیز از بین ببرد – که مطمئناً نمی خواهید بنوشید. آب را تا سطح مولکولی تمیز می کند و تنها H2O خالص را پشت سر می گذارد. شاید برخی موارد استفاده از یک دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی کافی باشه .

در قیمت خرید به دلیل نیاز به قطعات خاص در دستگاه تصفیه آب صنعتی میزان سطح PH آب بسیار اهمیت دارد. میزان اسیدیته آب در برخی از صنایع میتواند کیفیت محصول خروجی را تا حد بسیاری کاهش دهد. لذا سفارش و خرید دستگاه آب شیرین کن صنعتی مناسب برای کاهش این ویژگی آبها بسیار اهمیت دارد. از طرفی هزینه ها و قیمت تولید آب با PH مناسب در دستگاه آب شیرین کن صنعتی بسیار پایینتر از روش های دیگر میباشد.

  • با تصفیه آب لب شور می‌توان از آن بعنوان آب شرب و یا آب مورد نیاز کشاورزی و صنایع مختلف استفاده نمود.
  • یکی دیگر از هزینه های که با آن رو به رو هستید ، هزینه نصب سیستم RO هست که شما نیازمند استخدام یک متخصص برای نصب هستید.
  • درصد بازیابی یک آب شیرین کن بیانگر درصدی از آب ورودی است که توسط دستگاه اسمز معکوس به شکل آب تصفیه‌ شده از سیستم خارج شده است.
  • فیلترهای کارتریجی در دستگاه های آب شیرین کن صنعتی قبل از ممبران RO نصب می شوند تا از ورود ذرات معلق به ممبران و انسداد منافذ لایه های آن جلوگیری کنند.
  • در صورت خرید دستگاه، نصب تصفیه آب رو شرکت پاکاب گستر به صورت رایگان انجام خواهد داد.

توسط گلستان

گلستان عبدی