با این روش ها شاخه های رز را به مدت طولانی نگهداری کنید!! | flowerbook

گل‌های گیاه همان طور که از اسمش پیداست شکوفه‌هایی طلایی رنگ دارد. چهار گونه رز ژاپنی شناخته شده که گل‌های دو نوع آن ها تک‌گلبرگی و دو نوع دیگر دوگلبرگی هستند. رز آبشار طلایی برای این که به خوبی رشد کند، به محیطی گرم و پرنور نیاز دارد. این نوع گل رز برای پرورش در باغچه کاملا مناسب است. رز دورگه چای یکی از محبوب‌ترین گل رزهای مدرن است که در تنوع رنگی مختلف وجود دارد.

کود مناسب برای درخت زردآلو

در سال 1956، آلمانی‌ها این گل را به دنیا معرفی کردند و به این شکل، فصل تازه‌ای برای رزهای با تعداد گلبرگ‌های زیاد گشوده شد. این گل تنها یک بار در باغچه شما شکوفه می‌دهد، اما عطر دلپذیر آن برای همیشه در حافظه شما باقی خواهد ماند. همچنین این رز در مقایسه با بسیاری دیگر از انواع رزها و رزهای رونده از مقامت بالاتری برخوردار بوده و می‌تواند تا دمای منفی یک درجه سانتی‌گراد را به‌خوبی در فصل زمستان تحمل کند. Alchymist از جمله انواع گل رز رونده است که می‌توانید علاوه‌بر یک گل رز رونده به‌عنوان یک درختچه زیبا نیز آن را پرورش دهید.

http://agriculture-na.ir

در زبان گل‌ها، رز قرمز به معنای عشق ابدی و وفاداری است. همچنین از گل رز هلندی قرمز در دسته گل عروس نیز استفاده می‌کنند. برای اولین قرار و یا ملاقات فردی تازه رز قرمز بهترین گزینه است.

حشرات بالغ نیز با تخم‌گذاری روی شاخه‌های جوان درختچه را تضعیف می‌کنند. قارچ Phragmidium mucronatum عامل بروز زنگ زرد به‌عنوان آفات و بیماری گل رز است. این بیماری به‌صورت نقطه‌های زرد ریز روی برگ گل رز گسترش می‌یابد‌. عدم کنترل مجله خبری کتاب گل بیماری و تکثیر قارچ‌ها سبب خشک‌شدن برگ‌ها و تضعیف درختچه می‌شود. گل وَرد یا گل سرخ نیاز به نور کامل دارد، آنها را در مکانی با نور مستقیم قرار دهید. گل ورد کاملا” آفتاب دوست هست آن را درمکانی با حداقل ۶ ساعت نور کامل قرار دهید.

نور مناسب و کافی

اغلب این رزها به عنوان حصار برای باغ و لبه های مکان مورد نظر برای تزئین استفاده میشن. دلیل پیچیدگی برگ گل رز چیست؟ شته‌ها و قارچ‌ها عوامل مؤثر در پیچیدگی برگ گل رز هستند. تخم‌های این حشره در طول زمستان روی تنه و شاخه رز باقی‌ می‌مانند.

  • این نوع گل ها در زمان رشد خود به حداقل شش ساعت نور مسقیم خورشید در روز نیاز دارند.
  • تمامی رزهای خودرو گل‌هایشان ۵ گلبرگ دارد و تقریباً اکثر آن‌ها تنها در فصل بهار گلدهی دارند.
  • سلام خدمت کاربران سایت آکادمی علی ولی؛ در این مطلب جدید با معرفی گل جذاب…
  • گل رز سبز به معنای رشد، انرژی برای آغاز دوباره زندگی و ادامه زندگی.

توسط گلستان

گلستان عبدی