آشنایی با 9 تا از محبوب ترین انواع گل رز رونده گُل‌سِتان | flowerbook

گل رز بیشتر در باغچه و باغات کاشته میشود، اما به تازگی قابلیت کاشت و نگهداری گل رز در گلدان در بیشتر گونه های این گل ایجاد شده است. کاشتن گل رز هلندی به مراقبت خاص خود نیاز مند می باشد. برای مثال این گل نیاز به کود دهی داشته و باید سم پاشی شوند.

پس از سبز شدن باید آب دادن را کمتر کنند تا ریشه بوته ها که خیلی ظریف است نپوسد، تا موقعی که هوا سرد و یخبندان است، این بوته ها را باید در گلخانه یا در زیر شاسی نگهداری کرد. پس از مساعد شدن هوا آنها را بیرون آورده در خزانه دیگر با فواصل بیشتری نشاء کرده یا آنکه جداگانه می کارند. در دو زمان کاشتن دانه های گل سرخ برای زیاد کردن آن مورد استفاده است. مجله خبری کتاب گل یکی برای به دست آوردن جورهای تازه و دیگری کاشتن دانه های نسترن برای تهیه پایه های جوان و سالم قابل پیوند. که به منظور به دست آوردن ارقام جدید یا برای پیوند استفاده می شود. یکسال نشاءها مانده و در بهار سال دوم آنها را از کرت اصلی خارج و در خطوطی به فاصله 5 / 1 متر و فواصل بوته ۲۰-۱۰ سانتی۔ متر کشت می کنند و در خرداد ماه برای پیوند آماده می باشند.

انواع گل رز بر اساس رشد:

با توجه به مراقبت مناسب، گل رز پس از برش می تواند یک هفته و نیم یا بیشتر باقی بماند. آبرسانی خوب به گل ها باعث طولانی تر شدن عمر آن ها می شود. با دست های تمیزتان ساقه ها را با زاویه 45 درجه برش دهید. گل رز زرد برای یک رویداد شاد، بسیار عالی است ، یک نوزاد جدید یا نامزدی، دلایل خوبی برای ارسال گل رز زرد است.

  • ولي در ايران بعلت آفتاب فراوان در اكثر استانها نيازي به اين كار نيست.
  • مشاهده این شکوفه گل رز انگلیسی در یک باغ افزودن نمونه دیگری از چشم انداز های زیبا است.
  • رز قرمز به معنی عشق، علاقه و محبت شما به کسی می باشد.

آفات و بیماری گل رز برخلاف انتظار، بسیار بیشتر از چیزی هستند که فکر می‌کنید. بیماری‌ها و آفات ریشه، ساقه، برگ‌ها و حتی گل‌های زیبای درختچه رز را تحت‌تأثیر قرار می‌دهند. شایع‌ترین بیماری‌های گل رز ناشی از فعالیت قارچ‌ها و ویروس‌های ناخوانده هستند. کپک خاکستری و زنگ گل رز رایج‌ترین بیماری آن محسوب می‌شوند. اما گال طوقه و رزت رز را می‌توان ترسناک‌ترین بیماری گل رز نامید.

http://agriculture-na.ir

به شما پیشنهاد می‌کنیم مراسم گلاب گیری کاشان را از دست ندهید. رنگ مشکی و سفید اغلب در مراسم ترحیم و عرض تسلیت استفاده می‌شود. برخی افراد بر این باورند که رنگ مشکی حس اعتماد به نفس، امید و شجاعت داشتن در زندگی را انتقال می‌دهد. گل رز سبز به معنای رشد، انرژی برای آغاز دوباره زندگی و ادامه زندگی. برای افرادی که دچار بیماری و یا توانسته‌اند بیماری سختی را پشت سر بگذارند استفاده می‌شود . تا به آنها انرژی برای رشد و زندگی کردن انتقال دهد.

گل گاوزبان | فروشندگان قیمت مناسب گل گاوزبان

توسط گلستان

گلستان عبدی