آشنایی با 9 تا از محبوب ترین انواع گل رز رونده گُل‌سِتان | flowerbook

پس به راحتی می‌توانید در گلدان این رز زیبا را پرورش دهید. همانطور که متوجه شده‌اید گل رز نیاز به باغچه و فضای زیادی است که بتواند رشد کند. پس پرورش رز برای کسانی که در آپارتمان زندگی می‌کنند و هم چین فضایی ندارند مناسب نیست.

رز مینیاتوری و مینی فلورا (Miniature rose and miniflora roses)

برای کاشت این گل رز باید جایی را انتخاب کنید که دما و آفتاب گیری متوسط داشته باشد. گل رز با نام لاتین که با نام‌های دیگری مانند گل سرخ، ورد و گل سوری نیز شناخته می‌شود. جز گل رز هیچ گل زینتی دیگری قابل استفاده در تمام مناسب‌ها و استفاده در هر گل آرایی نیست. رز یا همان ملکه گل‌ها می‌شود گفت که اولین گلی است که با آن آشنا شدیم است. رز دارای گونه‌های مختلفی است که تفاوت خاصی از نظر ظاهری ندارند.

این نوع رز به جای داشتن یک گل روی هر ساقه، گل‌های خوشه‌ای دارد. رشد رز درختچه‌ای رشد خوبی دارد و به راحتی تکثیر می‌شود. گل های رز انگلیسی هم، مانند دیگر انواع آن در فصل سرما و در مناطق سرد نیاز به مراقبت های خاصی دارند. گل رز خود را با در نظر گرفتن شرایط محیطی و تغذیه ای برای ورد به زمستان و شروع خواب آماده کنید؛ بوته های گل رز قوی بوده می‌توانند، از خودشان در برابر سرما دفاع کنند. بعد از اولین سرما، خاک اطراف بوته گل رز را کاملا آبیاری کنید.

  • رز بونیکا از نوع رز های بوته ایه که دارای گل های صورتی و روشنه.
  • در روزهای گرم می‌توانید پوشش شیشه‌ای را از روی گیاه بردارید.
  • شما باید هر چند روز یک بار گیاه تازه کاشته را چک کنید تا رطوبت و دمای مناسب را داشته باشد.
  • برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی تازه نگه داشتن گل رز مراحل زیر را مطالعه کنید.
این نوع رز اولین بار از پیوند رز دورگه پرپچوال و رز چای حاصل شده است. رز دورگه چای با ساقه‌های بلند و مستحکم خود شناخته می‌شود. به همین دلیل رز دورگه چای از بهترین گل‌های شاخه‌ای محسوب می‌شود.

با این روش ها شاخه های رز را به مدت طولانی نگهداری کنید!!

در این مطلب جدید از سری مجموعه معرفی گل ها و گیاهان از وبلاگ آکادمی… در نزدیکی فصل های زیبای سال یعنی پاییز رنگارنگ و زمستان سپید هستیم. این گل جذاب و خواستنی بیانگر عشق عمیق و پاک، علاقه و محبت قلبی، گذشت است که در مجله خبری کتاب گل همه جا زیباست و جای خود را دارد. رزها از دو روش قلمه زنی و کاشت بذر قابل تکثیر می باشد. به نظر من گلهای طبیعی زیبایی و انرژی خواصتری نسبت به گل های مصتنوعی دارنند من همیشه برای تزیین خونم از ل های طبیعی استفاده میکنم.

http://agriculture-na.ir

توسط گلستان

گلستان عبدی