دانلود کتاب رستاخیز مردگان با ترجمه فارسی

(البته دانشمندان چنین مسئله‌ای را رد می‌کنند) آنها معتقدند که خورشید سبب چنین عاملی شده‌است. این دست‌نوشته‌های نگاره‌دار مصری امروزه به نام کتاب مردگان یاد می‌شوند. این نسخ خطی مصور، اغلب به خط هیروگلیف یا کاهنی، تماماً با لعاب رنگ و به ارتفاع بین ۲۵ تا ۵۰ سانتیمتر روی پاپیروس ترسیم شده و شامل اوراد، جادوها و مراسم بسیاری از زندگی و اساطیر مصر باستان است. اغلب بیشتر نسخه‌های کتاب مردگان مصری در موزه بریتانیا نگهداری می‌شوند.

همین مسئله باعث شد تا این کتاب جایگاه ویژه ای در بین افراد علاقه مند به حوزه علوم غریبه دست پیدا کند. پژوهش‌هایی که در پیرامون تاریخچه این اثر صورت گرفته است، مبین آن است که فردی به نام عبدال ال حضرت که یک انسان بدوی اهل منطقه شام بود، در حوالی سال ۶۹۹ میلادی کتاب نکرونومیکون یا رستاخیز مردگان را نوشت. برخی داستان‌های خرافی در این مورد می‌گویند که نویسنده این کتاب به شکل مرموزی به قتل رسید و هیچکس نتوانست قاتل قاتلان او را پیدا کند. عبدالحضرت (نویسنده کتاب) یکی از شعرای دیوانه لقب داشت که سطح علم و آگاهی او و حتی عقاید و حرف زدنش با سایر مردم زمان خود بسیار تفاوت داشت، تا اینکه به همین دلیل مردم او را از شهر خود بیرون کردند و اجازه ورود را به این شخص ندادند. کتاب رستاخیز مردگان یا نکرونومیکون و کتاب دیوانه کننده القاب دیگر این کتاب مرموز می باشد و نام دیگر این کتاب اما الضعیف می باشد که توسط عبدل الحضرت در سال ۷۰۰ نوشته شده که او متولد شام بود. در این قسمت برای کسانی که راجع به کتاب رستاخیز مردگان اطلاعی ندارند یک توضیح کوچک می دهم ، درمورد این کتاب دو نظر وجود داره، اولی اینه که کتاب یک رمان ترسناک است و نظریه دوم اینه که کتاب بسیار خطرناک و جادویی و مرموز می باشد.

  • ظاهرا قسمت‌های گوناگونی از این کتاب رمزنگاری شده و با شیوه‌های عجیبی نگارش یافته است.
  • اما ترجمه ای که راهب واریوس ادعا میکرد در آتش سوزانده است.
  • و در ارتباط با آینده بشریت پیشگویی هایی در آن گنجانده شده است.
  • مجموعه ای از نقاشی هایی که بر اساس مفاهیم نهانی هنرهای تجسمی .M.
  • نویسنده اصلی این کتاب فردی بدوی اهل شام به نام عبدل ال حضرت در سال ۶۹۹ نوشته شده است …

بر طبق شواهد و گفته‌ها، این کتاب در سال ۷۳۰ میلادی در دمشق و به دست عبد الحضرت نوشته شده، بعد از آن و در سال ۹۵۰ میلادی توسط تئودوروس پیلاتوس به زبان یونانی و با نام نکرونامیکون ترجمه شده است. این کتاب در قرن ۱۳ به زبان لاتین، در قرن ۱۵ به زبان آلمانی، در قرن ۱۶ به زبان ایتالیایی و در قرن ۱۷ به زبان اسپانیولی ترجمه شده است. گفته شده که عبدالحضرت شب کتاب را منتشر کرده و شب وارد آن شهر شده و صبح مردم با اتفاقی خیلی ترسناک روبه رو می شوند! کتاب رستاخیز مردگان یا کتاب نکرومیکون چیست؟ این کتاب چگونه نوشته شد و آیا داستان هایی که درباره این کتاب گفته شده منبعی معتبر دارند؟ در این مطلب توضیحات بیشتری را درباره کتاب رستاخیز مردگان یا نکرومیکون خواهیم گفت. کافه کتاب بزرگ‌ترین کتابخانه فارسی و بزرگ‌ترین پایگاه دانلود کتاب‌های نایاب در ایران می‌باشد.

