جدیدترینهای «۳ گانه»:

مشکل «کتوومن» این است که شخصیت او چیزی فراتر از “هلی بری Halle Berry در لباس گربهای” نیست. بله، زده. انواع و اقسام لباسهای مخوف را ساخته که بهوسیلهشان میتواند کارهای مختلف انجام بدهد؟ بله، کرده. سوپرمن را کتک زده؟ نقشهٔ جیسون این بود که نقاب سياه را آن نقدر عصبانی کند که مجبور شود از جوکر کمک بگیرد. از پیش میدانیم که خبری از یک جوکر جدید در فیلم The Batman نخواهد بود، پس ممکن است این اراذل ربطی به جوکر نداشته باشند یا صرفا هشداری از ظهور قریب الوقوع او باشند. از پیش میدانیم که خبری از یک جوکر جدید در فیلم The Batman نخواهد بود، پس ممکن است گانگسترهای تریلر به جوکر ربط نداشته باشند یا صرفا هشداری از ظهور قریب الوقوع او باشند.

او را به عنوان یک فعال اجتماعی که با معترضین بر علیه وحشیگری پلیس ایستاده بود نشان داده شد. این یک صحنه غم انگیز، اما تاثیرگذار است که قهرمان را در هسته خود نشان می دهد. ولی با این حال خوبیش اینه که خوب کار میکنن! با خريد اين لباس كودكان ميتوانند به بازي و تفريح پرداخته و لحظات خوب و شادي را با پوشيدن آن تجربه كنند. مادهای که با شوک الکتریکی میتواند (مشابه گلایدرها، به منظور پرواز) سفت شود و پس از آن دوباره به حالت عادی و استاندارد پارچهمانند برگردد. این اسم از روی یک شخص کریپتونی که سرگذشتی مثل دیک داشته و بعد به قهرمان تبدیل شد، الگو برداری شده. این ایده که یک آدم کلیدی ظاهر و بدنی معمولی تبدیل به قهرمانی خودسر گردد، به لحاظ برتون دیدنی تر می آمد. زکری لیوای Zachary Levi در نقش ابرقهرمان بزرگسالی جلوی دوربین رفته است که نوجوانی به نام بیلی Billy (اشر انجل Asher Angel) با بر زبان آوردن کلمهی “شزم! در کل ساختن چنین لباسی چندان سخت نیست و یکی نفر به نام Gordon اون رو درست کرده. لباسی کاملاً سیاه که نماد زرد بتمن را روی خود داشت و تفاوت های بسیاری با لباسی که آدام وست (Adam West) بر تن می کرد داشت.

با این حال دانشمندان بر این باورند که در واقعیت بتمن نمیتواند با همان شنلی که معمولا به تن دارد پرواز کند. همه اینها به کنار، این شنل حتی در مبارزههای تن به تن هم کاربرد زیادی دارد و بتمن برای کلهپا کردن شرورهای زیادی از شنلش استفاده کرده. لباس طرح بتمن ویژگی های زیادی دارد که آن را به جهت خرید حیاتی ارزش تر کرده هست و از جمله مهمترین ویژگی های آن می قدرت به جنس مرغوب آن اشاره کرد چرا که به هیچ وجه منجر پیدایش آلرژی نشده و بدون هیچگونه نگرانی می توانید از آن به کارگیری نمایید.

حتی یک گلایدر واقعی هم چالشهای خودش را دارد و آنقدرها ایمن نیست، چه برسد به شنلی که میخواهد ادای گلایدر خرید لباس بتمن عضلانی را دربیاورد. این لباس تنها برای ترساندن مجرمها و استتار در سایههای شهر گاتهام (Gotham) نیست، بلکه فناوریهایی که درش به کار رفته بارها و بارها جان بتمن را نجات دادهاند و کابرد بسیاری برای ناجی گاتهام دارند. بتمن: پشت نقاب سرخ یا بتمن: زیر نقاب قرمز (به انگلیسی: Batman: Under the Red Hood) یک فیلم ویدئویی پویانمایی ابرقهرمانی اکشن محصول ۲۰۱۰ آمریکا است که توسط برادران وارنر انیمیشن ساخته شدهاست. بتمن: پشت نقاب سرخ بازخورد های مثبتی از منتقدین و مردم دریافت کرد. فیلم Batman Returns «بازگشت بتمن» برای دریافت جایزه ی اسکار بهترین گریم و جلوه های بصری نامزد شده بود.

