بهترین کافه رستوران فشم کجاست؟

برای چیدمان صندلی و میزهای رستوران یا کافه باید مابین دو موضوع ایجاد فضای راحت و خوش برای مشتری ها و همچنین تعداد ظرفیت ممکن یک تعادل درست برقرار کنید. شما دیگر نیاز ندارید که مثل قبل برای فروش محصولاتتان تلاش کنید، بلکه باید محیطی را فراهم کنید که روی محصول یا خدماتی که ارائه می کنید متمرکز باشد و مابین آن و مشتریانتان رابطه نزدیک و حس نیاز را ایجاد نمایید. ارائه غذاهای لذیذ و رعایت فاصله مابین میزها نباید در اداره رستوران و کافه فراموش شود. البته در این مطلب قصد نداریم در مورد اصول طراحی داخلی و دکوراسیون به شما درس بدهیم، برعکس به جوانبی از طراحی ظاهری رستوران می پردازیم که اغلب از سوی مدیران و کارآفرینانی که رستوران یا کافه ای را اداره می کنند نادیده گرفته می شود. رزرو آنلاین: این قسمت برای رزرو غذا از راه دور طراحی شده است و مشترکین از این قسمت با انواع کارت های بانکی توان خرید از این سایت ها را دارد. مادامی که آزاد هستید دکوراسیون و طراحی رستوران خود را به دلخواه انتخاب کنید، باید به یاد داشته باشیدکه هر چه بیشتر به طرف استفاده از سبک های حاوی شیشه هایی به سبک مدرن، اجناس فولادی و رنگ های سرد، نورپردازی با شدت بالا و استفاده از اشکال سفت و سخت بروید، اشتهای کم تری را به مشتری های خود تزریق خواهید کرد.

متخصصان غذا و نوشیدنی هم همیشه نطق خود را با صحبت در مورد مفهوم توسعه رستوران صحبت می کنند. برای درک بهتر این مثال می بایست به سراغ تحلیل مفهوم نقاط کانونی برویم. البته به خاطر داشته باشید که این رستوران نیز در منطقه طرح ترافیک قرار دارد و امکان پارک ماشین در اطراف آن نیز وجود ندارد؛ پس بهتر است با استفاده از مترو و رفتن به ایستگاه ۱۵ خرداد، بهسمت رستوران مسلم بروید. بالکن های سفارشی، هندریل ها ، تراسهای باز ، قالب سازی بر روی شکل قوسی و آلاچیق مانند در ترکیب با شکل ساختمان با طرح رنگ و هندسه های مشابه فضا را به هم متصل نموده و کاشی و سرامیک های دست ساز و چشم انداز، کافه ای تمام عیار و دوست داشتنی ایجاد کرده است.

مدیریت فضا در تصمیمات خریداران برای خرج کردن پولشان یک نقش حیاتی و تاثیر گذار ایفا می کند چرا که می بایست یک رابطه فیزیکی و روانشناختی میان آنها و رستوران یا کافه شما ایجاد نماید. البته این نقاط براساس نوع چینش فضا ممکن است متفاوت باشند. حس افراد زمانیکه برای یک قرار دوستانه و یا ملاقات کاری وارد کافیشاپ میشوند با زمانیکه برای خوردن غذا وارد رستوران میشود، کاملاً متفاوت است. زیرا به نور کمی احتیاج دارد و به همین سبب میتوان آن را در هر قسمتی از کافه قرار داد. نوشتن یک راهنمای گام به گام در مورد چگونگی طراحی یک رستوران کار غیر ممکنی است ولی هر رستوران برای خودش مفهوم و طراحی منحصر به فردی دارد و هزاران نکته دیگر نیز وجود دارد که باید در نظر گرفته شود.

