خرید کابل شارژر اصل + گارانتی و ارسال سریع باتری‌خونه

کاربران تلفن همراه بایستی قبل از خرید شارژر موبایل به بررسی ویژگی‌ها و قابلیت‌های فنی محصول بپردازند. از این رو ما در امداد موبایل به نکاتی که باید هنگام خرید شارژر تلفن همراه توجه کنید اشاره می‌کنیم. وقتی کابل شارژ سامسونگ یا کابل شارژ آیفون شما بی‌کیفیت باشد در وهله‌ی اول باتری گوشی آسیب می‌بیند. چون اگر ولتاژ و جریانی که باتری نیاز دارد به درستی به آن نرسد باتری در حالت غیرایده‌آل شارژ می‌شود در نتیجه به سلول‌های آن آسیب می‌رسد و کم کم ظرفیت خودش را از دست می‌دهد یا اینکه باد می‌کند و به مشکل می‌خورید. برای به حداکثر رساندن عمر مفید باتری خود، مخصوصا اگر بیشتر از خانه کار می‌کنید و کمتر بیرون می‌روید، شارژ تلفن همراه خود را فقط تا ۸۰ در صد درنظر بگیرید. آیفون‌هایی که با سیستم عامل iOS 13 کار می‌کنند، دارای یک ویژگی اختیاری به نام Optimize Battery Charching هستند.

امروزه به همراه داشتن یک پاوربانک در خارج از خانه و محل کار برای هر فرد به امری ضروری تبدیل شده است. داشتن یک کابل کوتاه پاوربانکی کمک بسیاری در تجربه استفاده هرچه بهتر از پاوربانک می‌کند. تا چندی پیش این استاندارد برای دستگاه‌های مختلف و گوناگونی استفاده می‌شد اما به سرعت با اتصال micro-USB که در زیر ذکر شده جایگزین شد. این مدل کابل شارژر را در مدل‌های قدیمی و مختلف اسباب بازی‌ها به ویژه دوربین‌ها، دستگاه‌های پخش کننده MP3 و کنترل کننده‌های بازی و سایر موارد پیدا خواهید کرد.

اگر قصد دارید یک کابل شارژ مناسب برای گوشی، تبلت، اسپیکر و سایر دستگاه‌های دیجیتال خود خریداری کنید بهتر است این نکات را قبل از خرید انواع کابل شارژر موبایل و تبلت مد نظر داشته باشید. در صورت نیاز به راهنمایی و مشاوره قبل از خرید کابل شارژر موبایل و تبلت، دریافت لیست قیمت کابل شارژر موبایل و تبلت در چت آنلاین سایت پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم. قبلا کابل شارژر ها فقط وظیفه انتقال شارژ را به گوشی برعهده داشتند ولی از زمان پیدایش کابل میکرو USB به غیر از انتقال شارژ، بحث انتقال دیتا هم به وجود آمد. یکی از مسائل مهم در خرید کابل موبایل ( خرید کابل گوشی ) برای کاربران سرعت شارژ بود که منجر به تولید شارژرهای فست شارژ گردید و به طبع آن کابل فست شارژ اندرویدی هم به وجود آمد. سرعت در انتقال دیتا و انتقال شارژ برای کاربران اهمیت زیادی داشت.

کابل دیتا شارژر USB Type C موبایل و تبلت

گوشی‌تان بدون شارژ نمی‌ماند و می‌توانید به سادگی تمام مشکلاتی که در ارتباط با شارژ و انتقال فایل دارید را حل و فصل کنید. در حالت عادی برای شارژ کردن گوشی و دستگاه‌های الکترونیکی شارژی استفاده می‌شوند اما کاربردهای دیگری هم دارند. کابل شارژ میکرو یا Micro-USB که کم کم جای خود را به تایپ سی می‌دهد. در غیر اینصورت آماده خراب شدن باتری گوشی و خوب شارژ نشدن آن باشید! در بعضی از کابل ها موادی به کار رفته است که باعث انتقال دیتا هم می شوند و اگر می خواهید گوشی خود را برای انتقال داده به کامپیوتر و یا گجت دیگری متصل کنید از وجود دیتای آن کابل هم مطمئن شوید. برای خرید بهترین کابل با توجه به نیاز شما دانستن اطلاعات کلی و تفاوت انواع کابل موبایل می تواند برای شما مفید باشد.

کابل تایپ سی فست شارژ Philips 1m

در نهایت موضوعی که هم در کابل شارژ و هم در رابط مشترک است، کیفیت ساخت آنهاست که مطمئنا درطول عمر آنها موثر است. به سوکت و آداپتور شارژر توجه کنید و مطمئن شوید آثار زنگ‌زدگی روی آن‌ها نباشد. ممکن است به دلیل نوسانات برق آداپتور دچار سوختگی شده باشد. در این صورت بهتر است به تعمیرکار موبایل مراجعه کنید و اقدام به تعمیر کابل شارژر سامسونگ آداپتور نمایید.

اگر تلفن همراه خود را به زودی از شارژ خارج نمی‌کنید یا فعلا نمی‌خواهید از آن استفاده کنید، بر اساس میزان استفاده قبلی شما، شارژ تلفن همراهتان بیشتر از ۸۰ درصد باقی می‌ماند. تبدیل OTG اتصال microUSB به USB کابل OTG با کیفیت بالا جهت اتصال مستقیم پورت USB به گوشی موبایل – انتقال مسقیم داده‌های صوتی و تصویری عکس، فیلم و نرم‌افزار از فلش مموری و دسته بازی و کیبورد و ماوس و .. از طرف دیگر، اگر قصد دارید از کابل فقط برای انتقال داده (یا انتقال داده + شارژ) استفاده کنید، بهترین گزینه این است که هنگام خرید کابل، به دنبال کابل انتقال داده USB باشید.

خرید کابل شارژر اصل + گارانتی و ارسال سریع باتری‌خونه

توسط گلستان

گلستان عبدی