تفاوت ویدئو وال و تلویزیون شهری | asilight

این کابینت های رنتال به آسانی به اتصالاتی که برای آن تعبیه شده کنار یکدیگر قرار میگیرند و تصویری یکنواخت را میسازند. روش دیگر نمایش محتوا روی نمایشگرهای الکترونیکی به صورت آفلاین می باشد ،در این حالت نمایش و کنترل تلویزیون شهری بصورت آفلاین صورت می گیرد و محتوای ما روی حافظه ی داخلی دستگاه ذخیره می شود . فاصله و ارتفاع نصب تلویزیون را مدنظر قرار دهید و با توجه به این ارتفاع یک دات پیچ مناسب برای آن ویدئو های تلویزیون شهری انتخاب کنید. پایه نمایشگر را باید براساس سایز صفحه نمایش تلویزیون شهری ساخت و روی ستون اصلی نصب کرد. همچنین بعد از نصب پایه و صفحه اصلی، باید ساندویچ پنل نمایشگر نیز نصب شود، تا امکان نصب کابینت‌های تلویزیون فراهم شود.

به همین دلیل می توان آن را به عنوان یکی از بهترین و اثرگذارترین روش های معرفی برند نیز معرفی نمود که روز به روز به صف علاقمندان و خریداران آن نیز افزوده می شود. در صورتی که خواهان کسب اطلاعات بیشتر و کامل تری در رابطه با فروش تلویزیون شهری و بررسی ویژگی ها و مشخصات آن هستید، توصیه می شود ما را تا انتهای این مطلب همراهی کنید. تمامی محصولات با ارائه یکسال گارانتی ( بدون قید و شرط ) تعویض و 10 سـال خدمات پس از فـروش ارائه می شود .

  • این تلویزیون‌ها را عمدتاً می‌توان از آژانس‌های تبلیغاتی خریداری یا اجاره کرد.
  • همچنین بعد از نصب پایه و صفحه اصلی، باید ساندویچ پنل نمایشگر نیز نصب شود، تا امکان نصب کابینت‌های تلویزیون فراهم شود.
  • پخش تصاویر سه بعدی از طریق این تلویزیون باعث جلب توجه (حتی حیرت) بینندگان می‌شود.

جهت کسب اطلاعات مفید در خصوص ویدئو وال می توانید با کلیک روی لینک زیر اطلاعات مفیدی بدست آورید. ویدیو پروسسور VP1000U new versionیکی از محصولات شرکت لیستن است که بسیار قیمت قابل رقابتی نسبت به رقبای خود با توجه به قابلیت هایش داراست. تلویزیون های شهری از نظر ابعاد ، تراکم پیکسلی ، نوع چیپ و … متفاوت هستند. بلکه با رابط نرم افزاری ، برنامه روی حافظه های سخت افزاری مثل فلش مموری ، هارد و ..

ویدئو وال ها می توانندروشنایی و کنتراست بهتری را نسبت به سایر تجهیزات نمایش خصوصا ویدئو پروژکتورها ارائه نمایند. بنابراین امکان استفاده از آنها در محیط های با نور طبیعی یا مصنوعی زیاد بدون نیاز به پوشاندن یا خاموش کردن این منابع وجود دارد. از طرفی بدون در نظر گرفتن اندازه و ابعادشان روشنایی ثابتی دارند.

زیباسازی پایه نصب

با توجه به دلایل بالا و بسیاری از موارد دیگر، فروش تلویزیون شهری و استفاده از آن نسبت به روش‌های سنتی تبلیغاتی امتیاز بزرگی است. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم پیش از خرید تلویزیون شهری با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید. سلام خدمت شما جناب طهماسبی عزیز، اجاره تلویزیون شهری، فروش تلویزیون شهری و تامین قطعات و لوازم مورد نیازش، از جمله کارهای شرکت فنی مهندسی سپهر صنعت آداک در این بخش هستش، با بخش فروش و فنی ما در تماس باشید. پردازشگر تصویر سیستم ویدئو وال ( تلویزیون شهری ) به طور کلی متصل کننده منبع محتوایی شما به نمایشگر است. این بخش به شما اجازه میدهد کنترل نمایید چه چیزی روی صفحه نمایش پخش شود. چه زمانی پخش شود، در کدام بخش صفحه نمایش نشان داده شود و چطور به نظر برسد.

فعالیت ها و خدمات کیان ال ای دی:

تفاوت ویدئو وال و تلویزیون شهری | asilight

توسط گلستان

گلستان عبدی