دکوراسیون طلافروشی چگونه است؟

پس امروزه طراحی سایت برای هر یک از کسب و کارهای ارائه دهنده محصولات فیزیکی بسیار ضروری است. در واقع ما خالق سفارشی ترین سایت برای کسب و کار شما هستیم. بنابراین در طراحی دکوراسیون داخلی این فروشگاه و پیروی از این سه اصل بنیادی و اساسی، شما قادر خواهید بود یک فروشگاه مناسب و ایمنی را با کمک مجرب ترین طراحان داخلی طراحی نمایید. در اغلب مغازه ها یا فروشگاه ها دیده می شود که از بهترین و شیک ترین لوازم دکوراسیون که در عین حال گران قیمت هم هستند استفاده می شود ولی با این وجود باز هم در جذب مشتری موفق نبوده اند. همان طور که در بحث خودرو تیونینگ و اسپرت کردن مطرح هست که می توان آپشن ها و قابلیت های سفارشی به خودرو اضافه کرد و دستخوش تغییراتی نمود از بحث ظاهری گرفته تا افزایش عملکرد فنی موتور و… این مغازه ها یکی از چشمگیرترین و زیباترین دکوراسیون های داخلی و طراحی ویترین ها را در بین همه مغازه ها دارا هستند و از آن جایی که بحث هایی از این دست بسیار جذاب هستند ما هم تصمیم گرفتیم تا امروز برای شما نکته هایی در رابطه با طراحی دکوراسیون داخلی مغازه طلافروشی را جمع آوری کنیم و دراین راه هم از گروه دکوراسیون خانه آرا کمک گرفتیم و قصد داریم یکی از پروژه های آن ها را که طراحی دکوراسیون داخلی یک طلا فروشی است را با هم بررسی کنیم پس تا انتهای این مطلب با چیدانه همراه باشید.

یک وب سایت موفق وب سایتی است که مخاطب و بازدید کننده های زیادی داشته باشد و مهمتر از آن سعی در نگهداشتن مخاطبان و مشتریان است و بتواند از یک بازدید کننده رهگذر یک مشتری وفادار بسازد در واقع تبدیل مشتری بالقوه به مشتری بالفعل بسیار حائز اهمیت است، مشتریان بالقوه کسانی هستند که یا خدمات شما را نمیشناسند یا با مزیتهای برند آشنا نیستند یا حتی اینکه شناخت درستی از نیازهای خود و راههای پاسخگویی به آنها ندارند و مسلم است که یک ارتباط مناسب، امکان ارائه تمامی این اطلاعات را به مشتری میدهد و او را ترغیب به تجربه خرید از شما خواهد کرد. یکی دیگر از نکات مهم در طراحی دکوراسیون داخلی مغازه طلا فروشی توجه به نورپردازی آن است. بسیاری از اشخاص و خصوصا خانم ها هنگامی حاضر به ورود به یک طلا فروشی و خرید کردن نمودن از آن می گردند که طراحی ویترین و فضای داخلی آن دکان به صورت قابل توجهی انجام شده باشد.

همچنین نصب دوربین امنیتی نسبت به سایر عواملی که در ایجاد محیط امن بکار میرود ارزانتر و بهتر است. یکی از این مشاغل، فروشگاه ها یا فروشندگان طلا و جواهر فروشی هستند که قطعا با طراحی سایت، قدم های تاثیرگذاری در جهت فروش و ایجاد نقطه تمایز نسبت به سایر برند ها خواهند برداشت. دسته بندی محصولات یکی از فاکتورهای بسیار مهم در یک سایت طلا فروشی محسوب می شود چرا که بدون وجود دسته بندی مرتب مخاطب برای یافتن محصول مورد نظر سردرگم شده و حتی ممکن است باعث خروج از سایت گردد که باعث افزایش بانس ریت (نرخ خروج) سایت گردد و دیگر به سایت مراجعه نکند که می توانید به راحتی طلا های مورد نظر خود را در دسته بندی های آن حتی به صورت زیر مجموعه ای قرار دهید و باعث افزایش میزان رضایت کاربر در راحتی یافتن محصول گردید که قابلیت جستجو در سایت نیز بازهم یک عامل کمک کننده به مشتری خواهد بود تا به راحتی مخاطب به محصول مورد نظر دست یابد.

