بهترین لپ تاپ های پیشنهادی بر اساس قیمت اسفند 1401 | behtarin-laptop

لپ تاپ Surface Laptop Studio با پردازنده Core i H و گرافیک RTX 3050 Ti می‌تواند سخت‌ترین وظایف را انجام دهد و حتی برخی از بازی‌های اخیر AAA را اجرا کند. علیرغم داشتن قدرت بسیار زیاد، استودیو لپ تاپ یک روز کامل را با یک بار شارژ دوام می‌آورد و صفحه نمایش 14.4 اینچی آن عالی است و رفرش ریت 120 هرتز آن را نسبت به رقبا برتری می‌دهد. لپ تاپ MSI مدل Creator Z16 به دلیل مجهز شدن به پردازنده مرکزی و گرافیکی قدرتمند و صفحه نمایش با وضوح +QHD یکی از بهترین مدل لپ تاپ بازار است. این لپ تاپ جذاب در بین بهترین لپ تاپ های بازار، قیمت نسبتا مناسبی دارد و در کنار شکل ظاهری جذاب و شکیل، ویژگی‌ها و مشخصه‌های وسوسه‌انگیزی هم دارد که می‌تواند هر کاربری را مجاب به خرید آن کند.

پردازنده‌ی گرافیکی استفاده شده، ۱۶ هسته‌ای است و کار کردن با آن برای کسانی‌که کارهای سنگین گرافیکی می‌کنند، بسیار بهترین لپ تاپ راحت خواهد بود. حافظه‌ی ۱ ترابایتی دستگاه و رم ۱۶ گیگابایتی آن نیز، فضایی ایده‌آل را برای کاربران رقم می‌زند. به‌نظر شما بهترین لپ‌تاپ بازار ایران کدام محصول است؟ آیا جای خالی لپ‌تاپی را در فهرست بالا حس می‌کنید؟ لطفاً دیدگاه خود را با ما و سایر کاربران عزیز زومیت به‌اشتراک بگذارید. لپ‌تاپ «TUF Gaming A15 ایسوس» با پردازنده‌ی Ryzen H و نسخه‌ی ۹۵ واتی گرافیک RTX 3050Ti به‌همراه هشت گیگابایت رم DDR5، صفحه‌نمایش ۱۴۴ هرتزی FHD IPS و ۵۱۲ گیگابایت SSD، تجربه‌ی گیمینگ خوبی را برایتان به‌ارمغان می‌آورد. قدرت لپ‌تاپ Dell XPS 15 در پردازنده گرافیکی و اصلی آن است که این لپ‌تاپ را به یک گزینه عالی برای کارهای محاسباتی مهندسی تبدیل می‌کند. از طرفی Dell XPS15 یک لپ‌تاپ سبک و قابل حمل است که این ویژگی، یک گزینه عالی برای دانشجویان مهندسی محسوب می‌شود.

  • دستگاه از درگاه‌های ارتباطی یواس‌بی، LAN، وای‌فای، کارت حافظه، HDMI، بلوتوث و اترنت پشتیبانی میکنه.
  • امروزه شاهد نمایشگرهای معمولی وفوق حرفه ای هستیم که میتوانند وضوح تصویری عالی داشته باشند.
  • باتری این محصول ۴ سلولی و با توان خروجی ۹۰ وات ساعت بوده که قابلیت نگهداری شارژ تا ۷ ساعت را دارد.
  • لپ‌تاپ‌های سری TUF Dash ایسوس را می‌توان یک انتخاب اقتصادی‌تر به نسبت دیگر تاف‌های ایسوس دانست.
بهترین لپ تاپ های پیشنهادی بر اساس قیمت اسفند 1401 | behtarin-laptop

البته با وجود تولید لپ‌تاپ‌های متنوع در بازار، انتخاب بهترین لپ تاپ میان رده یک معضل بزرگ و پیچیده برای کاربر شده است. در ادامه قصد داریم به شما در این انتخاب کمک کنیم تا بتوانید یک انتخاب صحیح داشته باشید. از دیگر مشخصات آن می توان به 1.8 کیلوگرم وزن و صفحه نمایش 15.6 فول اچ دی اشاره کرد. هر چند بر خلاف دیگر مشخصات آن ، گرافیک قدرتمندی ندارد و به کارت گرافیک Nvidia Geforce MX350 با حافظه اختصاصی 2 گیگابایت مجهز شده اما می توان از آن به عنوان بهترین لپ تاپ تا 35 میلیون تومان از لحاظ کارایی و سرعت نام برد.

لپ تاپ لنوو آدیاپد گیمینگ 3

لپ تاپ‌های محدوده قیمت 15 میلیون تومان معمولا پردازنده مرکزی ضعیف و رم 4 یا 8 گیگابایت دارند که برای اکثر کارهای سبک تقریبا کافی است (البته رم را به راحتی می‌توان ارتقا داد). ما در این صفحه بهترین لپ تاپ های دست دوم بازار که همگی کمتر از 5 میلیون قیمت داشته اما ارزش خرید بالایی دارند را به شما معرفی می کنیم. توجه داشته باشید که ایزی بست فقط محصولات را معرفی می کند و فروشنده آن ها نیست. لذا برای آگاهی دقیق تر از شرایط محصولات باید با فروشندگان محصول در ارتباط باشید. من توی مقاله بهترین لپ تاپ لنوو، بهتون بهترین‌های این برند رو معرفی کردم.

آموزش تنظیم ساعت، تاریخ و منطقه زمانی گوشی شیائومی

توسط گلستان

گلستان عبدی