بعد از اینکه بتمن، نقاب سیاه و همراهانش را از آتش گرفتن توسط جوکر نجات میدهد، جیسون را پیدا میکند که در ساختمانی متروکه در حال شکنجه دادن جوکر است. زمانی که او از صندلی، نام واقعی جوکر را پرسید، به حقیقت شوکه کننده ای رسید؛ به طریق نامشخصی، سه جوکر در دنیای دی سی وجود داشتند. تصویر بتمن با یک جتپک ممکن است هیجانانگیز باشد، اما ظاهر و شخصیت خفاشمانند او را خراب میکند و ابهتش را از بین میبرد. بیراه نمیگویند، چرا که بتمن هرچقدر هم همهفنحریف و استاد فنون و هنرهای رزمی باشد، به لطف ابزار و تکنولوژیهایش است که بتمن شده. وقتی این اتفاق بیفتد فرود بتمن با سرعت ۸۰ کیلومتر بر ساعت آغاز میشود و به احتمال خیلی زیاد این ابرقهرمان جذاب بدون اینکه فرصتی برای نجات جانش و کاهش سرعت داشته باشد، به زمین سقوط میکند. همچنین نرخ تورم سالانه خرداد املاک مسکونی شهر تهران به عدد ۲۵.۱ درصد رسید که نسبت به ماه قبل ۶ صدم واحد درصد کاهش داشته است. مدیر بهرهبرداری از تأسیسات آبی شرکت آب منطقهای تهران گفت: حجم ذخیره آب سدهای تأمینکننده آب شرب استان ۶۲۲ میلیون مترمکعب است که در مقایسه با سال گذشته، ۱۳۳ میلیون مترمکعب کاهش نشان میدهد.

او در یک مصاحبه گفت: دیگر زیاد در فیلمهای سینمایی ایفای نقش نمیکنم اما هم اکنون روی فیلم «شکارچیان روح» کار میکنیم و خودم نیز در آن ایفای نقش میکنم. این فیلم هشتمین فیلم از دنیای سینمایی پویانمایی دیسی محسوب میشود. بتمن: پشت نقاب سرخ در ۲۷ ژوئیه ۲۰۱۰ منتشر شد و با استقبال گسترده منتقدان که از انیمیشن، طرح و تمرکز آن بر داستانسرایی تمجید کردهبودند، همراه بود و به عنوان یکی از بهترین فیلمهای دنیای سینمایی پویانمایی دیسی انتخاب شد. بتمن: پشت نقاب سرخ بیش از ۱۲ میلیون دلار از فروش ویدئوهای خانگی کسب کرد که آن را به یکی از پرفروشترین فیلمهای پویانمایی دنیای توسعهیافته دیسی تبدیل کرد. این کامیون حاوی همان مواد شیمیایی سبز رنگی بود که در ابتدا این شرور را تبدیل به شاهزاده دلقک جرم و جنایت رنگ و رو افتاده کرد. ریدلر، شرور سادیست و مرموز فیلم بتمن، کیست؟

توجه داشته باشید که قیمت همین متاع مطلوب بوده و جهت خرید آن می توانید از فروشگاه های دارای اینترنتی اقدام نمایید. در زمان خرید لباس بتمنی می بایست به چند بخش مهم آن توجه کنید تا تمامی قطعات لباس را بتوانید برای فرزندان خود خریداری نمایید. در واقعیت اگر بتمن مدام از پشتبامها میپرید و از ارتفاعات خودش را پایین میانداخت، آن هم فقط به پشتوانه شنل خفاشیاش، به احتمال زیاد جانش را از دست میداد. با این حساب اگر بتمن بخواهد واقعگراتر از آنچه هست بشود، یا باید بیخیال پرشهای بلند و پرواز کردن با شنل بشود، یا باید راه و چارهی بهتری برایش پیدا کند، چرا که علم ثابت کرده شیوههای حال حاضرش در واقعیت او را به کشتن خواهد داد. دانشمندان لباس بتمن را تمام و کمال بررسی کردهاند و اینطور که پیداست حتی اگر یک میلیاردر بخواهد لباس بتمن را بسازد، هرگز به آن چیزی که ما در کمیکها و فیلمها دیدهایم بدل نمیشود. کارشناسان شنل گلایدریِ بتمن را بررسی کردهاند و درباره پرواز کردن با آن نظر دادهاند. به صورت تئوری درست کردن چنگال های ولورین نمیتونه کار زیاد سختی باشه . اقتباس سینمایی و جدید بتمن به زک اسنایدر (Zack Snyder) یا بن افلک (Ben Affleck) مربوط نبوده و ظاهرا هیچ ارتباطی با DC Extended Universe ندارد.