زمان اندک مجاز برای تعطیلی فروشگاه و عدم وجود فضای کافی برای فعالیتهای کارگاهی در محل و عملیات درجا، موجب انجام عملیات اجرایی پیشساخته و کدگذاری اجزای فضا از جمله مکعبهای کرومی دیوار و سقف شدهاست. یکی از مزیت های اصلی طراحی سایت طلا فروشی اختصاصی برند شدن طلا فروشیتان است. در ادامه می خواهیم چند دکور طلا فروشی کلاسیک و ایده برای طلا فروشی را به شما نشان دهیم تا از آن ها براحتی ایده بگیرید. بازدید کننده شما باید فوراً بین لوگو، محصولات سایت، محل قرارگیری گزینه ها و تصاویر، ارتباط بصری برقرار کند نباید طرح به گونه ای باشد که گسستگی و ابهام ایجاد کند، از رنگ ها بایستی به خوبی استفاده شود به طور مثال در یک وب سایت فروشگاه طلا و جواهر نباید از طیف رنگ آبی استفاده شود رنگی که مناسب یک سایت طلا و جواهر باشد رنگ زرد، طلایی و نقره ای است. محتوای شما نه تنها نقش مهمی در بهینه سازی موتور جستجوگر گوگل دارد، بلکه دلیلی می شود تا بیشتر مخاطبان از وب سایت شما به دفعات زیاد و مدت طولانی بازدید کنند. اینکه در بدنه جواهرفروشیها به این دقت کنید که از جدارهها و بازشوهایی برای نمایش و نگهداری از جواهرات استفاده کنید باعث میشود دیوارهای فضای فروشگاه شما خاصتر دیده شود.

یکی از خدمات منحصربفرد ریتس باکس طراحی سایت طلا فروشی با گرافیک اختصاصی مجلل است استفاده از طرح های گرافیکی و جذاب، یکی از بهترین روش ها برای جذب کاربران بیشتر به سمت وب سایت شماست که باید متناسب با هدف کسب و کار و بازار هدف به بهترین شکل انجام شود. برای مثال استفاده از کنتراست رنگ سفید، مشکی و یا رنگهای سلطنتی نظیر سبز یشمی، آبی درباری و سرخابی جزو ترکیبهای رنگی است که میتوانید به آنها فکر کنید. به عنوان مثال صاحبان مشاغل فروش طلا و جواهر، جواهرسازان و … دکوراسیون هر فروشگاه طلافروشی خود به تنهایی در فروش و جذب مشتری موثر است. اگر شما فروشگاه را به تنهایی اداره می کنید و پرسنلی ندارید که در فروشگاه پرسه بزنند، مهم خواهد بود که برای پیشگیری از سرقت اجناس، دید کاملی به فضای فروشگاه داشته باشید. یک پشتیبان سایت وظایفی از جمله پشتیبانی فنی و پیشتیبانی امنیتی را بر عهده دارد.

حتی بی توجهی به یکی از این موارد ، می تواند زیبایی و اثرگذاری دکور شما را تحت تأثیر قرار دهد. موارد فوق از تجهیزات ضروری برای طلافروشی هستند. اما دکوراسیون طلافروشی فقط به این موارد ختم نمی شود و شامل همه وسایل موجود در محیط داخلی طلافروشی نیز می شود. ۱۳۰ cm طراحی شده که جهت تابلو سردر مغازه ها استفاده می شود. با توجه به فضای کم و طولی ویترین که به خاطر محیط کوچک آن تا حدی محدود شده است، در طراحی ویترین به جای استفاده از عناصر افقی و پهن، عناصر عمودی و کشیده به سمت بالا مورد استفاده قرار گرفته اند. در طراحی سایت طلا فروشی و یا هر وب سایت دیگری باید توجه ویژه ای به بخش بلاگ آن نمود که از جدیدترین و به روز ترین مقالات یونیک استفاده گردد.

