با این روش ها شاخه های رز را به مدت طولانی نگهداری کنید!! | flowerbook

افراد به دو صورت برای مشخصات گلخانه خود تصمیم می گیرند. این محصول رز هلندی ای است که دارای رنگ های خاص است. هر ساله برای چیدن مجله خبری کتاب گل و گلاب گیری گل محمدی مراسم زیبایی در کاشان برپا می‌شود. افرادی زیادی برای حضور در این مراسم از تمام کشور به کاشان میروند.

انواع گل های رز باغی قدیمی به شرح زیر است :

کمی جالب از اطلاعات گیاه رز صحرا، شباهت طبیعی آن به گیاه بونسای است ، با قد کوتاه در زمان بلوغ، و تاج پوششی مرتب در بالای ساقه مدرج قرار گرفته است. به نظر می رسد بسیاری از پرورش دهندگان در مراقبت از گیاهان رز صحرایی مشکل دارند، اما اگر نیازهای آب، دما و روشنایی آدنیوم را در نظر داشته باشید، نگهداری از آنها واقعاً آسان است. تنها چیزی که این گیاهان را به سرعت از بین می برد آبیاری نامناسب است. انچه باید در باره گل رز فلوریبوندا صحرایی بدانیم به شرح زیر است.

گل راپسودی در رز آبی

صابون باغبانی یک کنترل ارگانیک است اما وقتی آفت ها در عمق گلبرگهای گل پنهان شوند ، از بین بردن آنها اغلب دشوار است. باغبان های حرفه ای از کود گرانوله برای پای رز استفاده می کنند و در ماه­های اردیبهشت و خرداد یک قاشق غذاخوری از سولفات منیزیوم در کنار کود گرانوله می تواند رشد بهتر بوته را تضمین کند. استفاده نمایید فاصله نور مصنوعی شما حدود ۵۰ سانتی متر به مدت ۱۲ ساعت در روز باشد. این گل میتواند به باغچه شما شادابی و روحیه ببخشد و عطر آن درست به اندازه زیبایی بیش از حد آن است.

http://agriculture-na.irمشاهده گل‌های خشکیده و ضعیف نشانه وجود سوسک سبز است. این حشره مکنده ریز با تخم‌ریزی در پشت برگ‌های گل رز از آن تغذیه می‌کند. ایجاد نقاط سفید براق در سطح پشتی برگ‌ها نشانه فعالیت این کنه است. این حشره مکنده سفید رنگ با تغذیه از شیره برگ‌های جوان گل رز سبب سفید شدن آن‌ها می‌شود. این آفت گل رز با تغذیه از آب برگ سبب خشک‌شدن برگ‌ها می‌شود.

خرید گل رز

1- گل رز هلندی به نور زیادی نیاز دارد و می بایست در مقابل نور خورشید قرار بگیرد. ریشه هایی که به این ترتیب پیوند شده اگر در گلدان است گلدان ها را مرتب روی سطح گلخانه می چینند، جای گلدان ها باید ۱۰ درجه سانتیگراد حرارت داشته باشد. سال بعد باید بوته های پیوند شده را کاملا مراقبت کرده آنها را مرتبا آب داده ضمنا از ابتلاء بوته ها به آفات و امراض نباتی پیشگیری کرد. گل رز هلندی به نور زیاد و مستقیم خورشید نیاز دارد. در غیر این صورت رشد کافی نداشته و گل هایی با کیفیت مطلوب نمی دهند. حتما تابحال متوجه شدید که برتری های گل رز هلندی نسبت به گل رز ایرانی، قطعا سبب تفاوت قیمت آنها هم خواهد شد.

  • این رزها یا گل ورد (نام دیگر گل رز) به سه دسته گل رز بوته ای، گل رز بالا رونده، گل رز درختچه ای تقسیم و همین تقسیم بندی نیز در گلدهی متفاوت هستند.
  • رزهای چای ترکیبی دارای گل‌های کلاسیک با مرکز برجسته و مارپیچ‌هایی از گلبرگ‌های اطراف مرکز هستند.
  • گلهای رز یا گل رز هلندی سفید بالا رونده به دلیل حساس بودن و شرایط به عمل آمدن، نیاز به مراقبت بیشتری نسبت به رزهای بیشتر دارند.
  • به طور مثال اگر در کنار باغچه شما دیواری وجود دارد می‌توانید با کاشت رز بالا رونده یک پوشش گیاهی زیبا برای باغچه و دیوار خود داشته باشید.

توسط گلستان

گلستان عبدی