راهنمای کاربردی مقاله نویسی برای افراد مبتدی دانشگاه علوم پزشکی ایران مرکز تحقیقات علوم اعصاب | دراگمد

راهنمای کاربردی مقاله نویسی برای افراد مبتدی دانشگاه علوم پزشکی ایران مرکز تحقیقات علوم اعصاب | دراگمد

بسیاری از مردم در مورد تخصص‌ های دندانپزشکی ابهاماتی برایشان وجود دارد و اغلب آن طور که تخصص‌های پزشکی برای مردم جا افتاده است در مورد تخصص‌ های دندانپزشکی اطلاعات کافی در سطح جامعه وجود ندارد. دندانپزشک به تشخیص و درمان بیماری‌های دهان و دندان می‌… علائم بیماری از مهم ترین ابزارهای تشخیص در تعیین نوع بیماری هر فرد می باشد و پزشک با تکیه به شرح حال دقیق از روش های تشخیصی مکمل استفاده می خبر پزشکی کند. کاردیولوژی یا پزشکی قلب یک تخصص در پزشکی است که با اختلالات قلب سر و کار دارد.

  • ، کارل پیرسون و رونالد فیشر ابزارهای آماری برای مرتبط سازی و آزمودن فرضیه‌ها ابداع کردند که امکان آنالیزهای پیچیده‌تر اطلاعات را فراهم می‌کرد.[۳۵] در قرن بیستم جنگ‌های بزرگ همراه با حضور پزشکان و بیمارستان‌های سیار بودند.
  • معمولا در سایت ژورنال‌ها روال کار به صورت ساده و کامل نوشته شده است.
  • در این بخش مقالات اختصاصی این موضوع و اطلاعات کنفرانسها، ژورنالها و نشستها تخصصی با موضوع مرتبط جهت استفاده سازمانها و پژوهشگران ارائه می شود.52,478 مقاله یکتا به این موضوع اختصاص یافته است.
  • کلیه‌ها به عنوان تصفیه‌خانه‌ بدن نقش حیاتی در حفظ سلامت اندام‌ها و بدن ایفا می‌کنند، ولی عوامل مختلفی باعث می‌شود آنها وظیفه اصلی خود را انجام نداده و مشکلات کلیوی متعددی ایجاد شود.

اگر از دوستان هم‌رشته خود کسی را سراغ ندارید نگران نباشید. موسسات آموزشی مثل تهران آموز (دانشیار آرتا) اغلب با دانشجویانی که مایل به انجام مقاله ISI مشارکتی پزشکی هستند آشنایی دارند و امکان وصل کردن آنها به هم را فراهم می‌کنند. پس در انتخاب موضوع حتما با اساتید برتر رشته خود و یا دانشجویانی که پیش از شما اقدام به چاپ مقاله کرده‌اند مشورت کنید. علاوه بر این می‌توانید از موسسات معتبر در این زمینه نیز کمک بگیرید. مشاوره گرفتن از این موسسات کار شما را برای انتخاب موضوع آسان می‌کند. رفرنس نویسی دیگر آموزش پیشنیازی است که به صورت هدیه همراه با دوره مقاله نویسی برای شما در نظر گرفته‌ایم.

آپدیت رایگان دوره درصورت ایجاد تغییرات

پیوند اعضا یک روش پزشکی است که در آن یک عضو از یک بدن حذف می شود و در بدن یک گیرنده قرار می گیرد تا یک عضو آسیب دیده یا از دست رفته را جایگزین کند. اهدا کننده و گیرنده ممکن است در یک مکان واحد باشند، یا ممکن است اعضا از یک منطقه کمک دهنده به محل دیگر… یک زیرمجموعه از مراقبت های مربوط به مراقبت از جنین و حاملگی های پیچیده و خطرناک است.

نمایه سازی تمامی مقالات کنفرانس در پایگاه سیویلیکا و پایگاه کنسرسیوم محتوای ملی

از جمله کنترل بارداری و تنظیم خانواده، تولد و دوران یائسگی. یک متخصص زنان و زایمان همچنین می‌تواند در امر غربالگری سرطان درمان عفونت‌ها و انجام جراحی‌های ناحیه لگن و دستگاه ادراری نقش مهمی… نمایش داده شده است که هر یک از آنها نیز شامل لیستی از موضوعات و مفاهیم هستند که با مراجعه به هر یک از این موضوعات، می توانید لیست نشریه ها و مقالات ISI آن موضوع را ملاحظه فرمایید. در صورتی که مقاله مورد نظر شما هنوز به فارسی ترجمه نشده است، واحد ترجمه این پایگاه آمادگی دارد با همکاری مترجمان با سابقه، مقاله مورد نظر شما را با هزینه مناسب و کیفیت مطلوب ترجمه نماید. تمامی حقوق این سایت متعلق به انتشارات رویان پژوه می باشد و برای این گروه محفوظ است. رشــد روزافزون صــنایع ارتباطی، مخابراتی و انفورماتیکی، هر روز دنیا را با انقلابی جـدید مـواجه می‌کند .

اما اگر بار اول است که این کار را انجام می‌دهید احتمالا کمی گیج می‌شوید چون هنوز با روند کار خیلی آشنا نیستید. گروه فرهیختگان دانش ژیوار آموزان از سال 1398 فعالیت خود را در حوزه همکاری در ارائه آموزشهای کاربردی در زمینه‌های مختلف آغاز کرده است و رسالت خود را ایجاد امکان آموزش دیدن در هر زمینه‌ای، برای هر کسی، در هر شرایطی و در هر جایی میداند. حقوق مادی و معنوی اين پايگاه متعلق به مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی است و نشر غیرمجاز محتوای آن پیگرد قانونی دارد. در صورت عدم رعایت دقیق مطالب فوق، مقاله پذیرفته نمی‌شود.بدیهی است چنانچه مقاله ارسالی با شرایط ذکر شده، تهیه و مجدداً عودت داده شود، زمان شروع بررسی مقاله، از زمان برگشت (که تاریخ واقعی مقاله منظور می‌شود) محاسبه می­گردد. ۷- عنوان مقاله، نام و نام‌خانوادگی نویسنده (نویسندگان)، مرتبه علمی تمام نویسندگان، شماره تلفن محل کار و موبایل نویسنده مسئول، دورنگار و پست الکترونیکی نویسنده مسئول و همچنین کد ORCID تمام نویسندگان باید به زبان فارسی و انگلیسی آورده شود.

توسط گلستان

گلستان عبدی