هرچقدر ویترینها خاصتر طراحی شوند فضاسازی جواهرفروشیها نیز متفاوتتر خواهد بود. در ویترین جواهرفروشیها ریزترین جزئیات نیز مورد توجه ویژه قرار میگیرد. هرچه سایت شما برای کاربران موبایل عملکرد بهتری داشته باشد، گوگل جایگاه بهتری را برای آن در نظر میگیرد. یکی از این راه ها در فضای اینترنت، طراحی سایت طلا و جواهر فروشی آنلاین است که در جهت برندسازی و افزایش فروش شکل میگیرد. شرط دریافت جواز کسب، دریافت مجوز از اداره اماکن عمومی است. که هر سایت فروشگاهی مسلما باید این موارد را داشته باشد همان طور که انتظار می رود یک خودرو دارای چرخ باشد و نمی توان منکر آن شد پس این امکانات یکسری امکانات عمومی مورد نیاز است اما طرف دیگر برخی امکانات می تواند یکسری آپشن های مازادی باشد که منحصرا مورد نیاز شماست و نیاز دارید بر روی سایت شما اعمال گردد به طور مثال سفارش گیری محصولات دست ساز و سفارشی از مشتری با قابلیت محاسبه خودکار قیمت، خرید طلای دست دوم و محاسبه آنلاین قیمت، ماشین حساب محاسبه گر قیمت طلا، پنل فروشندگان، پیامک اعلام وضعیت سفارش و… نمونه بعدی که دیوار دکوراسیون یک فروشگاه دیگر را نشان می دهد، سطحی متشکل از چند ضلعی های فراوان را نشان می دهد که برخی از قسمت های آن از مخمل بنفش رنگ پوشیده شده اند و سایر قسمت های آن را آینه و باکس های سفید رنگ نورانی به همان شکل چند ضلعی پر کرده اند.

یا همچنین فروش اقساطی، دسته بندی محصولات و فیلتر محصول بر اساس قیمت نزولی و یا صعودی، پرفروش ترین ها، پر بازدید ترین ها و… در طراحی سایت باید از اصول واکنشگرا به خوبی استفاده شود تا برای سرویس دهی بهتر به کاربرانی که علاوه بر لپ تاپ و کامپیوتر از گوشی های موبایل هوشمند برای بازدید از وب سایت استفاده می کنند، تصاویر و محتوای وب، به طور صحیح نمایش داده شود. نور پردازی باعث می شود تا جزییات هر مدل از پشت ویترین های شیشه ای و از جهات مختلف به خوبی مشخص باشد و دیگر لازم نباشد تا حتما آن را در دسترس مشتری قرار دهید. از این طریق مشتریان زیادی را به خود میتوانید جذب کنید. بعد از این گزینه میتوانید با کمک نورپردازی صحیح او را مشتاق به ورود کنید. در سالهای اخیر سایت های فروش طلا و نقره در بین مردم ایران رواج بسیاری پیدا کرده است و صاحبان این مشاغل اقدام به ارائه محصولات طلا و جواهر خود از طریق وب سایت نموده اند که همین امر باعث جذب مشتریان و مخاطبان بسیاری از سرتاسر کشور به برند آن ها شده و محبوبیت بسیاری کسب کرده اند و باعث رونق بسیاری در کسب و کار آن ها گردیده.

طراحی داخلی فضاهای تجاری همیشه چالش برانگیز هستند ولی فضاهای لوکس مانند گالری های طلا و جواهر فروشی ها دارای حساسیت های بالاتری هستند که در این جا به یکی از پروژه های برتر در طراحی دکوراسیون داخلی جواهر فروشی میزنیم . در عین حال از اشتباهات رایج بیشتر طراحان نیز جلوگیری میکنند. متفاوت و به روز در مقایسه با سایت های طلافروشی باشد و شکل و شمایل آن با سایت موبایل فروشی فرق داشته باشد، شما برای پیشرفت در عرصه رقابت باید دیدی در سطح جهانی داشته باشید، حتی به درخواست شما سایت چندزبانه داشته باشید تا بتوانید از سرتاسر دنیا بازدید داشته باشید و به فکر فروش در سطح بین المللی و صادرات به کشورهای دیگر در خاورمیانه و حتی خارج از آن داشته باشید حتی اگر این چنین نباشد بازهم به سودشماست چون با هر بازدید از سایت شما باعث افزایش رنک و رتبه از دید موتورهای جستجو از جمله گوگل خواهید شد و همین امر باعث رشد وب سایت شما و بالا آمدن رتبه گوگل شما و نمایش در صفحه اول گوگل خواهد شد، پس بازدید در وب سایت حتی اگر آن بازدید منجر به خرید و ثبت سفارش نیز نشود کاملا به سود است بر خلاف پاخور مغازه ای که هر چه تعداد نفر هم از آن عبور کند در هیچ کجا ثبت و باعث افزایش رتبه آن باب مغازه نخواهد شد.

