خرید بک لینک؛ حقایقی که به شما نمی‌گویند! | گلدلینک

بک لینک محسوب میشه ولی دوتا بک لینک از دو دامنه خیلی بهتر از دو لینک از دو صفحه یک دامنه است. 4- لینک دهی به منابع معتبر کار ارزشمندی است به شرط آنکه این لینک ها به محتوای شما مرتبط بوده و برای کاربر مفید باشد. اگر این لینک ها به درک بهتر موضوع کمک میکنند و کاربران را به منابع ارزشمند راهنمایی میکنند کار درستی انجام داده اید. چون اگر یو تی ام رو برداریم متوجه نمیشیم که از اون لینک خریدی داشتیم یا خیر! ناگهان وب سایت من پنالتی شد و پرت شد به صفحه ی 80 تا 100 گوگل. تکنیک های کلاه خاکستری در واقع همان تکنیک های کلاه سیاه هستند ولی در اجرای آنها مواردی را رعایت میکنیم تا گوگل متوجه هدف ما و غیر واقعی بودن لینک ها نشود.

برای هماهنگی و اطلاعات بیشتر با واتساپ یا تلگرام سئولایت در ارتباط شوید. این پلن ها هم متناسب با سایت های تازه کار و هم سایت های با قدمت بالا می باشد که فقط کمی در نحوه اجرا متفاوت هستند. کارشناسان ما در شرکت مدیر سرور شما را تا رسیدن به نتیجه دلخواهتان یاری خواهند کرد. با عرض سلام و خسته نباشید خدمت تیم پرتلاش و دوسداشتنی سئو طلوع. همچنین ایرادی داره که تو یک سایت که مبنا فارسی هست بدون اینکه سایت را به زبان انگلیسی تعریف کنیم منویی با محتوا و متن انگلیسی باز کنیم یا خیر . پیشنهاد میکنم این مشکل را با یک متخصص سئو مطرح کرده و از مشاوره حرفه ای استفاده کنید.

نشونت سرویس های بک لینک خودش رو به صورت کاملا متنوع عرضه کرده و شما می تونید به صورت جامع و یا جداگانه، هر نوعی از بک لینک رو با هر تعدادی که مد نظر دارید سفارش بدید. متاسفانه اخیرا برخی افراد بدون توجه به الگوریتم های گوگل، شروع به برنامه نویسی تحت وب کرده و پلن های بک لینک شما را به صورت اتوماتیک محاسبه می کنند. در طول یک سال اول طراحی سایت، آقای الف کلی وقت میگذارد و به رتبه خوبی در گوگل می رسد. یعنی آقای ب در طول 6 ماه دوم که اقای الف هیچ درامدی ندارد، به صورت ماهیانه درآمدی داشته و پس از یک سال نه تنها هزینه های طراحی سایتش درآمده، بلکه کلی سرمایه از آن خود دارد.

خرید بک لینک؛ حقایقی که به شما نمی‌گویند! | گلدلینک به مدیران کسب و کارهای مختلف توصیه می‌شود برای این که بتوانند پیشرفت سایت خود را از لحاظ سئو در یک بستر مناسب انجام دهند به جای خرید بک لینک از خرید رپورتاژ آگهی استفاده کنند. در حقیقت آنچه که برای موتور جستجو (گوگل) مهم می باشد تعداد بک لینک های خریداری شده نیست، بلکه کیفیت بک لینک های خریداری شده است، این که بک لینک ها دارای سایت معتبر باشند. چون بک لینک هایی که بی کیفیت و همچنین بی ارزش باشند تأثیرسئو منفی بر روی سئو سایت شما می گذارند و سایت شما را بی اعتبار و فاقد ارزش می کنند. توصیه می کنیم که اگر می خواهید بک لینک مفیدی برای سایت خود داشته باشید، از سایت های معتبر بک لینک خریداری کنید. بعد از ساخت یک بک لینک با کیفیت، باید بدانید که آن را در کدام قسمت محتوا به کار ببرید. معمولا لینک ها را در قسمت های سایدبار، فوتر یا محتوای مقاله قرار می دهند.

بک لینک تقویتی

از این رو چنانچه می‌خواهید در فضای رقابتی امروزه حضور قدرتمندی داشته باشید و به جایگاه و رتبه‌های بالاتری دست‌یابید ابتدا می‌بایست بتوانید در صفحات وب دیده شوید. یکی از بهترین راه‌های دیده‌شدن، لینک‌سازی باکیفیت است چرا که سفارش بک لینک باکیفیت موجب می‌شود در کوتاه‌ترین زمان به صفحات اول گوگل برسید. یکی از عوامل موثر در بهبود سئو و افزایش رتبه سایت، بک لینک ها هستند. آنها به نوعی، میزان اعتماد دیگران را نسبت به سایت شما نشان می دهند. موتورهای جستجو با بررسی بک لینک ها متوجه می شوند که صفحه وب سایت شما چقدر برای کاربران معتبر است. با کمک بک لینک ها می توانید به ترافیک بزرگی از کاربران دست پیدا کنید.

