خرید آداپتور و شارژر لپ تاپ اصل با قیمت عالی دیجی همکار-شارژر لپتاپ مستر جانبی

خرید آداپتور و شارژر لپ تاپ اصل با قیمت عالی دیجی همکار-شارژر لپتاپ مستر جانبی یک شارژر جایگزینی انتخاب کنید که با کیفیت و معتبر بوده تا به دستگاه شما آسیب وارده نکرده و سلامت آن را تضمین کند. علاوه بر مدل لپ تاپ باید نیازها و میزان ولتاژ آداپتور لپ تاپ را نیز بدانید. آداپتورهای لپ تاپ‌ها خروجی‌های ولتاژ متغیری دارند که استفاده از یک شارژر یا آداپتور اشتباه می‌تواند به دستگاه شما آسیب برساند.

  • از این جهت ما در این آموزش خود توضیحاتی جامع از دلیل قطع و وصل شدن شارژر لپ تاپ بازگو خواهیم کرد.
  • این شارژرها به شما امکان می‌دهند تا در صورتی که مشخصات آن با لپ تاپ همخوانی داشته ، اما کانکتور آن متفاوت است، بتوانید آن را تعویض کرده و از شارژر خریداری شده استفاده کنید.
  • برای اینکه وضعیت تنظیمات پاور لپ تاپ را بررسی کنید، از مسیر Control Panel به Power Option بروید و گزینه Change plan setting را انتخاب کنید.
حفظ اتصالات Wi-Fi و بلوتوث نیز انرژی باتری را مصرف می‌کند، البته مقدار بسیار کمی. حتی اگر همه چیزهایی را که استفاده نمی‌کنید، ببندید، مرورگر قاتل باتری بزرگتری از آن چیزی است که فکر می‌کنید. در مقابل وسوسه باز کردن ده‌ها تب مرورگر به طور همزمان مقاومت کنید. هنگامی که در حال مرور هستید، از سایت‌های پخش شارژر لپ تاپ ایسوس ویدیو خودداری کنید. آن‌ها معمولا به باتری زیادی نیاز دارند، هم به این دلیل که صفحه نمایش را دائما فعال نگه می‌دارند و هم به دلیل نیاز به مقدار مناسبی از قدرت پردازشی. هم ویندوز و هم macOS اکنون دارای حالت تاریک هستند که می‌تواند مصرف انرژی را نیز کاهش دهد، اما فقط در لپ‌تاپ‌هایی که صفحه نمایش OLED دارند، (صفحه‌نمایش LCD همانقدر انرژی مصرف می‌کند که سیاه را نشان دهد که سفید است).

اگر متوجه شدید که باتری لپ تاپ بیش از حد داغ شده، آن را خاموش کنید. اما اگر مجبور به ادامه کار هستید و باتری لپ تاپ شما از نوع جداشونده است، بهتر است لپ تاپ را خاموش کرده، باتری را خارج کنید و دوباره به ادامه کار بپردازید. اما اگر لپ تاپ دارای باتری جداشدنی نیست، باید توسط تعمیرکار بررسی شود. حتی گاهی می‌توانید با کالیبره کردن باتری لپ تاپ، مشکل را برطرف کنید. دلایل زیادی برای شارژ نشدن باتری لپ تاپ وجود دارد که رایج‌ترین آنها را در اینجا بررسی خواهیم کرد. لپ تاپ استوک مناسب برای کار های اداری قبل از اینکه لپ تاپ مورد نظر خود را انتخاب کنید باید انتظار خود و کارهایی که می خواهید با آن انجام دهید را مشخص کنید .

تعمیر و تعویض IC لپ تاپ

ایمیل خود را وارد کنید و از به روز رسانی های جدید، تخفیف ها و پیشنهادات ویژه ما مطلع شوید. در تب Advanced setting، گزینه Battery را انتخاب کرده و گزینه Low battery level را در حالت ۱۰ تا ۱۵ درصد قرار دهید. گاهی هم با انتخاب گزینه Restore Default Settings to This Plan، همه تنظیماتی که دستکاری کرده‌اید را به حالت اولیه بازگردانید. در صورت نیاز به راهنمایی، از طریق چت آنلاین سایت پاسخگوی شما هستیم.

آداپتور لپ تاپ لنوو 20v 4.5a مدل ThinkPad USB

در این شرایط هم باید تعمیر شارژر لپ تاپ dell را در اولویت قرار داده و هرچه زودتر این کار را انجام دهید. برای تعمیر قسمت‌های آسیب دیده سیم شارژر مواد مختلفی در بازار وجود دارند که با استفاده از هر کدام از آن‌ها می‌توانید ایمنی کابل برق را افزایش دهید و تا یک سال به تعویض سیم شارژر لپ تاپ نیاز نداشته باشید. خبر خوش آنکه شارژر لپ تاپ های غیر اصل اما باکیفیت ( و عمدتا با نام اصل ) در بازار ایران به وفور یافت میشود. فقط کافیست برای تهیه آنها به فروشگاه های معتبر مراجعه کرد.فروشگاه آنلاین افق رایانه یکی از معتبرترین فروشگاه های آنلاین در زمینه شارژر و باتری لپتاپ است و اصالت کالای به فروش گذاشته در سایت را ضمانت می کند.

توسط گلستان

گلستان عبدی