تور ارمنستان زمینی و هوایی + ارزان و لحظه آخری + لیست قیمت نهال گشت

دیدن این منطقه فرصتی برای شما پیش می آورد تا تاریخ، هویت و فرهنگ ارمنستان را از نزدیک مشاهده کنید. ارمنستان یکی از قدیمی‌ترین و کهن‌ترین سرزمین‌های آسیایی است که در قفقاز جنوبی و جلگه آرارات قرار دارد. کلیسایی که خیلی ها نمیشناسن و کمتر شناخته شدس ولی یکی از زیباترین و جالب ترین صومعه های ارمنستان به حساب میاد.

لیست قیمت آفرهای تور زمینی ارمنستان

تور ارمنستان زمینی و هوایی + ارزان و لحظه آخری + لیست قیمت نهال گشت

شهر ایروان از قدیمی‌ترین شهرهای کشور ارمنستان به حساب می‌آید و بناهای تاریخی و غیرتاریخی زیاد و جذابی در این شهر وجود دارد از انواع کلیساهای قدیمی گرفته تا موزه‌ها و ساختمان‌های قدیمی و جدید. ارمنستان در کنار زیبایی‌های طبیعی‌اش به بناهای باستانی و کلیساهایی شهرت دارد که هر کدام با معماری و ویژگی‌های خاص، جلوه‌ای متفاوت از دیگری داشته و دلیلی برای سفر گردشگران به این آن محسوب می‌شود. بسیاری با برآورد هزینه تور ارمنستان آن را در رده‌ی ارزان‌ترین شهرهای توریستی دنیا می‌یابند و در نتیجه سفر به آن را برای خود برنامه‌ریزی می‌کنند. اما واقعیت امر این است که این کشور، یکی از زیباترین کشورهای دنیاست که مملو از زیباترین نقاط طبیعی در کنار جاذبه‌های توریستی است. اگر قصد دارید برای اولین بار به ایروان ارمنستان سفر کنید، باید تمام موارد زیر را در نظر بگیرید.

نمایشگاه ساختمان بائوتک (Bautec) برلین آلمان | 29 بهمن الی 2 اسفند 98 + قیمت تور

البته کسانی که تمایل دارند با قطار به ارمنستان بروند می‌توانند از با قطار تهران به ایستگاه جلفا رفته و از آنجا پس از عبور از مرز نوردوز، سفر زمینی خود را با خودرو ادامه دهند. و یا ابتدا خود را از ایران و از طریق قطار به تفلیس رسانده و سپس با خرید بلیط قطار از تفلیس به ایروان بروند. در نتیجه این راه فقط برای کسانی که محدودیت زمانی نداشته و به صورت گروهی سفر می‌کنند و می‌خواهند هزینه سفر به ارمنستان را از این طریق کاهش دهند مناسب است. در گذشته افرادی که قصد سفر به ارمنستان را داشتند باید ویزای این کشور را دریافت می‌کردند.

هتل آلیا سوئیت ترابزون ترکیه | هتل Alya Suite | معرفی+عکس

هتل سنتناریو دارای سیستم چک این و چک اوت ویژه بوده و به همراه هتل La Floresta Hotel Campestre، بهترین گزینه برای خانواده‌هایی است که کودکان خردسال دارند. همچنین هتل‌های La Floresta Hotel Campestre، هتل Armenia و هتل Centenario پذیرش 24 ساعته دارند. از هتل‌های استخر دار ارمنستان نیز می‌توان به هتل Armenia و هتل La Floresta Hotel Campestre اشاره کرد. شاید تفاوت قیمت 5 میلیون تومانی بین تور زمینی و هوایی ارمنستان دلیل خوبی برای انتخاب تور زمینی باشد!

  • این میدان در شب به دلیل نور پردازی و فواره های آبی تعبیه شده بسیار دیدنی می باشد،میدان جمهوری ایروانمحل تقاطع خیابان های اصلی شهر است.
  • با گذراندن 60 کیلومتر دیگر به شهر سیه رود می رسید که از اینجا تنها 20 کیلومتر تا مرز نوردوز فاصله دارید.
  • پس حداقل یک هفته پیش از تاریخ سفر برای خرید تور ارمنستان ۱۴۰۱ اقدام کنید؛ به‌خصوص که باید ۴۸ ساعت قبل از تاریخ سفر تست PCR داده و نتیجه تست خود را دریافت کنید.
  • هرچند موقعیت عرضی این کشور از ایران بالاتر است و به نظر می‌رسد که هوای آن سردتر از داخل کشورمان باشد، اما به دلایل مختلف این کشور اقلیم سردی نداشته و از آب‌وهوای متبوعی برخوردار است.

پس از سرنگونی پادشاهی ارمنستان در سال 428 میلادی، این منطقه از نو بخشی از ایران شد. در دورانی از حکومت ایران، بخش مرکزی ارمنستان کنونی جزئی از خانات ایروان بود. لیستی از بهترین تورهای ارمنستان برای شما نمایش داده می‌شود که از میان آن می‌توانید تور ارزان ارمنستان را برای خود انتخاب و رزرو کنید. روی لینک بالا کلیک کنید تا فهرستی از بهترین تورهای ارمنستان را ببینید.

همان طور که مشخص است، سفر به ارمنستان به عنوان یک تور خارجی معروف است. اما ویژگی ارتباط مثبت دولت ایران با دولت ارمنستان در این است که فعلا و در حال حاضر مسافران نیازی به اخذ ویزا در ایران ندارند. نهال‌گشت ایرانیان یک شرکت هلدینگ در صنعت گردشگری است و با شرکت‌های زیر مجموعه و ساب برندهای مختلف در اکثر بخش‌های گردشگری فعالیت می‌کند. هرکدام از این بخش‌ها برای رفاه حال باشگاه مشتریان 45,000 نفری نهال‌گشت بوجود آمده‌اند؛ آژانس هواپیمایی و مسافرتی نهال گشت یکی از این بخش‌هاست که تورهای ارزان، لوکس، هوایی، زمینی را به سراسر جهان برگزار می‌کند. مبلغ مالیات سفر به ارمنستان به صورت زمینی برای بار اول2,640,000ریال، بار تور ارمنستان نوروز1401 دوم3,960,000و بار سوم5,280,000است. به جهت همسایگی ارمنستان با کشورمان و داشتن مرز زمینی مشترک با این کشور، تور ارمنستان به صورت تور زمینی، با اتوبوس، قطار و حتی خودرو شخصی برگزار می‌شود.

توسط گلستان

گلستان عبدی