اتاق فرار اسکیپ روم چیست؟ + هر آنچه باید درباره این بازی مهیج بدانید کاملیما

امکانات این مجموعه متنوع است و شامل سالن انتظار مجزا، فضای اختصاصی برای عکاسی، صندوق برای نگهداری وسایل در حین بازی، شارژ تلفن همراه، سفارش نوشیدنی، دسترسی راحت به وسایل حمل‌ونقل عمومی و فضا و دکوراسیون کاملاً حرفه‌ای و چشم‌نواز است. تعداد افراد بازی کلبه وحشت بین ۴ تا ۶ نفر بوده و برای سنین بالای ۱۶ سال مناسب است. اگر عاشق معمای مهیج و قتل هستید ، بازی Murder Escape برای شماست. اولین چیزی که هنگام شروع بازی متوجه می شوید حوضچه ای از خون است که از زیر در می ریزد.

اتاق فرار (اسکیپ روم) چیست؟

این مجموعه همراه با سرنخ ، کاغذ یادداشت و سه جعبه قفل فیزیکی است که بازیکنان برای برنده شدن باید آنها را باز کنند. برای حل معماها مجبور نیستید مجموعه را از بین ببرید ، بنابراین می توانید این بازی را دوباره انجام دهید یا آن را به دوستان منتقل کنید تا ضایعات را کاهش دهید. همچنین می توانید این بازی را با یک دستگاه آمازون الکسا متصل کنید تا تجربه را غوطه ورتر کنید. بازرسان دوست داشتند که این مجموعه برای جذاب کردن آن به اندازه کافی چالش برانگیز باشد اما هیچ گونه شاه ماهی قرمز یا پازل سخت ناامیدکننده ای ندارد.

سعی کنین اتفاقات مهم سناریو رو به خوبی به هم ربط بدین و برای بازیکن انگیزه ایجاد کنین. یعنی شرایط رو باید جوری بچینین که بازیکنا ناخوداگاه برای چیز مهمی بجنگن و برای رسیدن بهش اشتیاق داشته باشن وگرنه اتاق فرار خسته کننده و ملال اور میشه. حالا که تبدیل شدی به ی آدم با تجربه تو اتاق فرار، میتونی با رعایت 7تا نکته تبدیل به طراح بازی اسکیپ روم بشی. لحظاتی مهیج با بازی جدید را در اتاق فرار وان اسکیپ تجربه و تماشا خواهید کرد. سناریوی این بازی به‌ این صورت است که در سال ۲۰۲۰ در جنوب شهر برلین شماری کارتن‌خواب بر اثر سانحه سوختگی شدید و عفونت داخلی کشته می‌شوند.

  • ناگهان خودروی شما دچار مشکلی می‌شود و شما به‌دنبال کمک، خود را به اولین منزل در نزدیکی جاده می‌رسانید.
  • این آزمایش از سال ۱۹۸۰ شروع شده و در تا الان هم ادامه‌دار بوده است.
  • اتاق فرار (اسکیپ روم) چیست؟به طور کلی اسکیپ روم فضایی است که شما با شرکت کنندگان دیگر در فضایی قرار می‌گیرید و در مدت زمان مشخص با حل معما و پازل باید خودتان را نجات دهید و از آن فضای دلهره آور خارج شوید.
  • تجربه مکانی هیجان‌انگیز و شبیه به آنچه در بازی‌های ویدئویی و فیلم‌ها دیده‌اید را این بار به‌طور واقعی و به‌همراه دوستان و خانواده‌تان در اتاق فرار اپیک اسکیپ به دست خواهید آورد.
با دوستان، خانواده یا همکاران فکر کنید، سرنخ‌ها را کنار هم بچینید، راه خروج از مخمصه‌ای که در اون گرفتار شدید رو پیدا کنید و مأموریتتون رو به پایان برسونید. حتی چیزهایی که پیش‌پا افتاده به نظر میان، ممکنه به شما کمک کنند. شما در اسکیپ روم اسکیپ میشن مأمور می‌شوید در حوالی ساعت ۳ صبح به قبرستان وارد شوید. محدوده سنی برای بازی در این مجموعه از ۱۵ سال به بالاست و تعداد بازیکنان هم از ۴ تا ۸ نفر است. تجربه هیجانی به‌یادماندنی را در اتاق فرار پلی اسکیپ تجربه خواهید کرد. شخصی به‌ نام آدام جانسون که پیرمردی جاه‌طلب و خبیث بود، با قتل سه نفر ثروت آن‌ها را در خانه خود مخفی و اجساد آن‌ها را هم در حیاط دفن کرده بود.

