بهترین و شناخته ترین نوع گل رز | flowerbook

محبوب‌ترین نژاد اغلب بیشتر مردم از آن نگه داری می‌کنند نژادهای رونده رز هستند. این رزهای رونده خاصیت پیچکی دارند و بسته به جهت رویش و روندگی آنها می‌توانید گونه مناسب خود را انتخاب کنید. به طور مثال اگر در کنار باغچه شما دیواری وجود دارد می‌توانید با کاشت رز بالا رونده یک پوشش گیاهی زیبا برای باغچه و دیوار خود داشته باشید.

http://agriculture-na.ir

یکی دیگر از گونه های گل رز، فلوریبوندا بوده که ریزتر از قیه موارد می باشد و به صورت بوته ای رشد می کند و دارای جلوه متفاوتی می باشند. شرایط نگهداری این نوع از رزها بسیار آسان بوده و گلدهی آن ما بین بهار تا پاییز ادامه دارد و مقاومت بالایی در برابر شرایط نامناسب محیطی دارند. یکی از متنوع ترین گل های رز باغچه ای، گل های رز بالارونده یا رامبلر می باشند. روش کاشت انواع گل رز رونده مشابه می باشد و کاشت این گل ها معمولا در هر زمانی بین فصل بهار تا پاییز امکان پذیر است. برخی از انواع گل های رز دارای گلبرگ های بسته و نزدیک به هم هستند و برخی دیگر از آن ها نیز برگ های شلی دارند.

بهترین نوع گل رز

در توليد رزهاي بريدني گلخانه هاي از ارقام هيبريد چاي و فلورينبدا كه توليد گل انتهايي مي كنند، استفاده مي شود. رنگ صورتی این گل مانند رنگ آسمان هنگام طلوع خورشید(گرگ و میش) است. این گل رایحه مجله خبری کتاب گل ای همانند میوه ها و هوای تابستان دارد. و فرم رشد آن به صورت قائم است و به آن شکل یک درختچه میدهد. جزئیات درخواست خود را وارد کنید تا از مناسب‌ترین متخصصان پیشنهاد قیمت دریافت کنید.

گل رز را افراد زیادی می پسندند و قیمت آن معمولا به صورت شاخه ای تعیین می شود. گل رز از قدیمی ترین نوع گل ها است و به ملکه گل ها نیز معروف است این گل بسیار پرطرفدار است و بیشتر برای هدیه و مناسبت عای عاشقانه تهیه میشه. گل رز که در رنگ های مختلف وجود دارد، زیبایی خاصی دارد و کمتر کسی وجود دارد که عاشق این گل جذاب و قشنگ نباشد. گل رز دارای رنگ های مختلف است و بیشتر در هوای معتدل وجود دارد. گل رز در بسیاری از رنگها دیده می شود و در این مورد تنها یک استثناء وجود دارد و آن نبود رزهای آبی است. گل رز یکی از بهترین گل ها است که بهترین حس را به انسان منتقل می کند همچنین بوی بی نظیری دارد.

  • تمام این گل های نام برده شده از عطر و رایحه فوق العاده ای برخوردار بوده و شهرت جهانی دارند.
  • این نوع گل رز، دارای ساقه های بلندی می باشد و معمولا دارای شکوفه هایی به صورت گروهی در ساقه ها قراردارند، دیده می شود.
  • شناسایی آفات و راهکارهای مخصوص مبارزه با آن‌ها، گل رز را از ابتلا به بیماری‌های بسیاری حفظ می‌کند.
فقط یکی از گونه های رز می‌تواند در گلدان البته با رسیدگی زیاد رشد و زندگی کند. اگر به فکر این هستید که پرورش گل رز را شروع کنید؛ باید ابتدا درباره گونه‌هایی که می‌توانید نگه دارید آشنا شوید و درباره آنها بیشتر بدانید. گل رز یکی از محبوب‌ترین گل‌ها از زمان قدیم تا اکنون به حساب می‌آید. علاوه بر زینتی بودن می‌تواند زیبایی وصف نشدنی را به باغچه و حیاط خانه شما هدیه دهد. گل رز یکی از بیشترین تنوع‌ها را در بین گیاهان خانگی در تمام دنیا دارند.

پوسیدگی ریشه گل رز

این نوع گل رز همچنین رویندگی و گل دهی خوب و فراوانی دارد. این گل مناسب گلدان های شما است و با قرار دادن آن در حاشیه های محوطه خود میتوانید زیبایی آن را به رخ بکشید. این گل شکوفه های طلایی غنی دارد که در مقابل نور شدید خورشید محو نخواهد شد. این گل مانند تمام گل های رز انگلیسی، با خاک گلدانی، کوددهی منظم و گرفتن شش تا هشت ساعت نور خورشید در روز دارای بیشترین باردهی است. شکوفه ها مخصوصاً بزرگ هستند و از عرض آنها ۴ تا ۵ اینچ (بین ۱۰ تا ۱۲ سانتی متر) است.

هفتمین نوع رز باغی مدرن : رز مینیاتوری

توسط گلستان

گلستان عبدی