بک لینک چیست؟ چگونه بک لینک بگیریم که جریمه نشویم؟-بک لینک گلدلینک

سلام برای خرید بک لینک از مجموعه فرین به آدرس زیر مراجعه کنید. اما کدام لینک ها فالو و کدام نوفالو هستند؟ به طور پیش فرض همه لینک های سطح وب دارای مقدار فالو هستند. اما بعضی از سازندگان سایت ها این مقدار را در بخشی از سایتشان برابر با نوفالو قرار میدهند.

در مقاله سئو چیست گفتیم که بکلینک‌ ها به افزایش رتبه صفحه و دامنه کمک می‌کنند. می‌خواهیم بدانیم نقش بک لینک چیست و چگونه به بهبود رتبه سایت کمک بررسی بک لینک – https://goldlink.ir/what-is-backlink/ – می‌کند. همانطور که اشاره کردیم، بک ‌لینک باعث افزایش بازدید سایت و کسب جایگاه بهتر در موتورهای جستجو می‌شود. در صورتی که از کلمه کلیدی مرتبط با صفحات داخلی سایت استفاده شود، رتبه سایت در موتورهای جستجو افزایش قابل توجهی پیدا می‌کند. یکی از روش‌هایی که امروزه بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد، بک لینک‌سازی در شبکه‌های اجتماعی است. به این ترتیب که با پست گذاشتن در شبکه‌های اجتماعی و قرار دادن لینک سایت در آن، ترافیک سایت افزایش می‌یابد و بر سئو سایت نیز تاثیر چشم‌گیری دارد.

ایجاد بک لینک با ارسال پست میهمان

با نرم‌افزارهای مختلفی می‌توانید طراحی اینفوگرافیک را انجام دهید که نحوه طراحی اینفوگرافیک با فتوشاپ به طور کامل در مجله فرادرس توضیح داده شده است. علاوه بر این، برای طراحی نیاز به یادگیری برخی از اصول و مبانی طراحی اینفوگرافیک وجود دارد که این مطلب نیز در مجله فرادرس پوشش داده شده است. یا خارجی (شبکه‌های اجتماعی، نقد و نظرات آنلاین، خدمات مشتریان و موارد مشابه) به عنوان مکمل بک لینک می‌تواند باعث پیشرفت هرچه بیشتر کسب و کار شما شود. یا سئوی منفی به گروهی از روش‌های ناجوانمردانه اطلاق می‌شود که با هدف پایین کشیدن جایگاه وب‌سایت رقبا از صدر نتایج جستجوی گوگل انجام می‌گیرند.

بک لینک چیست؟ چگونه بک لینک بگیریم که جریمه نشویم؟-بک لینک گلدلینک خیلی بده که مثلا سایت شما در یک کلمه کلیدی صفحه اول باشه و در یک لحظه سایتتون هک بشه! برای این که بتونید سایت امنی داشته باشید یا از خدمات امنیت سایت استفاده کنید و همچنین به شما مقاله ی بهترین افزونه امنیتی وردپرس را پیشنهاد میدهیم. بک لینک در حقیقت از دو کلمه بک + لینک تشکیل شده است که همانطور که میدونیم بک به معنی بازگشت و از عقب و از پشت است و لینک هم به معنی ارتباط دادن، پیوند دادن است. پس با یک دو دو تا چهارتای ساده میبینیم که دقیقا مفهوم بک لینک یعنی از پشت پرده به سایتمون اعتبار بدهیم. همچنین می توانید از ابزارهایی مانندBrightEdge Backlink Management استفاده کنید تا پروفایل بک لینک هایی که برای سایت شما ایجاد شده اند را مشاهده کنید. علاوه بر این میتوانید از این ابزار برای بررسی بک لینک پروفایلی رقبایتان هم میتوانید استفاده کنید.

با این حال، منابع بک لینک زیادی وجود دارد که من در این مقاله پوشش ندادم. وقتی من یک سایت معتبر با لینک های رضایت مشتریان پیدا می کنم، گاهی اوقات یه محصول ازشون می خرم فقط برای اینکه یک رضایت نامه بنویسم و اونها لینک سایتمو تو پیجشون قرار بدن. کمی پیش، در جایی خوندم که وب سایت یکی از شرکت های بزرگ خدمات سئو، از کار افتاده. در این فصل به شما 6 استراتژی ثابت شده را نشون می دم که به واسطه آن، بتونید آهنرباهای لینک را به بک لینک هایی با کیفیت تبدیل کنید.

