رز ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد | flowerbook

این گل های رز که برای اولین بار در حدود سال 1940 ساخته شده که از طبیعت گل آزاد و رنگ چای های ترکیبی است. گل رز فلوریبوندا کوچک تر از چای های ترکیبی می باشد، اما بسیار زیبا بوده و خوشه هایی منحصر به فرد دارد، که تأثیر چشمگیری در چشم انداز ایجاد می کنند. نگه داری از این گل ها کار سختی نمی باشد، به همین دلیل یک انتخاب خوب برای باغبانان تازه کار است.

http://agriculture-na.irاگر گیاهانی که به سمت بالا رونده هستند برای باغچه شما مناسب نیست؛ می‌توانید از گیاه رز که به اطراف یا افقی روندگی دارند نگهداری کنید. از رزهایی که افقی رشد می‌کنند اغلب برای پارک‌ها و خانه‌هایی که باغچه آنها در مرکز حیاط قرار دارد استفاده ‌می‌کنند. این نژاد رزها دارای شاخه‌های پر از تیغ هستند که پس از روندگی کامل عرض آنها به 5 متر می‌رسد. تنها نیازی که همه گونه‌‌های گل رز به آن احتیاج دارند آفتاب و نور خورشید است. که در طول روز حداقل به 8 ساعت نور مستقیم آفتاب نیاز دارند. خاک مناسب با زهکشی عالی همیشه برای هر گیاهی برگه برنده‌ای است که رشد عالی داشته باشد.

بیماری‌ها و آفت‌ها[ویرایش]

یکی از بهترین انتخاب ها برای ساخت دسته گل و گلدان است. مهم ترین نکته درباره این گیاه این می باشد که بطور مداوم شکوفه می دهد. شرایط نگهداری بسیار آسانی دارد که براحتی باغبان ها می توانند آن ها را کاشته و نگهداری کنند. ۴ فصل گلدهی دارو و جزء گروه رزهای باغی جدید می‌باشد. از نظر تنوع رنگ بسیار غنی می باشدو ساقه محکمی برای قرار دادن در گلدان دارد. شرایط نگهداری انواع گل رز برخی خصوصیات مشترک دارد که بصورت خلاصه آنها را بیان می کنیم.

گل های رز هلندی دارای رایحه ای خاص شیرین و منحصر به فردی می باشند. این نوشته در انواع گل، گل شاخه بریده، گیاه گلدار ارسال شده است. این رز می‌تواند انتخاب خوبی برای گلدان‌های موجود در بالکن، پاسیو و حتی گلدان‌های راهروهای نورگیر یا حیاط باشد. پس اگر رز رونده را در ابعاد تقریبا آپارتمانی می‌پسندید، Warm Welcome انتخاب خوبی برای شماست.

رز آلبا

گل فروشی شرمیلا، دسته گل و جعبه گل های بی نظیری که شامل گل رز قرمز هستند را برای شما طراحی کرده که شما می توانید در روز ولنتاین و یا برای سالگرد ازدواج و یا ماهگرد دوستی هدیه دهید. اکثر رزهای فلوریبوندا بزرگ در شیراز رزهای چای هیبریدی هستند. این گل رز دارای ساقه های بلند با یک گل رز در هر ساقه است – عالی در باغ و عالی در گلدان. رزهای چای ترکیبی دارای گل‌های کلاسیک با مرکز برجسته و مارپیچ‌هایی از گلبرگ‌های اطراف مرکز هستند.

  • برگها معمولاً سبز متوسط تا سبز تیره، براق و بیضی شکل، با لبه های دندانه ریز هستند..
  • ما در این مقاله از رزفارست سعی کردیم تا شما عزیزان رو با انواع گل رز آشنا کنیم.
  • بوته ها مقاوم و قوی هستند و در حالی که گل ها رایحه چندانی ندارند، ترکیب رنگی شاد آن را جبران می کند.
  • رز هلندی رنگ‌های متنوع دارد که تفاوت زیادی با دیگر گونه‌های رز و یا رز ایرانی دارد.
  • استفاده از نمک منیزیم در کاشت گل رز رونده بسیار تاثیرگذار است، نمک منیزم عامل تولید سبزینه و موجب جذب بیشتر نیترژن است.استفاده از نمک منیزیم برای گل رز هم به همین اندازه موثر است.
رنگ این گل به مرور زمان به صورتی روشن تغییر پیدا میکند و هر گل آن حدود ۸۰ گلبرگ دارد. گل رز برای رشد به خاک حاصلخیز، خیلی عمیق و با زهکشی مناسب نیاز دارد. می توانید با اضافه نمودن مواد آلی روی خاک حاصلخیزی آن را افزایش دهید، علاوه بر این خاک ترکیب شده با خاک باغچه و ماسه شسته شده و کود حیوانی بهترین نوع خاک برای رشد مجله خبری کتاب گل گل رز است. لازم به دکر بوده که با دانستن نکات بالا در مورد کاشت گل رز هلندی شما می توانید یک گل رز هلندی را تکثیر نموده و از گل دهی ان لذت ببرید. 2- همچنین گل رز هلندی به رطوبت کافی نیاز دارد تا بتواند به خوب رشد کند. برای جلوگیری از گال طوقه در محلول هیپوکلریت سدیم 5 / 0 درصد به مدت ۱۵ دقیقه قرار داده می شوند.

توسط گلستان

گلستان عبدی