نماد اعتماد سایت

برای ساخت اتاق فرار فقط داشتن ایده کلی کفایت نمی کنه، بلکه باید واسه خودتون حد و حدود مشخص کنین. اصلا فرقی نمی کنه چه ژانری دوس دارین؛ ترسناک یا درام، اکشن یا فانتزی، جنایی و یا جنگی و تاریخی… متعهد بودن به یه ژانر مشخص قبل از هر چیز تکلیف شما رو مشخص می کنه و از سردرگمی نجاتتون میده. بازی‌ها در سطوح دشواری مختلف، از یک تا چهار ستاره ارائه می‌شوند، بنابراین می‌توانید یکی را انتخاب کنید که احساس می‌کنید می‌توانید با آن مقابله کنید. سری Xmas Escape مقدمه خوبی برای بازی های اتاق فرار برای کودکان شما خواهد ژانر در اتاق فرار بود.

مخاطب اتاق فرار ایگور آقایان و بانوان ۱۶ سال به بالا هستند و تعداد نفرات هم از ۴ تا ۷ نفر است. اسکیپ روم یا اتاق فرار یکی از بازی‌های جذابی است که با ماجراجویی و ترس و دلهره همراه است. در این بازی، افراد شرکت‌کننده، به‌کمک نکات و سرنخ‌ها و راهبردها، به حل معماها و پازل‌های مختلف می‌پردازند و با آن‌ها بازی را به اتمام می‌رسانند. اگر به دنبال یک راه حل شبانه طولانی تر برای بازی هستید و بیشتر از سرنخ های فیزیکی از روایت های اتاق فرار لذت می برید ، خیانت در هاوس هیل یک بازی هیئت مدیره وحشتناک ضروری است که باید در زرادخانه خود داشته باشید. شما و حداکثر پنج بازیکن دیگر برای مرحله اول بازی ، قبل از شروع یکی از 50 تعقیب بازی ، یک خانه خالی از سکنه متشکل از کاشی های اتاق تصادفی (فکر کنید سرنخ با تکه های تخته متحرک) را جستجو می کنید ، همه آنها سناریوهای مختلف و شرایط پیروزی دارند . برخی از شکارها برای فرار از خانه تسخیر شده بازیکنان را ملزم به همکاری و استراتژی می کنند ، در حالی که برخی دیگر بازیکنان را مجبور می کنند برای حل معماها یا غلبه بر آنتاگونیست بازی از شوخ طبعی خود استفاده کنند.

اتاق فرار اسکیپ روم چیست؟ + هر آنچه باید درباره این بازی مهیج بدانید کاملیما نمایشی مهیج و دلهره‌آور را دراتاق فرار اسکیپ پیلوت تجربه خواهید کرد. خلاصه داستان به‌ این صورت است که شما ناگهان به خانه‌ای متروک وارد شده و با بخش تاریک خانه مواجه می‌شوید. شما باید چالش‌هایی را که با آن مواجه می‌شوید بگذرانید و معماها را حل کنید. این مجموعه امکانات مطلوبی دارد، از جمله جای پارک، سالن انتظار، امکان برگزاری جشن تولد و دستکش و الکل. در اتاق فرار اسکیپ لاین، شما از ابتدای شروع بازی درگیر داستان خواهید شد و تجربه‌ای کاملاً جدید و بسیار مهیج را به دست خواهید آورد.

توسط گلستان

گلستان عبدی