  • ظن من اینه که تاثیر مثبت موقتی داره و با برداشتنش تاثیر مثبت از بین میره.
  • این مورد جز مباحث تخصصی است که باید توسط شرکت و متخصصن حرفه ای بررسی شده و بر اساس وب سایت مشتریان و نوع خدمات آنها تعیین شود.
  • در این متد هدف تقویت لایه‌های بالایی و ایجاد آبشاری از بک لینک‌ها به سمت صفحه هدف است.
  • من برای سایتم ( garmasun.com ) از انجام میدم خریداری کردم اما مفید واقع نشد و حتی احساس کردم به سایتم ضربه خورد چون یه مدت روی کلمه کلیدی که بودم افت کردم اما الان بهتر شدم.

ما به‌طور کلی مخالف کارهایی هستیم که منطق پشت آن برای یک مدت‌زمان طولانی نباشد و صرفاً رسیدن به نتیجه در یک زمان کوتاه مدنظر باشد. ممکنه بعضی ها شیطنت کرده باشن تا از طریق سئوی منفی به وبسیما لطمه بزنن. 2- تغییر قالب نمیتواند عامل افزایش یا کاهش لینک های خارجی شما باشد ممکن است با آپدیت های این ابزار بخشی از لینک های شما که از دست رفته یا حذف شده اند را شناسایی کرده باشد. با توجه به اینکه لینک ها در سایت های دیگری منتشر میشوند و شما کنترلی بر روی آنها ندارید امکان مخفی کردن شان از ابزارهای تحلیلی اینجا وجود ندارد. پیشنهاد میکنیم با استفاده از ابزار Disavow در سرچ کنسول این لینک ها را به گوگل معرفی کنید.

برای مشاهده تمام لینک ها ابزارهای مختلفی وجود دارد که البته بیشتر آنها رایگان نیستند. مثلا اگر اکانت premium الکسا داشته باشید به لیست تمام لینک ها دسترسی خواهید داشت. همچنین ابزارهایی که توسط سایت های moz.com و ahrefs.com معرفی شده اند نیز برای آنالیز بک لینک های شما مناسب هستند.

افزایش سرعت ایندکس

در این صورت بدون ترس از خرید بک لینک و حذف سایت از نتایج گوگل، ترافیک طبیعی به دست خواهید آورد. چرا که لینک سازی توسط این پکیج ها به صورت ترکیبی و جامع انجام می شود. این پکیج ها با خرید بک لینک انبوه برای سایت تفاوت دارند و به صورت تدریجی و در طی یک زمان مشخص اجرا می شوند و جزو قوی ترین پکیج های لینک سازی به شمار می روند و یک استراتژی مشخص و بهینه برای اجرای لینک سازی پیاده سازی می شود. یکی از رایج ترین اشتباهات سئو که در وب فارسی زیادی مشاهده میکنم، این است که کارفرماها قبل از بهبود سئوی داخلی و حتی قبل از رفع مشکلات سئو، به سراغ سایت های فروش بک لینک میروند. طبق تجربه میگویم، تاثیر بک لینک ها وقتی سئوی داخلی و تکنیکال سایت تان مشکل دارد، به شدت اندک است و عملا بخش اعظمی از بودجه تان در این شرایط به هدر میرود.

رایاطرح هم یکی از سایت های نسبتا معروف در حوزه سئو وب سایت است که علاوه بر ارائه خدمات، به آموزش هم مشغول است. رایاطرح هم مدتی است که علاوه بر فروش اکانت ابزارهای خارجی، اقدام به فروش بک لینک کرده. اگر به صفحه فروش لینک این سایت مراجعه کنید، متوجه میشوید که قیمت اغلب بک لینک های موجود نسبتا ارزان است و پکیج گرانقیمت خاصی در این سایت مشاهده نمیکنید. یکی از مهمترین مزیت های خرید بک لینک با کیفیت، افزایش رتبه سایت در گوگل، مدت کوتاهی بعد از ساخت بک لینک هست. بک لینک های باکیفیت باعث استیبل شدن و ماندگاری رتبه شما در مدت زمان طولانی خواهند شد در حالیکه بک لینک های بی کیفیت معمولاً ماندگاری کوتاه مدت دارند. با توجه به این مثال، گمان نمی رود دیگر تردیدی درباره خرید بک لینک انبوه و بی کیفیت وجود داشته باشد.

چه بک لینک هایی میزنیم؟

توسط گلستان

گلستان عبدی