آموزش معامله اسپات در کوینکس (صفر تا صد) -ایران ارز دیجیتال

5- Limit: اوردر گذاری لیمیت نوعی از سفارش گذاری است که شما انتخاب می کنید در چه قیمتی خرید یا فروش انجام شود. همانطور که میدانید معامله گران در بخش قبل با تعیین کانال قیمتی می توانستند محدوده قیمتی را برای سیستم تعیین کنند. در این میان معاملات اسپات یا اسپات تریدینگ به عنوان بهترین و کم ریسک ترین روش از نظر معامله گران شناخته شده است. توجه داشته باشید که تنها میزان دارایی که وارد اکانت فیوچرز صرافی کوینکس کردهاید دچار سود و ضرر شده و دارایی موجود در اکانت اسپات (spot) تحت ریسک قرار نمیگیرد. باوجود شباهت اساسی بین این دو، مارجین و فیوچرز کوینکس تفاوتهای مهمی با یکدیگر دارند. نکته قابل توجه این است که آنها با Blockchair و بیت کوین (Bitcoin) مشارکت دارند. با ورود به این صفحه، دوباره همان ۴ اسپات را مشاهده خواهید کرد؛ با این تفاوت که در بالای آنها عبارت Leverage: Cross Magin 3x قابل مشاهده است.

5- هزینه فی رو مشاهده کنید و اگه هزینه فی بالاست شبکه خودتون رو تغییر بدین. هنگامی که یک تراکنش در شبکه بلاکچین منتشر می شود، به این معنی است که توسط ماینرها در یک بلوک بسته بندی می شود. در صفحهای که باز میشود، باید عبارت Spot را پیدا کنید. از آنجا که CoinEx هزینه ای به اندازه سایر صرافی های ارز دیجیتال ندارد، در قبال برداشت ها (withdrawals) هزینه های متغیری دریافت می شود. همینطور از مزایای کوینکس میشود به پایدار و امن بودن، حرفه ای و قانونی بودن و کاربر محور بودن اشاره کرد. کلید خصوصی بیت کوین و هر ارز دیگری که دارید را نیز در جایی امن یادداشت کرده و نگه دارید. در ضریب اهرم کراس علاوه بر میزان دارایی که وارد معامله کرده و با آن ترید انجام میدهید؛ آن مقدار از دارایی که در اکانت فیوچرز کوینکس موجود است نیز تحت ریسک معاملات بوده و دچار سود یا ضرر میشود.

ابتدا فیلتر شکن خود را روشن و به سایت رسمی کوینکس مراجعه کنید. البته باید بدانید که با وجود راههایی مانند خرید آی پی ثابت برای کوینکس و یا حتی خرید ای پی ثابت کوکوین با هیچ مشکلی مواجه نیستید و معامله خود را تضمین خواهید کرد. 2- در این قسمت شما باید شبکه ای که قراره از اون طریق این رمزارز دلار جابجا بشه رو انتخاب کنید. 1- Spot Trading: این قسمت مخصوص معاملات در والت Spot هستش یعنی ساده ترین حالت معامله گری. کارمزد معاملات Spot کوینکس چگونه است؟ با انجام این حالت 30% در پرداخت کارمزد تخفیف میگیرید. کوینکس بر خلاف بسیاری از صرافیهای دیگر مانند بایننس، اجازه انجام معامله با IP ایران را به کاربران میدهد. البته دلایل دیگری نیز برای محبوبیت این صرافی در بین ایرانیان وجود دارد؛ بهعنوانمثال، coinex کارمزد کمی از کاربران خود دریافت کرده و حتی از زبان شیرین فارسی نیز پشتیبانی میکند؛ بنابراین اگر ایرانی هستید و قصد دارید وارد بازار جذاب و پردرآمد کریپتو شوید، حتماً باید با نحوه خرید و فروش ارز دیجیتال در کوینکس آشنا باشید.

در این حالت روی کپی کلیک کنید.

جایی که با آموزش های اصولی می توان درامد دلاری کسب کرد… 3- و اون پایین هم تمامی رکورد های واریز (تمامی تراکنش ها) رو مشاهده می کنید. 2- خب در این قسمت هم اطلاعات مربوط به همون ارز رو مشاهده می کنید که حداقل واریز و برداشت و تاییدیه بلوکی چقدر باشه. اگر در قسمت خرید، تب Market را انتخاب نمایید، شما تنها باید حجم تتری که می خواهید با آن خرید انجام دهید، وارد کنید و به محض انتخاب گزینه خرید، سفارش شما با اولین قیمت موجود انجام می شود. توجه کنید اگه بعدا خواستین این قسمت رو ریست کنید تا 24 ساعت قابلیت برداشت ندارید.

در صفحهای که باز میشود، باید عبارت Spot را پیدا کنید. امنیت: این صرافی بستر امنی برای کاربران در نظر گرفته است. برای واریز به صرافی کوینکس شما باید به صرافی کوینکس ورود کنید و در داخل اکانت کاربری باشید و سپس مراحل زیر اکسچنج کوینکس coinex رو طی کنید. در مرحله بعد روی گزینه Send code بزنید تا یک رمز برای ایمیلی که در مراحل قبل وارد کردید ارسال شود ؛ سپس آن رمز را در این قسمت وارد کنید. 1- ابتدا روی Send Code کلیک کنید. در این حالت روی کپی کلیک کنید. شما قبل از زدن دکمه ثبت سفارش می توانید یکی از این 4 حالت موجود در بخش مکانیزم را انتخاب کنید. شما می توانید یک قیمت از اردر بوک انتخاب کنید و یا اینکه خود به صورت دستی قیمتی را وارد کنید.

توسط گلستان

گلستان عبدی