بهترین کتاب‌های کودکان در تاریخ ادبیات

بهترین کتاب‌های کودکان در تاریخ ادبیات

او نویسنده ای بسیار چیره دست است و با دنیای کودکان به خوبی آشناست، ذهنیات و تخیلات کودکان را به خوبی میشناسد و جذابیت رمز و رازآلود کتاب هایش و کلام طنزآلود و دوست داشتنی اش همیشه برای کودکان لحظاتی به یاد ماندنی را ایجاد میکند. یکی دیگر از بهترین رمان های کودکان کتاب پاستیل‌های بنفش است که در ایران توسط آناهیتا حضرتی ترجمه شده است. وی در یک خانواده چهار نفری زندگی می‌کند که مادر خانواده پیشخدمت یک رستوران بوده و با این حال خانواده اوضاع مالی سختی را می‌گذرانند. اما با همه این‌ها جکسون یک دوست خیالی دارد که دنیای سخت کودکی را برایش شیرین کرده و در مواقعی دردسرآفرین نیز است. قیمت این کتاب به عنوان یکی از رمان های برتر جهان برای کودکان که توسط انتشارات پرتقال انتشار یافته 30 هزار تومان است.

با اینکه در این سال‌ها کتاب‌های ترجمه شده‌ی فراوانی برای کودک و نوجوان به چاپ رسیده، اما کتاب‌های تألیفی بسیاری هم هست که همواره محبوبیت زیادی برای بچه‌ها فراکتاب دارن. فراموش نکنید که کتاب‌های کودک به سه صورت کتاب صوتی کودک، کتاب الکترونیکی کودک و کتاب کودک pdfارائه می‌شوند و در صورت تمایل می‌توانید برای دانلود رایگان کتاب کودک نیز اقدام کنید تا از کیفیت آثار مطمئن شوید. پدر و مادر ها همواره به دنبال کتاب مناسب کودک برای فرزند خود می باشند. باید توجه داشت که انسان در سال های ابتدایی زندگی خود، بیشترین میزان یادگیری را دارد. به همین دلیل اگر منبع مناسبی در اختیار کودکان قرار نگیرد، مطالب مناسبی نیز باد نخواهند گرفت. کتاب مخصوص و مناسب کودک، کتابی است که بتواند مطالب مفیدی به کودک بیاموزد و همچنین محتوای مفیدی داشته باشد.

  • آنها با کمک هم تصمیم میگیرند جلوی بقیه ی غول ها که قصد خوردن تمام کودکان انگلستان را دارند، را بگیرند.
  • همچنین برای دیدن دیگر عناوین می‌توانید با استفاده از لینک‌ها آنها را مشاهده کنید.
  • اگر به دنبال خرید کتاب داستان کودک ارزان قیمت هستید و قصد خرید بهترین کتابهای کودکان و نوجوانان دارید؛ می توانید در همین صفحه بهترین و ارزانترین کتاب داستان کودک و نوجوان را خریداری کنید.
  • گاهی اوقات یک موضوع ساده و خنده‌دار می‌تواند حس‌وحال بچه‌ها را تغییر بدهد.
  • از بهترین ناشران کتاب کودک و نوجوان می‌توان به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، نشر پیدایش، نشر چ، نشر نردبان، نشر پرتقال و نشر هوپا نام برد.
  • قسمت‌های Phonics به کودکان در خواندن روان و مهارت‌های هجی کلمات کمک می‌کند.

نرم‌افزار هرکدام از سطوح را می‌توان یکی از موارد کامل برای تمرین و آموزش به صورت آهنگ و داستان دانست. همچنین فعالیت‌های فکری که باعث توسعه اندیشه، حافظه، تمرکز و خلاقیت کودک می‌شوند را با بچه‌ها تمرین می‌کنند. مجموعه big english زبان‌‎آموزان را از سطح A1 تا B1 ارتقاء می‌دهد. این سری از کتاب‌ها شامل 7 سطح است که در یک سطح استارتر و 6 سطح اصلی ارائه شده‌است. خواندن متون و هجی کردن کلمات توسط فایل‌های صوتی باعث می‌شود تلفظ لغات به درستی انجام شود.

