آموزش طراحی فتوشاپ پیشرفته آموزش JB

این چیزی است که یک شرکت یا حتی یک محصول را به یاد ماندنی می کند و تأثیر ماندگاری بر طراحی گرافیک پروژه ای جای می گذارد. یک لوگوی عالی همچنین شما را از جمعیت هزاران لوگوی مختلف موجود در آنجا جدا می کند. دردسرسازترین قسمت در مورد طراحی لوگو این است که بدانید از کجا شروع کنید. بهترین تکنیک ها برای استفاده چیست؟ چگونه می توان رنگ بندی مناسب برای لوگو را پیدا کرد؟ وقتی صحبت از ایجاد یک طرح لوگو خوب می شود همواره سوالات زیادی وجود دارد که می خواهید یک طراح گرافیست به آنها پاسخ دهد.

  • فرض کنید بخواهید طراحی یک لوگوی قهوه را به صورت رایگان انجام دهید DesignEvo .می تواند ده ها الگوی خوب طراحی شده برای قهوه را مثل شکل زیر به شما نشان دهد.
  • در ادامه این سرفصل آموزشی بعد از آشنایی با ویژگی Live Shape Properties نحوه بکارگیری اسمارت آبجکت ها و Shape ها در جهت نمونه سازی طرح آشنا می شوند و می توانند با استفاده از ماسک های برداری طرح های خلاقانه ایجاد نمایند.
  • با گذر زمان، زبان تصویر به یک علم و هنر به نام گرافیک تبدیل شد.
  • در سال‌های بعد دیده‌شد که طراحی گرافیک به‌عنوان سبکی جدید، مورد پذیرش گسترده و کاربرد قرار گرفت.
در ادامه دانش پژوهان با فرآیند Export گرفتن سریع از طراحی ها آشنا می شوند تا در حین کار بتوانند با اعمال تنظیمات مورد نظر ایده های خلاقانه خود را به منزله ظهور درآورند. در پایان فرهیختگان جهت ارائه یک خروجی امن از طراحی به مشتریان با نحوه خروجی گرفتن از تصاویر با فرمت PDF با ابزارهای ارائه شده در فتوشاپ آشنایی پیدا می کنند. بعد از خلق استایل ها و افکت های جدید، طراحان باید با نحوه ذخیره سازی جهت استفاده مجدد و سریع از افکت ها و استایل های لایه آشنا شوند که اینکار در آموزه سوم این سرفصل، با بیس طراحی آموزش داده می شود.

نمونه کارها

مثل کار با هر ابزار دیگر، دانش پژوهان نحوه ویرایش اشکال در فتوشاپ را فرا می گیرند و با مقوله ترکیب اشکال جهت ایجاد طرح های خلاقانه آشنا می شوند. در ادامه این سرفصل آموزشی بعد از آشنایی با ویژگی Live Shape Properties نحوه بکارگیری اسمارت آبجکت ها و Shape ها در جهت نمونه سازی طرح آشنا می شوند و می توانند با استفاده از ماسک های برداری طرح های خلاقانه ایجاد نمایند. در پایان با تکنیک های متوع جهت اضافه کردن یک texture به یک لایه Shape آشنا می شوند.

قبل از همه چیز به شما بگوییم که برای شروع یادگیری فتوشاپ باید سیستم کاری مناسب و دانش اولیه گرافیکی داشته باشید. کاربردهای نرم افزار فتوشاپ چیست و شما چرا به دنبال یادگیری آن هستید؟ از فتوشاپ در رشته‌های مختلف عکاسی، بازاریابی، گرافیک، معماری، هنرهای تجسمی، نقاشی و … برای ساخت و ویرایش تصاویر استفاده می‌شود. به‌علاوه در این برنامه می‌توان انیمیشن سه بعدی ساخت و بسیاری از کارهای تبلیغاتی از جمله ساخت بنر، طراحی کارت ویزیت، طراحی لوگو، طراحی بسته‌بندی محصول و … را نیز انجام داد. برای همین است که در کنار دیگر برنامه‌های گرافیکی کمپانی ادوبی از جمله ایلوستریتور و افتر افکت، همواره نرم افزار فتوشاپ حضور دارد. و اما برای شروع یادگیری فتوشاپ و شروع راه فتوشاپ‌کار حرفه‌ای شدن، موارد زیر را مد نظر داشته باشید.

فریلنسر‌های کاربلد حوزه‌ی فتوشاپ چطور می‌توانند به شما کمک کنند؟

آموزش طراحی فتوشاپ پیشرفته آموزش JB

در اين مقاله مي‌خواهيم درباره طراحي صفحات وب به كمك فتوشاپ و ابزارها و فراميني كه به ما در اين زمينه كمك مي‌كنند صحبت كنيم و با آنها آشنا شويم. یک براش نامنظم از بین براشها با رنگ سفید #FFFFFF انتخاب کنید و در لایه جدید نقاشی کنید. در لایه لوگو بر روی تصویر کوچک لوگو Ctrl+کلیک کنید تا لوگو انتخاب شود. بر روی لایه لوگو دابل کلیک کنید تا پنجره layer style باز شود. یک color overlay به رنگ قرمز #b92025 به لایه اعمال کنید. ابزار Horizontal Type Tool را انتخاب کنید و در صفحه کلیک کنید و یک مستطیل به عرض 165پیکسل بکشید.

مشتری طرحمو دزدید – چطور طراحی خود را به مشتری بدهیم؟

از ابزار متنی برای وارد کردن برچسب ها به عناوین تصاویر استفاده کنید و تصاویر را عنوان بندی نمایید. بهتر است سایز و فونت نوشته ها برای همه تصاویر یکسان باشد. درخشش بیرونی را به متن ها همانطور که پیشتر گفته شد اضافه کنید. ابزار Gradient را انتخاب کنید یا G را فشار دهید تا این ابزار فعال شود. مقادیر hex را برای گره شیب سمت راست روی # و گره شیب سمت چپ را روی # قرار دهید و شیب شعاعی را به انتخاب اضافه کنید. یک طرح جدید ایجاد کنید و نام آن را به پس زمینه تغییر هید و در فتوشاپ باز کنید .

میتونی برای شروع با آموزش های رایگان فتوشاپ شروع کنی و اگه دوست داشتی تو زمان خیلی کوتاه‌تری حرفه‌ای بشی و به کسب درآمد برسی از دوره‌ها و آموزش‌های ویژه سایت که با باکس‌های آبی و سبز مشخص شدن استفاده کنی. در سال‌های بعد دیده‌شد که طراحی گرافیک به‌عنوان سبکی جدید، مورد پذیرش گسترده و کاربرد قرار گرفت. اقتصاد پررونقِ بعد از جنگ جهانی دوم در آمریکا باعث احساس نیاز بیشتری به طراحی گرافیک، عمدتاً در حوزه‌ی تبلیغات و بسته‌بندی شد.

بر روی لایه لوگو دابل کلیک کنید تا پنجره layer style باز شود.

توسط گلستان

گلستان عبدی