بهترین و شناخته ترین نوع گل رز | flowerbook

گونه‌های قدیمی رز دارای گل‌های بزرگ با طول عمری که در برخی موارد به 50 سال رسیده است. اما نژادهای امروزی یا مدرن، گل‌های کوچک‌تر و حدود 6 الی 10 سال می‌توانند عمر کنند. رز دارای رنگ بندی زیبا و خاصی است که هیچ گل زینتی این رنگ بندی کامل را ندارند.

هر آنچه که باید در مورد گل رز هلندی بدانیدنشانه رسیدن میوه گل سرخ موقعی است که میوه ها رنگ انداخته و نارنجی رنگ می شوند. ولی باید دانست در بعضی از اقسام گل سرخ مخصوصا دورگه های چای میوه ها به زحمت رنگ میاندازند و بطور کلی موقع رسیدن میوه ها بسته به نژاد، منطقه و محل کاشت فرق می کند. میوه های رسیده را باید در همان موقع چیدن، اواسط مهر یا آبان کشت کرد (زیرا دانه های میوه گل سرخ پس از چیدن خیلی زود قوه نامیه خود را از دست میدهند). گل رز هلندی به تنهایی رشد بهتری داشته و در جوار گل و گیاهان دیگر رشد ان کمتر می شود. بنابراین بهتر است در هنگام کاشتن گل رز هلندی دقت شود که این گل به تنهایی کاشته شود تا بتواند به مرحله ی گل دهی برسد.

نماتد گل رز

قیمت خرید فروش گل رز با توجه به رنگ و تازه و سرزنده بودن گل متغیر است. تنها گلی که نماد عشق و محبت است گل رز بوده که نمونه قرمز آن بیانگر مجله خبری کتاب گل این مسئله می باشد. گل رز زیباترینه، مخصوصا قرمزش که دلرباست، شاید زیباترین چیزی باشه که روی زمین وجود داره و عطر بسیار دلپذیری هم داره.

  • این یک گل رز نیمه دوتایی است که به صورت خوشه های بزرگ تشکیل می شود.
  • در گلخانه هاي رز از دريچه هاي سقفي براي تهويه استفاده مي شود.
  • با توجه به مراقبت مناسب، گل رز پس از برش می تواند یک هفته و نیم یا بیشتر باقی بماند.
  • برای کاشت این گل رز باید جایی را انتخاب کنید که دما و آفتاب گیری متوسط داشته باشد.
  • گل رز گونه‌های خاص و زیبایی دارد که هزاران سال است که مردم از این گل نگهداری می‌کنند.
  • دمای ایده آل برای این نوع گیاهان بین 15تا 20 درجه سانتیگراد میباشد.
این گیاه ساقه های بسیار بلندی دارد و با شکوفه هایی که بصورت گروهی هستند دیده می‌شود. رایحه معطر و بی نظیری دارند که یکی از دلایل محبوبت آنها همین می باشد. در واقع امروز یکی از پرفروش ترین گل ها محسوب می‌شود‌. در فروشگاه گل و گیاه الی ماما بصورت کامل با بهترین نوع گل رز آشنا شوید. ساقه های رز آلبا یا فاقد خار بوده یا تعداد خار ها بسیار اندک است .

نهمین نوع رز باغی مدرن : رز سرخ یا رمبلر

گل رز در انواع گل رز بوته ای، گل رز رونده و خزنده، گل رز درختچه ای تقسیم بندی می شوند هر کدام از این تقسیم بندی به گونه های دیگر تقسیم بندی دیگر دارند. یک ساقه را انتخاب و تقسیم بندی کنید چون ممکن است یک شاخه گل رز چندین قلمه خوب به شما بدهد. قلمه ها را در اندازه های ۱۵ الی ۲۰ سانتی متر با کاتر ببرید دقت کنید انتهای قلمه ها باید بصورت مورب ۴۵ درجه با کاتر تمیز برید شود یک قلمه باید حدود ۴ گره داشته باشد. برگهای قلمه ها را جدا کنید فقط قسمت بالایی اگر برگ داشت مشکلی نیست بگذارید بماند. این جدا کردن برگ­ها به ریشه زدن قلمه گل رز شما کمک می کند. آموزش ساخت گل رز رنگین کمان را در سایت بذرکو نیز قرار داده ایم می­توانید مقاله آن را مطالعه کنید.

گل رز یکی از زیبا ترین گل های جهان است که در رنگ های زیبا و متفاوتی وجود دارند و قیمت های انها هم متفاوت است، برای اطلاع بیشتر موارد سایت را بخوانید کمک تون میکنه. از نظر من گل رز یکی از زیباترین گل های موجود بوده که محبوبیت زیادی دارد. گل رز قرمز یکی از گل های زیبا و دوست داشتنی می باشد که بسیار محبوب است و در بیشتر خانه ها بوته آن وجود دارد. گل رز انواع مختلفی دارد و به همین علت افرادی که در حوزه پرورش این گل زیبا فعالیت می کنند قیمت های متفاوتی را برای فروش این محصول در نظر می گیرند.

در ابتدا زمانی که این گل زیبا را مشاهده می کنید، مانند یک گل رز سیاه بزرگ و زیبا به نظر می رسد. در واقع ، بافت مخملی منحصر به فرد گلبرگ های آن شباهت زیادی به رنگ سیاه دارد. باكارا سیاه همچنین به دلیل رنگ سیاه نزدیک به آن در میان دوستداران گل سرخ شهرت و محبوبیت بسیاری دارد که عرض آن 4 اینچ است و شامل 45 گلبرگ می باشد. گل رز Black Baccara می تواند به باغ و نمایشگاه های شما کمک خوبی کند و چشم انداز زیبایی را ایجاد کند. برای کاشت این گل رز باید مکانی با قرار گرفتن در معرض آفتاب کامل انتخاب کنید.

این گلها بیشتر در مناطق معتدل وجود دارند و بیشترین انواع آن در آسیا یافت می شود و نمونه های کمتری نیز در اروپا و آمریکای شمالی تولید می شوند. این کار در هر زمانی بین بهار تا پاییز امکان پذیر است. گل های رز رونده در حیاط منزل و اطراف خانه منظره زیبا و دیدنی را ایجاد خواهند کرد. اندازه گل متوسط بوده و قطر گل بین ۱۱–۵ سانتیمتر است. این نوع از رز به عنوان یک گروه از گل های رز هیپرید است.

http://agriculture-na.ir

توسط گلستان

گلستان عبدی