زندگینامه و سفرنامه

در اين دو مجموعه زبان‌آموز کلمات زیادی ياد می‌گیرد که می‌تواند اين کلمات را در يک جمله به کار ببرد. قرن 21 را می‌توان قرن سلطه زبان انگلیسی بر جوامع بشری در سراسر دنیا دانست. کتاب «هری پاتر و سنگ فیلسوف» (Harry Potter and the Philosopher’s Stone) کمی بیش از ۲۰ سال پیش منتشر شد و مانند یک صاعقه به فرهنگ عامه مردم وارد شد. این مجموعه کتاب‌ها بعد‌ها نسبت به ۳ کتاب اول خود بن مایه تاریک تری گرفته و به یک هفتگانه مسحور کننده و یک پدیده اجتماعی تبدیل شد. «جایی که چیز‌های وحشی هستند» یک کتاب مصور است که هر بار خواندنش چیز‌های جدیدی را افشا می‌کند.

نویسندگان داستان‌های طنز برای بچه‌ها معمولاً سعی می‌کنند یک مفهوم تربیتی را با بیان خنده‌دار به بچه‌ها آموزش بدهند. کتاب‌های مقوایی، کتاب‌های پارچه‌ای یا کتاب‌های حمام برای کتاب نوزاد و نوپا – از تولد تا یک سالگی مناسب هستند. در این سن مهارت‌های ریز حرکتی در کودکان هنوز کامل نشده است، بنابراین کارهایی مثل ورق زدن کتاب برای‌شان سخت است و ممکن است صفحات کتاب را پاره کنند.

کتاب‌های محبوب دوران کودکی خود را بخرید

کتاب روایتگر داستان دختر هشت ساله ای است که قدرت جادویی عجیبی در انگشتش دارد. هروقت کسی او را عصبانی کند او ناخودآگاه انگشتش را به سمت او میگیرد و اتفاق های عجیبی رخ میدهد. یک روز که دخترکوچولوی قصه در محوطه ی جلو خانه مشغول بازی است خانواده ی همسایه را میبیند که دارند به منزل برمیگردند و یک آهوی طفلک بی گناه را شکار کرده و به خانه میبرند.

بریت در مونترال بزرگ شد و در مدرسه‌ی تئاتر ملی کانادا نمایشنامه‌نویسی را فرا گرفت و در سال ۲۰۰۱ فارغ التحصیل شد. کتاب «خود دوست داشتنی من» اثر«فنی بریت» نویسنده‌ی کانادایی و با ترجمه‌ی «مهناز بهرامی» است. این کتاب تاکنون موفق به کسب ۵ جایزه از جشنواره‌های مختلف شده است. در لینک زیر به لیست کاملی از جدیدترین کتاب‌ها دسترسی خواهید داشت. کافیست سری به لینک زیر بزنید تا با جدیدترین کتاب‌ها آشنا شوید.

اما باید اشاره کنیم که رمان این داستان، بسیار گیراتر و زیباتر از داستان فیلم است. کتاب بچه‌های راه آهن که می توان آن را از بهترین کتاب های کودکانه نیز معرفی کرد داستان یک خانواده با سه فرزند در شهر لندن را روایت می‌کند. کتاب بچه های راه آهن را نیز می‌توان یک کتاب ماجراجویی برای کودکان نیز معرفی کرد.

بچه دایناسورها به کودکان آموزش می دهند که چگونه با کارهای کوچک می توانند مصرف برق و آب را کاهش داده و زباله ها را بازیافت کرده و طبیعت را پاکیزه نگه دارند. آنها در پایان کتاب موفق می شوند «دایناسور بی خیال» را نیز به یک حافظ محیط زیست تبدیل کنند. این کتاب دارای تصاویر جذاب و گفت و گوهایی از زبان شخصیت های کتاب است که به تنوع خوانش این کتاب بیشتر کمک می کند. آنها پشت یک پمپ بنزین قدیمی در کنار جاده زندگی میکنندداستان از زبان دنی روایت میشود. پدر دنی ظاهری بسیار جدی و خشن دارد ولی در باطن بسیار ماجراجو و غیرمنتظره است. تا اینکه دنی شبی پی به یک ماجراجویی مخفیانه ی پدرش میبرد، سپس تصمیم میگیرد در تقابل با مرد کارخانه دار مغروری که میخواهد زمین انها را از چنگشان دربیاورد، در این ماجراجویی به پدرش کمک کند.

توسط گلستان

گلستان عبدی