در اصل شما باید این فاکتورها را هنگام خرید بک لینک قوی مد نظر قرار دهید. در نتیجه در نتایج جستجو، سایت شما توسط گوگل به کاربران دیگر به عنوان سایت معتبر و قابل اعتماد معرفی می‌شود. لینک‌های فالو در وب‌سایت‌های دیگر مطالبی از سایت شما را قرار می‌دهند و به محتوای سایت شما اشاره می‌کنند. بیشتر بودن تعداد اشاره‌ها به سایت شما، باعث بهبود وضعیت رتبه‌بندی سایت شما در گوگل می‌شود. از ابتدای شروع کار گوگل، بک لینک یکی از فاکتورهای اصلی برای رده بندی یا رنکینگ است.

این کد، دارای یک سری ویژگی ها است و یکی از این ویژگی ها rel نام دارد. این ویژگی میتواند مقادیر زیادی داشته باشد و دوتای این مقادیر هم follow و nofollow هستند. تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به نوین می باشد و هر گونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

۵. احیای بک لینک های شکسته

وقتی صحبت از رتبه بندی در موتورهای جستجو مانند گوگل می شود، بک لینک‌ها جزء بخش‌های بسیار مهم آن است. مرتبط بودن، انکر تکست مناسب و سایر مولفه‌ها تاثیر بسیار زیادی در با ارزش کردن بک لینک دارند. به عنوان یک قانون کلی به یاد داشته باشید اگر بتوانید به راحتی یک لینک را به دست آورید، آن بک لینک از ارزش پایینی برخوردار است. همیشه هنگام لینک‌دهی به این موضوع توجه کنید که محل قرار گیری بک لینک به سایت شما در کجا قرار می گیرد.

  • انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب‌سایت منتوریکس مجاز می‌باشد.
  • این سایت‌ها معمولا با یک سری سایت‌های پربازدید رابطه دارند و محتوای شما را در آن‌ها قرار می‌دهند.
  • پس راه چاره این است که موضوعاتی که هنوز در ویکی‌پیا صفحه ندارند را پیدا کنید، بعد محتوایی دست اول و قابل استناد در وبسایت خود منتشر کنید.
  • از این طریق یک موقعیت برد-برد پدید می‌آید، چرا که هم به تصحیح لینک‌های شکسته دیگران کمک می‌کنید و هم خودتان بدون هیچ هزینه‌ای بک لینک به دست می‌آورید.
  • بک لینک ها به ویژه برای سئو ارزشمند هستند زیرا نشان دهنده یک “رای اعتماد” از یک سایت به سایت دیگر هستند.
  • اگر وب سایت دیگری لینک به شما می دهد ، بک لینک را از آن وب سایت دریافت می کنید.
بعد از ثبت‌نام و ورود به پنجره اصلی، در نوار کناری بر روی گزینه «Links» کلیک کنید. عددی که پایین «لینک‌های خروجی» قرار دارد، تعداد بک لینک سایت را نشان می‌دهد. این‌که فقط بک‌لینک داشته باشید، راه مناسبی برای بهبود رتبه سایت به شمار نمی‌آید. برای کسب رتبه در صفحه نتایج موتورهای جستجو باید بک‌لینک‌هایی با کیفیت داشته باشید.

در حالت کلی، بک لینک‌های درون پست، ارزش بیشتری دارند و گوگل به آنها بیشتر از دیگر لینک‌ها اهمیت می‌دهد. خرید بک لینک ساید واید از طریق لینک درون هدر یا فوتر می‌تواند سایت شما را با خطر پنالتی مواجه کند. معمولا سایت‌هایی که در فروش بک لینک زیاده‌روی می‌کنند و به صفحات بسیاری با موضوعات مختلف لینک می‌دهند، مورد توجه رقبای خود قرار گرفته و توسط این افراد به گوگل گزارش می‌شوند. در این شرایط، یک کارشناس، سایت را بررسی کرده و در صورت اطمینان از خرید و فروش بک لینک در آن، وب‌سایت را به‌صورت دستی جریمه می‌کند. سایتی که به این شکل جریمه شده باشد، در پنل گوگل سرچ کنسول، در بخش Manual Actions یک پیغام با موضوع Unnatural Links دریافت خواهد کرد.

توسط گلستان

گلستان عبدی