در بحث طراحی وب سایت هم به همین صورت هست ما م یتوانیم طبق خواسته و نیاز شما خدمات مختلفی را ارائه دهیم هر گونه امکانات سفارشی و اختصاصی که برای طراحی سایت طلا فروشی نیاز داشته باشید را روی سایت شما پیاده کنیم به طور مثال با تغییر سرعت وزش باد از شرق به غرب در تهران قیمت محصولات وب سایت چند درصد صعودی یا نزولی تغییر نماید این صرفا یک مثال بود تا متوجه این که هر موردی امکان پذیر هست شوید فقط کافیست درخواست خود را بیان کنید تا تیم فنی و قدرتمند ریتس باکس درخواست شما را برنامه نویسی و پیاده سازی نمایند ما هر موردی که به فکر شما برسد را می توانیم پیاده سازی کنیم و هیچ محدودیتی وجود ندارد. هدف مجموعه ریتس باکس صرفا انجام یک طراحی سایت طلا فروشی و پایان معامله نیست، بلکه ایجاد یک سایت اصولی و استاندارد و کاربر پسند همراه با رعایت اصول سئو پایه با هدف فروش بیشتر و پیشرفت کسب و کار و یک تعامل با مشتریانمان است تا بتوانیم شاهد رشد و توسعه کسب و کارتان باشیم و این باعث افتخار و یک سربلندی برای مجموعه ما خواهد بود که بتوانیم با افتخار کسب و کار پر رونق مشتریانمان را در آرشیو نمونه کارهای مجموعه ثبت کنیم.

بهتر آن است که سقفی متضاد با رنگ کف برای فروشگاه طراحی شود. کانتر را به اندازه ای بزرگ در نظر بگیرید که مشتریان بتوانند کیف و وسایل شخصی خود را روی آن قرار دهند. این سنگها باعث خاصتر به نظر طراحی داخلی طلا فروشی مدرن رسیدن محیط میشود. استفاده از لوستر باعث ایجاد ظاهری لوکس در دکوراسیون فروشگاه میشود. در طراحی سایت طلا و جواهر استفاده نمود زیرا بیشترین توجه در هنگام ورود به این گونه از سایت ها فضای گرافیکی آن خواهد بود. همچنین استفاده از آینه و تابلو به جهت زیباسازی طلافروشی بسیار موثر خواهد بود. البته این نکته را هم باید در نظر بگیریم که عمرمفید ساختمانهایی که ساخته میشود 50 سال بوده اما بافت این ساختمانها و طراحی دکوراسیون داخلی آنها قبل از رسیدن به 30 سال کاملاً کهنه و فرسوده شده و به بازسازی احتیاج پیدا میکنند. آپدیت مداوم سایت شما به واسطه پشتیبانی مرتب و انجام فرامین مربوطه باعث ارتقاء سایت شما می شود که همین امر باعث رشد رتبه وب سایت شما و مشاهده وب سایت خود در رتبه های بالای گوگل همچنین صفحه اول گوگل بر اساس کلمات کلیدی مورد نظر خود راه یابید که باعث رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده می گردد.

داشتن یک وب سایت اصولی و استاندارد برای تجارت و کسب و کار شما بسیار حائز اهمیت است و هیچ تفاوتی ندارد کسب و کار شما در کدام یک از اصناف و چه باشد، ما در مجموعه ریتس باکس با بالاترین کیفیت و بهترین خدمات با اتکاء به دانش تیم فنی و حاصل بیش از یک دهه تجربه موفق و حرفه ای در حوزه IT قادر به طراحی انواع وب سایت های شرکتی، فروشگاهی، نمونه کار، خبری، رزومه، شخصی، چندمنظوره با جدیدترین ابزارها و متد روز و زبان های برنامه نویسی هماهنگ با نیاز روز و مارکتینگ هستیم که در این مقاله به نکاتی در خصوص طراحی سایت طلا فروشی آنلاین و امکانات و مزیت های آن خواهیم پرداخت. ترکیب نورهای موضعی و هدفمند در طراحی دکور جواهر و طلافروشیها بخش بسیار مهمی از ترکیب طراحی داخلی این فروشگاههاست. ترکیب استیل و شیشه، باندهای استیل در بخش کف مغازه، درزگیرهای برنزی و غیره میتواند اثربخشی مهمی را در طراحی دکوراسیون داخلی مغازهها ایجاد نماید.

توسط گلستان

گلستان عبدی