»»» آموزش مدیریت کافی شاپ و رستوران در مدرسه قهوه ایران | کلیک کنید… »»» آموزش و راه اندازی کافی شاپ و رستوران در مدرسه قهوه ایران | کلیک کنید… »»» آموزش مدیریت کافی شاپ و باریستا در مدرسه قهوه ایران | کلیک کنید… اما یکی از نکاتی که کمتر مورد توجه طراحان داخلی کافی شاپ قرار گرفته است، طراحی منحصر بهفرد و متفاوت آن نسبت به دیگر کافهها میباشد. یکی از مهمترین نکات برای طراحی داخلی کافه رستوران توجه به سلیقه مشتریان است. طراحی دکوراسیون داخلی رستوران مدرن به چیزی بیشتر از دانش گسترده در زمینه­ آشپزی و اصول معماری رایج نیازمند است. از لامپ های مدرن و خاص استفاده کنید که نه تنها نور ایجاد می کنند بلکه ظاهری متفاوت نیز دارند و می توانند به زیبایی بصری فضای داخلی رستوران نیز کمک کنند. این بازاریابی نیز از طریق جایگزین کردن روش های نوین با شیوه های سنتی تر امکان پذیر می شود. در کشور ما نیز فرهنگی غنی متشکل از فرهنگ قومها و قبیلههای مختلفی وجود دارد. انجام میگیرد.حال آنکه ما با تمام سبک های متفاوت برای طراحی ساختمان و رستوران ها آشنایی داریم اما جهت طراحی رستوران در روف گاردن باید به این نکته توجه داشته باشیم که ما پتانسیل های فضایی قبل را نخواهیم داشت.

اگر از اهمیت طراحی دکوراسیون رستوران در برندینگ غافل شویم ، در واقع قسمتی از هویت منحصر به فرد مد نظرمان را کنار گذاشته و پایههای محکمی برای دوام راه موفقیت بنا نخواهیم کرد . معماران برجسته: امروز وقتی قسمت مشاوره دکوراسیون چیدانه را نگاه می کردم، متوجه شدم که خیلی از سوالات درباره آشنایی با شرکت های معماری و طراحی داخلی بوده است، به همین دلیل تصمیم گرفتم تا سری به قسمت اهالی فن چیدانه بزنم و تعدادی از شرکت های معماری و طراحی دکوراسیون را که پروژه های آن ها را در قسمت پروژه های برجسته وجود دارد، به شما معرفی کنم پس با چیدانه همراه باشید تا با 10 شرکت طراحی معماری در ایران آشنا شویم. لیست کاملی از کافه های پرطرفدار تهران و ده ها کافه و رستوان دیگر تهران را می توانید در اپلیکیشن فیدیلیو پیدا کرده و آن را دنبال کنید تا همیشه در جیبتان باشد. نوری که از این پرنده ها ساطع می شود، بیشتر روی صندلی های بافته شده ای که به صورت کاملا سلطنتی در کنار باقی مبلمان قرار گرفته می تابد، و به منحنی های جذاب و پوشش مخملی و رنگ های زیبایش جلوه می دهد. اگر فقط نیمی از فضای رستوران پر شده باشد و یا میهمانانی به صورت تنها مشغول غذاخوردن در آن باشند، اهمیت موسیقی در این حالت بیشتر هم می شود.

هر چه مشتریان شما حس خوش آمدن بیشتری داشته و آرامش بیشتری داشته باشند، سودآوری شما نیز بیشتر می شود. ترکیب رنگ سبز در نمای بیرونی به همراه گیاهان با رنگ صورتی در دیوارهای داخلی که نشان هماهنگی با لوگو برند کافه است هارمونی و تعادل را بیشتر کرده است. علاوه بر دکوراسیون داخلی فضای کافی شاپ باید به طراحی نمای بیرونی و خارجی کافی شاپ هم بسیار دقت شود تا جذابیتی برای رهگذران داشته باشد و حس دعوت کنندگی را ایجاد کند. سبک تم های خاص را بیشتر در طراحی دکوراسیون رستوران و کافی شاپ های مدرن میبینیم. معمولا قصد طراحان پست مدرن جاودانه شدن آن اثر نیست.

فقط مستحکم بودن و راحتی مبل ها و طرح آن ها در طراحی رستوران مهم است. انتخاب رنگهای مناسب در طراحی کافه، نقش بسیار تعیین کنندهای در جذب مشتری دارد. نورپردازی فاکتور بسیار مهمی است و خیلی ها از اهمیت آن به ویژه در یک مکان عمومی مثل رستوران آگاه نیستند. روشن است که به جای قرار دادن کارد و چنگال یا لیوان ها در چنین فضاهایی، برای به نمایش گذاشتن محصولات مشخصی مثل مواردی نظیر بطری های نوشیدنی یا سایر اقلامی که فکر می کنیم فروش بالاتری خواهند داشت و بهتر است جلوی چشم مشتریان باشند بهره ببریم. طبق مطالعاتی که بر روی موسیقی های پس زمینه صورت گرفته ثابت شده که یک موسیقی خوب نه فقط مشتریان، بلکه کارکنان این محل را نیز شادتر کرده و با ارائه چهره ای بهتر از رستوران یا کافه به ارتقای اشتهای مراجعان هم کمک می کند. حس بویایی در هر چه بهتر ثبت شدن خاطرات به ما کمک می کنند. هر چند استفاده از طراحیهای سنتی برای رستورانهای بین المللی بسیار جذاب و مهیجتر از رستورانهای معمولی سطح شهر به نظر میرسد. این کافه مکانی منحصر به فرد در شهر اما برای دور بودن از شلوغی مرکز شهر با طراحی منحصر به فرد به همراه گیاهان سبز و مکانی قابل دسترس و زیبا را برای کاربران ایجاد کرده است.