رد هود همان جیسون است که پس از کشته شدن توسّط جوکر، رأسالغول، همان کسی که جوکر را از تیمارستان درآورد (که بیش از شش قرن با حمام گرفتن در چشمهٔ آب جوانکننده لازاروس پیت، هنوز زنده است) به خاطر عذاب وجدان، جیسون را در چشمهٔ آب جوانکننده انداخت تا او را زنده کند و به رنج بتمن پایان دهد؛ امّا اوضاع آن طور که میخواست پیش نرفت و جیسون با عقل و جسمی ناسالم به این دنیا بازگشت. همه ما دوست داشته ایم قدرت های مرد عنکبوتی را داشته باشیم تا مثل او در سطح شهر تاب بخوریم و با جرم و جنایت بجنگیم. لباس بتمن فروشی های سطح شهر مزایا و معایبی خواهند داشت که از جمله مهمترین مزیت های آن می توان به امکان بررسی فیزیکی محصول قبل از خرید اشاره نمود چرا که می توانید پس از بررسی دقیق اقدام به خرید لباس نمایید اما این روش خرید معایبی نیز خواهد داشت که مهمترین عیب آن را می توان وقت گیر بودن این روش خرید دانست و همین امر سبب کم رنگ شدن خرید حضوری ست کامل لباس بتمن شده و جای خود را رفته رفته به فروشگاه های اینترنتی داده است. هم برای فرزند خود این لباس را تهیه نموده و هم خود به خرید آن اقدام کنید.

«ما نگاه واقع گرایانهتری را در نظر داشتیم ولی ما همچنان احساس میکردیم که برای رضایت استودیو باید جلای یک فیلم بلاک باستر و عظیم را به آن میدادیم. روزی که پتینسون مجبور بود یک مونولوگ طولانی لبریز احساس را اجرا کند، عالی از پس عمل برنمیآمد. تمام خشم او را در هر مشت شرورانه اش احساس می شود. فیلمنامهای مالامال از شخصیتهای دنیای دیسی کامیکس، او را به این رویکرد واداشت، البته به لحاظ می رسد روش ریوز در کارگردانی نتیجه دیتا است، چرا که فیلمش نقدهای مثبتی دریافت میکند. چند سال بعد از سریال تحسین شده “بتمن : مجموعه کارتونی” ، دی سی و وارنر به فکرشون رسید که دیگه وقتشه کارتون جدیدی براساس شوالیه سیاه پوش گاتهام بسازند. درهرصورت، کاملا واضح است این رویداد و نبردی که قرار است بین بتمن و جوکر-بت رخ دهد، راه را برای یک دوره کاملا جدید هموار می کند؛ دوره جدیدی که تمرکز روی مأموریت های بتمن و شخصیت او متفاوت می شود.

با اینکه برخی لباسهای بتمن مثل همان لباسی که در فیلم بتمن علیه سوپرمن (Batman vs Superman) استفاده کرد تا سوپرمن را درست و حسابی کتک بزند، زیادی تخیلی محسوب میشوند و شباهت بیشتری به لباسهای مرد آهنی (Ironman) دارند، اما وقتی از لباس معمول بتمن حرف میزنیم، همهچیز تا حد امکان واقعگراست و آدم با خودش میگوید چرا هیچ میلیاردری در دنیای واقعی این لباس را نمیسازد و بتمن نمیشود؟ همچنین میتونه در مقابل اصابت ضربات متعدد میله های آهنی نیز مقاومت کنه. چیزی که مشخصه اینه که ما هیج نمیتونیم چیزی دقیقا مثل زرهی مرد آهنی درست کنیم. از وقتی مرد عنکبوتی خلق شده همه دوست داشتن مثل او باشند. در واقع با افشای هویت مخفی بتمن توسط مترسک، شوالیهی تاریکی متوجه میشود که باید از گاتهام ناپدید شود و یک قهرمان جدید جایگزین او شود. چیزهایی مثل جو زمین، نیروی گرانش و محدودیتهایی که بهخاطر ایمنی اعمال میشود جتپک را جایگزین چندان خوبی برای شنل و کاربرد گلایدریاش نمیکند.

توسط گلستان

گلستان عبدی