آموزش کار با یوتیوب همه آنچه درباره Youtube باید بدانید | WikiHola

پیش از شروع بارگذاری ویدئو در کانال یوتیوب، بهتر است تنظیمات آن را با توجه به علاقه و حوزه فعالیت خود تغییر دهید. به همین منظور باید اقدام به بارگذاری تصویر پروفایل، هدر و واترمارک برای کانال خود کنید. در پایین به برخی از قسمت‌های مهم در هنگام شخصی‌سازی کانال‌های یوتیوب اشاره شده است. در همین چند قدم ساده، فرایند ساخت کانال یوتیوب به پایان رسیده است و اکنون می‌توانید اقدام به تغییر تنظیمات مرتبط با کانال خود کنید. همچنین قادر خواهید بود عکس کاور و پروفایل جدید برای کانال بارگذاری نمایید و جزئیات مرتبط با آن را هم وارد کنید.

  • این کانال بسیار خوب سازماندهی شده و برای تمام زبان آموزها چیزی در چنته دارد.
  • اما پیش از آن که بخواهید فعالیت خود را در یوتیوب آغاز کنید، باید آموزش یوتیوب را به صورت کامل یاد بگیرید.
  • ابزار Donation در کارت یوتیوب این کار را برای شما انجام می‌دهد و به راحتی می‌توانید کمک‌های زیادی از طرف مخاطبان خود دریافت کنید.
  • شما هر کاری که بلدید را می توانید در یوتیوب درباره آن فیلم گرفته و منتشر کنید.
اگر در حال حاضر نمی توانید خودتان و یا دیگران حسابتان را وریفای کنید، سعی کنید فعالیت خود را آغاز کنید و دنبال کننده های خود را جذب کنید. حتی اگر کسب درامد از یوتیوب شما از طریق بازدید هم نباشد، روش های دیگری مانند تبلیغات و اسپانسری وجود دارد که می توانید آن را انجام دهید. افتتاح حساب گوگل ادسنس نیازمند حساب بانکی و آدرس است و متاسفانه آدرس از کشور ایران را تایید نخواهند کرد و همچنین حساب های بانکی ایرانی. سعی کنید از روش های درست و قانونی کار خود را پیش ببرید، چون در صورتی که یوتیوب متوجه شود که او را دور زده اید، ممکن است کانال شما را ببندد و تمام زحمات شما هدر رود. در کانال‌های یوتیوب برخی کاربران جزء مخاطبان هدف شما هستند که می‌توانند به مشتریان شما تبدیل شوند!

ابتدا برنامه YT Saver Video Downloader را از سایت آن دانلود و نصب کنید. پس از شروع همکاری، مالکیت کانال کماکان متعلق به شما خواهد بود و به اَندروپی منتقل نخواهد شد. اَندروپی برای جمع‌آوری گزارشات مالی، تنها به کانال شما دسترسی خواهد داشت و این موضوع تاثیری بر مالکیت شما بر روی کانال نخواهد داشت.

آموزش کار با یوتیوب همه آنچه درباره Youtube باید بدانید | WikiHola

در این وب‌سایت، رنگ سبز ویدئو را با حجم‌های پایین‌تر، رنگ قرمز تنها صدای ویدئو و رنگ آبی ویدئو را با رزولوشن بالا و بدون صدا برای دانلود دراختیار شما قرار می‌دهد. در صورتی که در ایران زندگی می‌کنید، میتوانید پس از تایید کانال خود، با مراجعه به دفتر رسمی شرکت در تهران، نسبت به عقد قرارداد اقدام نمایید. لازم به ذکر است زمان مراجعه‌ی شما توسط کارشناسان امور مشتریان هماهنگ خواهد شد. همچنین، دوستانی که در شهرهای دیگر و یا خارج از ایران حضور دارند بصورت غیرحضوری تنظیم قرارداد صورت می گیرد.

برخی از یوتیوبرهای اَندروپـــی

در این بخش کلمات کلیدی پرجستجو را وارد کرده و ویدئوی خود را منتشر کنید. هر چقدر کاربران بیشتر بتوانند با ویدئوی شما تعامل برقرار کنند، یوتیوب رتبه بهتری به ویدئوی شما می‌دهد و هنگامی که کاربران کلیدواژه‌های ویدئوی شما را جستجو می‌کنند در رتبه‌های اول نتایج جستجو دیده می‌شوید. همچنین جالب است بدانید برای گوگل هم کلمات کلیدی اهمیت زیادی دارد و در هنگام رتبه‌بندی ویدئوها در نتایج جستجوی گوگل، اگر کلمات کلیدی را به درستی استفاده کرده باشید شانس زیادی برای افزایش رتبه خواهید داشت. بخش توضیحات می‌تواند طولانی باشد و کلمات کلیدی طولانی (long-tail keywords) را در خود جای دهد!

دوره نخبگان یوتیوب

توسط گلستان

گلستان عبدی