حتی یک گروه نوازنده خوب و حرفهای میتواند در جذب مشتریان بیشتر برای رستوران شما تأثیر به سزایی داشته باشد. حتی اگر بهترین غذا را هم بپزید، ولی دکوراسیون شما غنی و مشتری پسند نباشد و تجربه خوبی از غذا خوردن در رستوران شما نداشته باشند احتمالا نه باز می گردند و نه رستوران شما را به خانواده و یا افراد دیگر توصیه می کنند. استفاده از رنگهای متناقض میتواند ایده بسیار خوبی باشد. همچنین نگهداری از آن بسیار راحت و آسان است. زمان خاصی وجود دارد که عمدتاً زنان مسلمان میتوانند با خیال راحت از خدمات این قسمت از برج استفاده کنند.

رستوران شانی هر روز هفته از ساعت ۱۱:۳۰ ظهر تا ساعت ۱۵:۳۰ بعد از ظهر و از ساعت ۱۸:۳۰ تا ساعت ۲۲:۳۰ شب آمادۀ پذیرایی از مهمانان عزیز شهر تماشایی قزوین خواهد بود. از این جهت مهمترین اصل در طراحی کافه نوع چیدمان وسایل و تجهیزات است تا هیچکسی مزاحم دیگری نباشد و احساس راحتی بیشتری در فضای کافه حاکم باشد. پس از مدتی که مساحت رستوران افزایش پیدا میکند تا گنجایش کافی برای پذیرایی از این حجم فراوان مهمان را داشته باشد، رستوران مرشد شعبات دیگری نیز افتتاح کرد که یکی از آنها در نیاوران و دیگری در کاشانک واقع شدهاند. معمولا آلاچیق ها را به صورتی ریلی و متجرک می سازند تا امکان جابه جایی آن و استفاده از هوای آزاد نیز در روزاهایی با هوای مناسب وجود داشته باشد. راز نخست؛ هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد! هر چه اطلاعات بیشتر درباره سبک، کانسپت اصلی و انواع رنگها بدانید، دیزاین داخلی کافه چشمنوازتر و منحصر به فرد تر خواهد بود. شاید تا پیش از این همه در مورد کانسپ سازی رستورن اطلاعات خوبی داشتهاید. گروه طراحی دکوراسیون داخلی نیکا چوب آماده ارائه تمامی خدمات طراحی دکوراسیون رستوران و کافی شاپ از مرحله مشاوره، طراحی، تولید تا نصب و اجرا است.

بافت چوبی در طراحی رستوران سنتی مدرن می تواند حس نوستالژیک برای مشتریان داشته باشد. یک رستوران چینی موفق به شما این حس را می دهد که واقعا به کشور چین رفته اید چونکه صاحبانشان ساعت ها در مورد طراحی دکوراسیون داخلی محل کار خود فکر کرده اند. پخش موسیقی های تند به خصوص در پیتزا فروشی هایی که مشتری های زیادی دارند باعث می شود که تعداد سفارش ها بالاتر رفته و میزها هم سریع تر خالی و دوباره پر شوند. تا زمانی که میز و صندلی های شما استحکام کافی را داشته باشد، بعید به نظر می رسد که مشتری پیدا شود و به آن گیر بهترین دکوراسیون داخلی رستوران بدهد. اما باید دقت داشتهباشید که شاید هر گلی مناسب کافه نباشد، بعضی از گلها از هر نظر مناسب هستند تا برای کافه استفاده شوند. رای هر چه بیشتر شدن حس حضور در رستوران سنتی یک کشور، حتی کارکنانشان هم لباس های سنتی چینی به تن می کنند تا حس بهتری را به مشتری ها بدهند. به همین منظور شما می بایست نوع چینش رستوران خود را از پیش برنامه ریزی کرده باشید، راه های عبور مشتریان را ترسیم کرده و آنها را وادار کنید تا از مسیرهای درستی که برای رستوران خود طراحی کرده اید استفاده کنند.

توسط گلستان

گلستان عبدی