این نسخه از کتاب در حال حاضر کامل‌ترین نسخه ترجمه‌شده از کتاب رستاخیز مردگان است. دانلود این کتاب برای دانشجویان و پژوهشگران حوزه ادیان و مذاهب و محققانی که علاقمند به تحقیق در حوزه ادیان و باورهای باستانی هستند، توصیه می‌گردد. کتاب حاضر توسط کاربران کافه کتاب آماده و در این پایگاه فرهنگی بارگزاری شده است. کتاب رستاخیز مردگان یا همان کتاب نکرونومیکون تاکنون نظرات بسیاری را به خود جلب کرده است.

ایده این کتاب ترسناک همچنین منجر به ایجاد Necronomicon Press ، یک انتشارات کوچک در رود آیلند شد. در سال 1976 تأسیس شد – تقریباً 40 سال پس از مرگ لاوکرفت – مطبوعات آثار بی پایان لاوکرافتین و نکرونومیکون الهام بخش نویسندگان و نویسندگان بودند. در این ویکی‌پدیا پیوندهای زبانی در بالای صفحه و هم‌تراز با عنوان مقاله قرار دارند.

دانلود کتاب رستاخیز مردگان با ترجمه فارسی در نهایت اچ پی لاوکرفت با دانستن اطلاعات نسبتا خوبی از کتاب رستاخیز مردگان اقدام به نگارش کتاب خود کرد. همان طور که اشاره کردیم نگارش کتاب رستاخیز مردگان به عبدالحضرت نسبت داده شده است. او به حوزه های مختلف و یادگیری مطالب عجیب علاقه داشت.

پس از مرگ معاویه، یزید به عنوان خلیفه‌ی مسلمین بر خلافت تکیه میزند و به والیِ مدینه نامه می‌نویسد که از حسین (ع) بیعت بگیرد. در همان سال لاوکرفت رمانی را به‌نام شهر بی‌نام منتشر کرد و برای اولین‌بار از عبد الحزرد نام برد؛ ولی این تازه شروع ماجرا بود. توجه داشته باشید در صحت برخی سال‌های ذکر شده همچنان اختلاف نظر وجود دارد و همانند دیگر روایات تاریخی ممکن است دستخوش تحریف و خطا شده باشد. این موجودات با ظهور اسلام (درواقع در دوران حضرت سلیمان) مطیع شدند و افزون‌بر آن که از شرارت و فتنه‌گری‌های آن‌ها کاسته شد؛ با گذشت زمان، ویژگی‌ها و توانایی‌های تاریک و بسیار شوم خود را از دست دادند. او همچنین این موضوع را به کتاب مکاشفه یوحنا پیوند داده و تفسیری مخالف این کتاب ارائه می‌دهد که در آن پیروزی و فتح زمین طی جنگی بزرگ، توسط این موجودات شکل می‌گیرد. پس از خرید به طور خودکار در سایت ثبت نام میشوید و اطلاعات ورود به حساب کاربری برایتان ایمیل میشود.

کتاب رستاخیز مردگان و رازهایی باید در مورد آن بدانید!

دانلود کتاب های رایگان فارسی – دانلود رایگان بهترین کتابهای نایاب pdf… دانلود کتاب آشنایی با بناهای تاریخی اثر ویدا تقوایی … دانلود کتاب لغت نامه ۱۶ جلدی دهخدا به صورت کامل و لینک دانلود کتاب رستاخيز مردگان فارسي بدون سانسور مستقیم.

کتاب رستاخیز مردگان چیست؟ / 7 راز گفته نشده

توسط گلستان

گلستان عبدی