دستگاه گوشی یاب مدارس قیمت دستگاه موبایل یاب مدارس | zoomfing

دستگاه گوشی یاب مدارس قیمت دستگاه موبایل یاب مدارس | zoomfing

ارائه با کیفیت ترین راکت موبایل یاب مدارس در استان یزد و انواع راکت های بازرسی بدنی فلزیاب ساخت و تولید شرکت … پارسیان، ارائه دهنده راهکارهای کنترل تردد و بازرسی هست و محصولات راکت بازرسی بدنی ( راکت فلزیاب ) یا دستگاه گوشی یاب رو به بازار عرضه Zoomfing می کنه. گوشی یاب و موبایل یاب یک راکت بازرسی بدنی است که بر مبنای تشخیص فلز کار می‌کند. در واقع این تجهیزات فلزیاب هستند که تجهیزات الکترونیکی مانند هندزفری، موبایل، دستگاه پخش صوت و … را نیز شناسایی می‌کنند.

  • که بیشترین استفاده در این حالت برای مدارس و کنکور استفاده می‌شود، برای شناسایی موبایل (تلفن همراه) را تشخیص دهند.
  • دستگاه موبایل یاب مدارس از جمله دستگاه هایی می باشد که برای جلسات امتحان در مدارس بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد و همانطور که گفته شد راکت بازرسی بدنی برای خیلی از اماکن و مدارس جهت بازرسی بدنی مهم می باشد.
  • دستگاه راکت موبایل یاب که با نام های راکت بازرسی و راکت فلزیاب شناخته می شود.
  • برای رفع این مشکل باید راکت را از فاصله بیشتری از بدن دانش آموز بگیرید.
  • این وسیله که با نام‌های دیگری همچون گوشی یاب و دستگاه موبایل یاب نیز شناخته شده، دارای انواع گوناگونی است.

طبعاً بازرسی دانش آموزان قبل از ورود به مدرسه یه فرآیند زمانبر است و می‌تواند بخشی از ساعت کاری مدرسه را تحت تأثیر خود قرار دهد. در حال حاضر ورود تجهیزاتی مانند موبایل و … به داخل مدارس ایران ممنوع است. علاوه بر این ممکن است وسایل خطرناکی مانند چاقو و … توسط تعداد محدودی از دانش‌آموزان وارد مدرسه شده و اعمال بزهکارانه توسط آنها صورت گیرد. همان‌طور که مشاهده کردید، تمامی این مکان‌ها نسبت به امنیت حساس هستند؛ از این رو استفاده از راکت موبایل یاب می‌تواند تا حدودی تأمین‌کننده امنیت باشد.

ویژگی های دستگاه موبایل یاب مدارس

ما انواع راکت موبایل یاب مدارس (دستگاه گوشی یاب) ایرانی و خارجی را به شما عرضه می‌کنیم که همگی این تجهیزات به راحتی گوشی تلفن همراه را شناسایی می‌کنند. راکت موبایل یاب ایرانی md-101 یک دستگاه گوشی یاب قوی است که چیزی کمتر از نمونه‌های خارجی ندارد و با استفاده از مهندسی معکوس بهترین راکت ‌های بازرسی بدنی دنیا تولید شده است. این دستگاه در حال حاضر به عنوان فلزیاب، گوشی یاب مدرسه، موبایل یاب کنکور و … به کار می‌رود.

فروش صفر تا صد تجهیزات پزشکی | شرکت افرا طب |

ابزار‌های امنیتی از جمله راکت بازرسی، دستگاه شنود، ردیاب خودرو و ردیاب شخصی پرسنلی امروزه برای استفاده نیازی به مجوز ندارند. برای مثال راکت بازرسی دستی توانایی این را دارد که یک گوشی را از فاصله 3 تا 5سانتی‌متری به راحتی شناسایی کند. راکت بازرسی یک دستگاه بسیار قوی می باشد.این دستگاه می تواند اشیا و ابزار فلزی حتی ریزترین ها را نیز با دقت …

توسط گلستان

گلستان عبدی