تفاوت On-Page SEO و Off-Page SEO آکادمی سئو جذب مارکتینگ رایگان -بهترین بک لینک

تفاوت On-Page SEO و Off-Page SEO آکادمی سئو جذب مارکتینگ رایگان

سئو خارجی مانند شمشیر دولبه است یعنی همان قدر که می تواند برای یک سایت مفید باشد می تواند مضر نیز باشد و باعث شود یک سایت جایگاه خود را از دست داده و با افت رتبه مواجه شود. سئو خارجی بیش از ۷۰% و سئو داخلی نزدیک به ۳۰% فاکتور های سئو را در بر می گیرند. لینک بیشتر، رنک بالاترتمرکز اصلی Off-Page SEO بر افزایش اعتبار دامنه از طریق دریافت بک‌لینک از دیگر سایت‌ها است. به عبارت دیگر اگر یک وان داشته باشید و یک اردک پلاستیکی درون آن (اردک سایت شما است)، در حالی که وان را پر آب (لینک) می‌کنید، اردک پلاستیکی نیز به سطح بالاتر می‌آید. در بخش Referring Domains، تمرکز بر روی دومین‌هایی است که به شما لینک داده‌اند.

  • پیج رنگ بر اساس چندین معیار از جمله تجربه کاربری و کیفیت و تعداد لینک‌های مورد استفاده سایت بهترین بک لینک نقش مشخص می‌شود.
  • شرکت طراحی سایت و سئو آنیز وب به پشتوانه سال ها تجربه و تخصص در حوزه ی وب، آماده ی همکاری با مشتریان و مجموعه های نیازمند به خدمات طراحی وب سایت و افزایش ترافیک گوگل می باشد.
  • سایت شما هر موضوعی که داشته باشید، قطعا چهره‌های شاخصی با عنوان اینفلوئنسر نیز پیدا می‌شود.
  • مانند دیجی کالا که به خاطر رابط کاربری خوبی که دارد اکثر کاربران این سایت را برای خرید کالا خود انتخاب می کنند.
  • اصطلاح لینک سازی یا بک لینک در سئو off page به عملی گفته می شود که در آن وب سایت های دیگر وب سایت شما را برای گوگل تایید خواهند کرد.

هر دو مورد “سئو آف پیج یا سئو off page” و “On-Page” در بهبود جایگاه سایت موثر هستند و متخصصین SEO به‌صورت دقیق و حرفه‌ای بررسی آنها را، انجام خواهند داد. این دو، مانند دو بازوی سئو هستند که در کنار یکدیگر رتبه سایت را به صفحه اول نتایج جستجوی گوگل، یاهو، بینگ و…. ایجاد مقاله‌های مناسب با محتوای مفید، که علاوه بر افزایش سطح اطلاعات کاربران، آنها را با حرفه و محصولات شما نیز آشنا می‌کند.

لوکال سئو

در خصوص بقیه کسب وکارها نقد و بررسی بنویسید یا از کاربران خود بخواهید که در خصوص کسب وکار شما نقد وبررسی بنویسند و آن را وب سایت یا شبکه های اجتماعی خود قرار دهند. بهترین منبع برای سئو خارجی است چونکه می تواند لینک های زیادی را به سایت شما هدایت کند. فرض کنید که زمانی مجبور هستید که مطالبی را از سایت های دیگر در محتوای خود قرار دهید. شما برای اینکه رعایت حق کپی را بکنید، بهتر است در قالب یک لینک منبع اصلی را معرفی کنید. وقتی شما منبع اصلی را معرفی کنید، این کار باعث افزایش محبوبیت سایت شما بین دیگران می گردد. تولید محتوا براساس اصول سئو یکی از بهترین راه ها برای افزایش رتبه سایت است.

سئو offpage

این الگوریتم که از سال ۲۰۱۸ معرفی شده از 3 بخش با معنای خاص تشکیل شده است. Expertise به معنای تخصص، Authoritativeness به معنای اعتبار و Trustworthiness به معنای اعتبار پذیری اجزای این الگوریتم را تشکیل می ‌دهند. برای تاثیرگذاری سئو خارجی بهره مندی از این سه فاکتور بسیار مهم خواهد بود.

پاسخ به سوالات

اگر محتوایی ندارید که نه تنها با کیفیت بالا یا خوب نوشته شده باشد، بلکه با هدف جستجو نیز مرتبط باشد، رتبه بندی صفحه خود در صفحه 1 برای شما دشوار خواهد بود. مهم است که بفهمیم جستجوگر به دنبال چه چیزی است و سپس به آن سوال جستجو تا حد امکان واضح پاسخ دهد. به عنوان مثال، اگر یک وب سایت سازنده لوگو دارید، می توانید محتوای مرتبط با طراحی لوگو، روندها و اخبار ایجاد کنید. این کار باعث آموزش و هدایت مشتریان بالقوه جدید به سایت شما در طول زمان می شود. موتورهای جستجو مانند ماشین های پرسش و پاسخ هستند که در تلاش هستند تا دقیق ترین پاسخ را ارائه دهند که به طور دقیق تمام جنبه های “مشکل” یا جستجوی جستجوگر را حل کند. لازم است بدانید که سئو داخلی بیشتر از مواردی که گفته می شود به موارد فنی سایت گره خورده است.

  • در بالاترین سطح ، بهینه سازی موتور جستجو را می توان به On-page و Off-page تقسیم کرد.
  • بازاریابی فرد تأثیر گذار یا Influencer، به شکل‌های مختلفی در سال ۲۰۲۰ دیده می‌شود.
  • این جمله ممکن است کلیشه‌ای به نظر برسد اما به دو دلیل بسیار مهم است.
  • هیچ‌گاه در دنیای سئو به دنبال پارامترهای عددی و درصدی نباشید و همه چیز را بر اساس وضعیت سایت‌تان بسنجید!
  • Page speed) خود را با بهینه سازی برخی از تصاویر بهبود ببخشیم، چون این تغییر مستقیماً در داخل وب سایت ما صورت گرفته، سئو داخلی محسوب می‌شود.

توسط گلستان

گلستان عبدی