آموزش صرافی کوینکس CoinEx ارز دیجیتال بررسی و تحلیل و اخبار ارزهای مجازی

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد صرافی kucoin بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

آموزش صرافی کوینکس CoinEx ارز دیجیتال بررسی و تحلیل و اخبار ارزهای مجازی

برای تغییر رمز عبور کافی است در کادر Reset sign-in password بر روی Send code کلیک نمایید تا صرافی ایمیلی برای‌تان ارسال کند. این ایمیل در واقع کدی 6 رقمی است که باید آن را در کادر پشت send code وارد نمایید و سپس گزینه Next را انتخاب کنید. پس از انجام این اقدامات در مرحله بعد نیاز است رمز عبور جدیدتان را وارد نمایید و سپس آن را مجدداً تکرار کنید. با انجام این کار می‌توانید امنیت حساب خود را ارتقا دهید اما به شرطی که از کلمات یا اعداد سخت استفاده نمایید. در آخر پسورد جدید را ذخیره کنید تا کار تغییر رمز عبورتان در کوینکس به اتمام برسد. از شرکت‌های اینترنتی و اقتصادی پیشرو در جهان قلمداد می شوند و از متخصصان ارزهای دیجیتال می باشند که دارای تجربه زیادی در ارائه خدمات جهانی در این صنعت هستند.

از نحوه ثبت نام و ورود تا احراز هویت، انواع معاملات و … . صرافی Coinex دارای یک ارز دیجیتال بومی با نام CoinEx Chain است. وایت‌پیپر کوینکس چین به‌طور رسمی در ۲۸ ژوئن ۲۰۱۹ (۸ تیر ۱۳۹۸) منتشر شد.

بهترین روش های سرمایه گذاری به صورت آنلاین

کوینکس به کاربران اجازه می دهد بدون ارائه هر نوع اسنادی تجارت خود را آغاز کنند. حتی اگر هنوز محدودیتی برای سپرده گذاری تعیین نکرده باشد ، محدودیت برداشت براساس سطح راستی آزمایی (پایه یا پیشرفته) متفاوت است. اسناد مورد نیاز برای تأیید حساب پیشرفته را می توانید در صفحه حساب خود یافت کنید.

مدتی است این توکن افزایش قیمت داشته است که دلیل آن افزایش اعتبار صرافی است. برای ثبت نام در صرافی کوینکس اگر از اینترنت ADSL استفاده می کنید فیلتر شکن یا VPN خود را وصل نمایید، برای اینترنت خطوط موبایل مشکلی ندارد و بدون VPN می توانید وصل شوید. ما با سیستم انطباق تجارت انحصاری و تجربه کاربری عالی خود ،به ایجاد یک ارز مبادله ای بسیار امن، پایدار و کارآمد برای کاربران جهانی اختصاص داده ایم.

کاربر محور

در واقع کارمزد برای هر تراکنش 0/1است این موضوع سبب شده کوینکس به یکی از بهترین صرافی ها تبدیل شود. برای ترید یا مبادله ارزهای دیجیتال، کاربران می‌توانند برنامه تلفن همراه CoinEx را که برای هر دو سیستم عامل iOS و Android در دسترس است دانلود کنند. در صورت بروز هرگونه مشکل در حساب خود، تنها روش تماس با تیم پشتیبانی آنها ارائه تیکت است. برای این کار باید به پایین گوشه سمت راست بروید و “ticket” را در بخش پشتیبانی انتخاب کنید. برای سؤالات عمومی، کاربران می‌توانند به سؤالات متداول موجود در همان بخش موجود در وب سایت CoinEx مراجعه کنند.

  • دلیل این موضوع چندان پیچیده نیست؛ باید به سراغ سفارش‌های باز خود در معاملات صرافی کوینکس بروید.
  • یکی از مهم ترین مسائل برای انتخاب یک صرافی، کارمزد معاملات است.
  • شاید تنها مشکل این بستر نداشتن امکان مبادله با ارزهای فیات است.
  • همان‌طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، رمزساز یک‌بارمصرف برای سایت کوینکس به این اپ اضافه شد.

توسط گلستان

گلستان عبدی