خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان | Mehr News Agency

این باغ در منطقه معالی آباد قرار دارد و در شمال غربی شهر راه اندازی شده است. شما در هر گوشه این باغ می‌توانید با جاذبه‌های متنوعی آشنا شوید.


منبع: https://www.mehrnews.com/photo/5743718/%D8%A8%D8%A7%D8%BA-%DA%AF%D9%84%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B4%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D8%B2باغ گل‌های شیراز در اردیبهشت سال ۹۸ در روز شیراز افتتاح شد. این باغ زیبا دارای گونه‌های زیبای گل‌ها و درختانی همچون درخت گردو، انار، انگور، کاج سرو خمره‌ای و … است. محوطه سازی و ساختار و نقشه باغ نسبتاً خوب است و از دیگر امکانات و فضاهای این باغ گل می‌توان به آبشار و دریاچه مصنوعی زیبای آن اشاره نمود. در این باغ انواع گل‌های زیبا و رنگارنگ وجود دارند اما به علت تازه تأسیس بودن بسیار جوان هستند و به زمان نیاز است تا بزرگ‌تر شوند و با گل دهی بیشتر باعث افزایش زیبایی باغ شوند. گل‌هایی مانند رز و یاس از مهمترین گونه گل‌های باغ گل شیراز هستند. این باغ در اردیبهشت ماه زیباترین چهره را به خود می‌گیرد.

شیراز یا همان شهر بهار نارنج یکی از شهرهای زیبای گردشگر پذیر ایران محسوب می‌شود که هرساله پذیرای مسافران بسیاری از سراسر ایران است. با وجود باغات سرسبز و پر گل بهار شیراز بوی گل می‌دهد.

توسط گلستان

گلستان عبدی