راهنمای خرید فیلتر دستگاه تصفیه آب خانگی

اشکال عمده ای که این روش در قطع آب ورودی دارد این است که در صورت بالا رفتن فشار آب ورودی احتمال پاره شدن واشر می باشد و نیز احتمال نشتی آب از چهار راهی بسیار بالاست. اما تفاوت شش مرحله ای پنج مرحله ای وجود فیلتر مینراله که تشکیل شده از مواد معدنی مفید آب که در حقیقت عمل حذف رو انجام نمیده بلکه یک فیلتر افزودنیه باعث افزایش کیفیت آب تصفیه شده میشه بنابراین تصفیه اب شش مرحله ای تمام مزیت های 5 مرحله ای رو داره بعلاوه ی یک فیلتری که باعث افزایش کیفیت آب میشه . همانطور که میدانید، بیش از سه چهارم کره زمین را آب فراگرفته است و بیش از ۹۷ درصد این مقدار در دریاها و همچنین اقیانوس ها ذخیره شده اند و تنها کمتر از سه درصد آن ها قابل آشامدت هستند. مقدار معین آب در بدن باعث می شود که متابولیسم طبیعی سلول ها انجام گیرند و همچنین در نهایت باعث تاثیرات مثبت شگفت آوری خواهد شد.

قیمت دستگاه تصفیه آب

این دستگاه ها از سیستم اسمز معکوس Reverse Osmosis برای تصفیه ی آب آشامیدنی استفاده نموده و بهترین سختی آب برای آشامیدن را در اختیار شما قرار میدهند. به این معنا که در این دستگاه ها که تعداد فیتر ها ممکن است به ۱۰ عدد هم برسد، بدون برق کار میکنند و شاید کیفیت آب خروجی تصفیه شده بهتری داشته باشند اما این دستگاه های سختی گیر نیستند. برخی از این فیلترها اما ممکن است که زودتر از زمانی که اعلام شده است کثیف شوند و به همین دلیل هم شما باید زمان تعویض فیلترها را با توجه به مقدار آب مصرفی در آن ها تعیین کنید. با مراجعه به این سایت می توانید انواع مدل ها ی تصفیه آب به همراه اطلاعات و مشخصات فنی آن ها را مشاهده نمایید و پس از مقایسه ی آن ها با یکدیگر مناسب ترین دستگاه را در کوتاه ترین زمان خریداری نمایید.

تصفیه آب مینروا توانایی کاهش سختی آب آشامیدنی تا ابعاد 0,0001 میکرون را دارد که بهترین انتخاب برای بالا بردن کیفیت آب شرب شهری می باشد. شما شاید در خانه خود لوله کشی هایی داشته باشید که آب را به قسمت های مختلف خانه می رسانند و بدون شک این لوله کشی ها از فیلتراسیون شهری رد شده اند اما آیا واقعا به آن اندازه که شما تصور می کنید پاک و بدون آلاینده هستند؟ TDS آب شهری در کشور ما از 200 ppm بالاتر می باشد و در برخی از مناطق کشور این عدد به 700 ppm نیز می رسد.

خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب

دستگاه تصفیه آب شامل فیلتر ممبران اسمز معکوس (RO) سبب حذف بیش از ۹۵ درصد یون ها و عناصر موجود در آب می شود؛ درحالی که سیستم های دارای فیلتر اولترافیلتراسیون (UF) بر روی این عناصر تأثیرگذار نیستند و عموماً برای از بین بردن سایر آلودگی های آب نظیر آلودگی های میکروبی استفاده می شوند؛ بنابراین انتخاب میان هرکدام از این دو فناوری کاملاً به کیفیت آب ورودی به منزل شما بستگی دارد و به هیچ وجه دلیلی بر برتری سیستم های اسمز معکوس (RO) نسبت به سیستم های اولترافیلتراسیون (UF) نیست. دستگاه هایی که فناوری RO یا همان اسمز معکوس در آن ها به کار گرفته باشد بهترین سیستم برای کاهش املاح و سختی آب می باشند. نکته اول این است که قبل از خرید تصفیه آب حتما توجه کنید که دستگاه دارای پمپ و مخزن باشد و سیستم اسمز معکوس بهره مند باشد تا بتواند سختی آب آشامیدنی را به خوبی کاهش دهد.

قیمت فیلتر تصفیه آب عوامل بسیاری می توانند بر قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی موثر باشند. سیستم تصفیه آب خانگی بر اساس فشار ایجاد شده پمپ تعبیه شده در آن کار می کند. آنچه که آسپارو و زوشی طراحی کردهاند، یک نوع مدار الکتریکی طبیعی است که در آن، به جای اینکه جریان الکتریکی به وسیله الکترونها حمل شود، از اتمهای بارداری به نام یون برای جابه جایی جریان الکتریکی استفاده شده است که در نتیجه فعل و انفعالات شیمیایی بین آب هایی با درجه غلظت متفاوت نمک به وجود آمدهاند. دقت داشته داشته باشید که با توجه به صنعتی شدن جوامع، آلاینده هایی نظیر مواد سمی، فلزات سنگین و حتی اسیدیته های آزاد به آب بسیار بیشتر از گذشته است. با این دستگاه می توان ریز ترین مواد آلاینده ی آب از جمله نیترات را از بین برد. امروزه اما این روش، تنها روشی است که تمامی آلاینده هایی نظیر ويروس، باكتري ها، آرسنیک، فلور، جيوه، نيترات، نيتريت، فلزات سنگين، تمام فلزات راديواکتيو و بسياري موارد ديگر را تصفيه و جداسازي می کند.

