اقامت و پاسپورت سنت لوسیا در ۶ ماه نماینده رسمی دولت سنت لوسیا-بیات گروپ

مدارسی که ترم تابستانی ارائه می دهند، می توانند برنامه آموزشی این ترم را بر اساس برنامه خاص خود برگزار نمایند. وقتی شروع به افزودن پیچیدگی ها می کنید ، مانند راه های سرمایه گذاری خانوادگی یا جایگزین که احتمالاً می خواهید در نظر بگیرید ، هزینه ها افزایش می یابد ، به همین دلیل است که باید به هر مورد به صورت جداگانه نگاه کرد. با این حال ، اگر زمان بیشتری به سنت لوسیا داده شود ، ما مطمئن هستیم که رویکرد یکدست آنها به آنها کمک می کند تا برنده شوند. با این حال ، معدود معایب باقی مانده همه مربوط به جدید بودن و رویکرد منحصر به فرد آن در امور بین الملل است. دسترسی به بیش از 140 کشور بدون ویزا همه اروپا ، بسیاری از آمریکای مرکزی و جنوبی ، و همچنین هنگ کنگ ، سنگاپور ، انگلستان و ایرلند شامل می شوند. هر درخواست توسط دولت از طریق بررسی سوابق دقیق بررسی می شود و در طی این مدت اطلاعات ارسالی بررسی و تأیید می شود.

اقامت و پاسپورت سنت لوسیا در ۶ ماه نماینده رسمی دولت سنت لوسیا-بیات گروپ فارغ از این‌که می‌خواهید شهروند چه کشوری شوید، باید درباره این شرط و امکان ان برای خود فکر کنید. همچنین با پاسپورت یک کشور مشترک المنافع مثل سنت لوسیا امکان به دست آوردن ویزای تجاری و یا مجوز اقامت در دیگر کشورهای مشترک المنافع مانند کانادا و یا استرالیا و کانادا آسانتر است. یکی از دلایل اصلی اخذ پاسپورت دوم امکان زندگی سفر بدون نیاز به ویزا و ثبت شرکت و افتتاح حساب بانکی بدون وابستگی به کشوری خاص است.

مهاجرت به سنت لوسیا از طریق تحصیل

سرمایه گذار باید از زمان اعطای تابعیت حداقل پنج سال ملک را در شهروندی سنت لوسیا اختیار داشته باشد. علاوه بر این پنج سال پس از اخذ تابعیت، ملک یا سهام خریداری شده در برنامه سرمایه گذاری قابل فروش است. موسسه چند ملیتی ثبتاخدمات دریافت و اخذ پاسپورت سنت لوسیا را در اسرع وقت به متقاضیان ارائه میدهد ،ثبتابا دارا بودن کارنامه ای موفق در زمینه اخذ پاسپورت در بیش از 190 کشور ، این خدمات را در سریع ترین زمان ممکن و با انتخاب بهترین مسیر به عموم افراد ارائه میکند . منظور اخذ پاسپورت سنت لوسیا همچنین میتوانید از طریق روش های اختصاصی و کانال های ویژه ای که موسسه ثبتا در اختیار دارد اقدام به گرفتن اقامت و پاسپورت این کشور نمایید . یکی از راه های دستیابی به پاسپورت و تابعیت کشور‌ها، اخذ پاسپورت و تابعیت از طریق تولد است. به طور کلی کشور‌ها برای اعطای تابعیت به شخص متولد شده، از دو قاعده خاک یا خون پیروی می نمایند.

  • در صورتی که در سنت لوسیا متولد شده باشد یا پدر یا مادر او تبعه ی سنت لوسیا باشد.
  • یکی از راه های دستیابی به پاسپورت و تابعیت کشور‌ها، اخذ پاسپورت و تابعیت از طریق تولد است.
  • بنا بر گزارشات حاصل شده، اردوگاه های پناهندگان در سنت لوسیا در افزایش میزان ایمن سازی برای بسیاری از مهاجران ساکن در این کشور کارهای قابل توجهی انجام داده اند.
  • سنت لوسیا یا سنت لوشیا (به انگلیسی Saint Lucia ) کشوری جزیره‌ای و کوچک در دریای کارائیب و در آستانه اقیانوس اطلس است که در جنوب جزیرهٔ مارتینیک از مستملکات فرادریایی فرانسه و شمال کشور سنت وینسنت و گرنادین قرار دارد.

ما در گذشته به ده ها نفر کمک کرده ایم گذرنامه سنت لوسیان خود را دریافت کنند و اندرو شخصاً تابعیت سنت لوسیان را نیز دریافت کرده است. اگر دسترسی بدون ویزا به این دو کشور برای شما مهم است ، با گذرنامه سنت لوسیان آن را دریافت نخواهید کرد. این به این دلیل است که کشور علاقه چندانی برای ایجاد روابط با آنها ندارد. علاوه بر این ، در امور بین المللی از تایوان حمایت کرده است ، به این معنی که دسترسی چین به آن بسیار دور است.

اطلاعات تماس

موسسه ملک پور هیچگونه فعالیتی در زمینه پناهندگی نداشته و این راه را نیز به کسی پیشنهاد نمی کند. اکثر کسانی که مهاجرت از طریق پناهندگی را در سر می پرورانند، پناهنده واقعی نیستند و اکثر این افراد اگر شرایط شان بررسی شود متوجه می شوند که می توانند از راههای دیگری نظیر تحصیل، کار و یا سرمایه گذاری مهاجرت نمایند. این مقاله توسط موسسه ملک پور نوشته شده و هر گونه کپی برداری از این مقاله و یا پاراگراف های این مقاله شرعا حرام است و منع و پیگرد قانونی دارد. طبق کنوانسیون ژنو پناهنده به کسی اطلاق می گردد که به موجب اعتقادات مذهبی و عقیده، وابستگی به گروهی خاص، اختلافات قومی و نژادی و یا ترس از آزار و شکنجه و خطر جانی کشور خود را ترک می نماید و به کشور دیگری پناه میبرد.

پاسپورت کشور سنت لوسیا و شرایط اخذ آن از طریق پناهندگی در این بخش مورد بررسی قرار خواهد گرفت. آخرین و زیانبار ترین روش اخذ پاسپورت کشور سنت لوسیا از طریق اداره مهاجرت مستقر در فرودگاه ها یا ادارات پلیس و …. پناهجو در صورت قبولی کیس در ابتدا پاسپورت خاکستری (مجوز ورود و خروج پناهنده معروف به پاسپورت) به همراه مستمری ماهیانه و محل اسکان دریافت نموده و پس از گذشت چند سال پاسپورت این کشور را دریافت خواهد نمود. در اینجا لازم به ذکر است که اعلام نماییم موسسه ملک پور هیچ گونه خدماتی در راستای پناهندگی نخواهد داد و صرفاً مطالب گفته شده جنبه بازدارنده و مشاوره ای دارد تا هموطنان عزیز را آگاه نموده و روش های آسان تر و بدون خطر را جایگزین نمایند. همان طور که ذکر شد، برای اخذ پاسپورت سنت لوسیا، هر فرد سرمایه‌گذار خارجی 4 گزینه در اختیار خواهد داشت.

پاسپورت سنت لوسیا به صورت اهدائی دولتی

توسط گلستان

گلستان عبدی