لیست فیلتر های تصفیه آب تصفیه آب خانگی به هر دلیلی خاموش باشد. مقدار حجم مخزن ذخیره نیز متفاوت است و هر چقدر بیشتر باشد قیمت نیز بیشتر خواهد شد. این فعالیت را با مقادیر متفاوتی از کربن فعال در حجم ثابتی از نوشیدنی امتحان کنید. دقت داشته باشید که در صورت وجود هر یک از موارد بالا در آب، رنگ و طعم آب تغییر خواهد کرد و در صورتی که وجود نداشته باشند شما یک نوشیدنی بی رنگ و بدون طعم راه خواهید داشت. جنس شیرآلاتی که در دستگاه تصفیه آب خانگی مورد استفاده قرار میگیرد میتواند از استیل، کروم و یا آلیاژ های مختلف دیگر باشد.

خرید تصفیه آب

سیستم هایی که برای تصفیه آب مورد استفاده قرار می گیرند اما دارای مدل های مختلفی هستند و این تنوع باعث می شود که خرید و همچنین انتخاب آن ها کار راحتی نباشد. در مواقعی که پمپ دستگاه تصفیه آب خانگی روشن نباشد فشار کافی برای عبور آب از فیلتر ممبران تامین نمی شود در نتیجه تمامی آب ورودی به فاضلاب وارد می شود به این دلیل نیاز است در چنین مواقعی از ورود آب به دستگاه، جهت ممانعت از هدر رفت آب جلوگیری نمود که این وظیفه را شیر برقی در دستگاه تصفیه آب خانگی بر عهده دارد. دستگاه تصفیه آب اورجینال میزان سختی آب را کاهش می دهد، نیترات، نیتریت، آب را از بین می برد. شرکت تصفیه آسا معتبرترین مرکز خرید و فروشگاه اینترنتی تصفیه آب می باشد که با سابقه ی درخشان و طولانی خود انواع دستگاه تصفیه آب تایوانی اورجینال اصل و هم چنین فیلتر های تصفیه آب را عرضه می کند.

خرید دستگاه تصفیه آب

همه و همه از جمله راه هایی هستند که امروزه برای تصفیه آب از آنها استفاده می شود. این نوع فیلتر علاوه بر اینکه آب را از تمامی موارد مضر پاکسازی می کند، عمر طولانی و همچنین کیفیت بسیار زیادی نیز دارد که باعث میشود به یک انتخاب مناسب در این زمینه تبدیل شود. تنها نکته مهم اینجاست که شما با تحقیق و بررسی درست بهترین برندهای معتبر تصفیه آب رو انتخاب کنید. قیمت فیلتر تصفیه آب ذکر شده در زیر از پک فیلتر تصفیه آب تایوانی ، پک فیلتر تصفیه آب آمریکایی و پک فیلتر تصفیه آب ژاپنی تشکیل شده است که میتوانید با مشاهده انواع فیلتر آب تصفیه کن خانگی و قیمت آنها هر کدام را انتخاب و با تماس با کارشناسان فروش و خرید اینترنتی فیلتر تصفیه آب درخواست تعویض خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب فیلتر نمایید . برند تصفیه آب مینروا بهترین مارک تصفیه آب تایوانی در ایران و پر فروش ترین دستگاه در چند سال اخیر بوده است.

فیلترهایی که در انواع دستگاه هایتصفیه آب خانگی مورد استفاده قرار می گیرند دارای انواعی هستند که برای مکان های مختلف مورد استفاده قرار میگیرند.برای خرید مدل های مختلف تصفیه آب به صفحه ی خرید دستگاه تصفیه آب خانگی در وب سایت زرین فروش مراجعه کنید. شرکت بهاب ارائه دهنده انواع دستگاه آب تصفیه کن خانگی ، دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی و صنعتی، دستگاه تصفیه آب ورودی ساختمان و همچنین انواع پیش تصفیه و رسوب گیر آب می باشد.

انواع فیلتر تصفیه آب

نکته چهارم این است که دستگاه آب تصفیه کن خانگی مینروا دارای ضمانت قیمت در کنار گارانتی بدون قید و شرط میباشد. در این مقاله می خواهیم انواع دستگاه تصفیه آب خانگی را از نظر روش تصفیه و نیز محل نصب و مزایا و معایب آن، مورد بررسی قرار دهیم و در پایان با توجه به شناخت کلی که نسبت به مدل ها و شیوه های تصفیه هریک از این دستگاه ها ارائه شده است بتوانید بهترین و کامل ترین نوع دستگاه تصفیه آب را با توجه به نیاز خود انتخاب کنید. شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید در یک دستگاه تصفیه آب خانگی چه اتفاقی می افتاد که در نهایت تمام آلودگی های آب از قبیل، نیترات، نیتریت، سرب، مواد مضر محلول در آب، انگل، باکتری، قارچ و میکروب ها را ازبین می رود؟

توسط گلستان

گلستان عبدی