سایبان برقی ، قیمت نصب انواع سایبان مغازه دستی و برقی دیده بان

این مدل سایبان می بایست ظرفیت تحمل بار بیشتری را داشته و امکان گسترش سایبان به آسانی میسر می باشد. مغازه ای شیک با یک سایبان برقی شیک ، شما میتوانید بر حسب سلیقه خود رنگ و مدل های سایبان برقی را انتخاب کرده و به محل سکونت مثل مغازه یا هرجای… سایبان زنجیری می تواند با چاپ تبلیغات یک کسب و کار جنبه تبلیغاتی بسیار خوبی نیز داشته باشد. سایه بان زنجیری معمولا به خاطر طراحی بسیار زیبا و خاصی که دارد، می تواند اثر تبلیغاتی بسیار مطلوبی داشته باشد.

با اجزای تشکیل دهنده سایبان  برقی آشنا شویم…

برای مناطق با آفتاب شدید، انواع سایبان با پوشش UPVC پیشنهاد می‌گردد. با خیال راحت نظرات مشتریان مارو ببینید و محصولات سایبان بازویی ، سایبان چتری ، سایبان ماشین ثابت ، سایبان ماشین متحرک و سازه کششی دلخواهتون رو سفارش بدید. بررسی فاکتورهای مختلف و تاثیر آنها بر روی قیمت سقف برقی به مشتریان کمک زیادی می کند تا بتوانند برآورد هزینه را قبل از ثبت سفارش انجام دهند. اطلاع از قیمت ها بسیار ساده است و تنها کافی است فاکتورهایی که در ادامه معرفی می شوند، بررسی شوند تا مشخص شود قیمت نهایی سقف متحرک برقی چقدر است. در ادامه برخی از مهمترین عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت سقف برقی معرفی می شوند تا همه افراد بتوانند برآورد قیمت را در هنگام سفارش سقف متحرک برقی انجام دهند. بدین ترتیب این نوع از سقف ها به ندرت دچار مشکلاتی مانند آتش سوزی می شوند.

سقف برقی

ولاریوم یکی از سایه‌بان‌های مهم در جهان باستان بود که یک سازهٔ بزرگ بود که سایهٔ وسیعی ایجاد می‌کرد و قابلیت جمع شدن هم داشت و در بالای قسمت‌هایی که به منظور نشستن تعبیه شده بود قرار داشت (در کولوسئوم روم). این سیستم که از پارچه‌های کتان با قابلیت ایجاد سایه، چهارچوب‌های الواری، بندگاه‌ها و ریسمان‌های آهنی ساخته شده بود به راحتی می‌توانست روی یک سوم میدان مسابقه و محل‌های استقرار سایه ایجاد کند. یک سوم دیگر توسط دیوارهای بلندی که در اطراف آن قرارداشت، سایه افکنی می‌شد و در نتیجه بیشتر محل‌های نشستن، در بعد از ظهر سایه داشتند.

سایبان برقی ، قیمت نصب انواع سایبان مغازه دستی و برقی دیده بان

ولی سایبان های برقی و دستی امروزی این نقطه ضعف را ندارتد و تقریباً افقی رو به جلو حرکت می کنند و در نتیجه جلوی دید مغازه را اشغال نمی کنند. البته اگر بخواهید می توان شیب آنرا زیاد کرد و جلوی سایبان به سمت پایین بیاید. سایبان موتور دار ، دارای ریموت کنترل است و هرجای مسیر بازشدن می توانید با استفاده از ریموت آنرا متوقف کنید و نیازی نیست حتما کامل باز یا بسته شود.

قبل از ساخت باید از محل مورد نظر بازدید شود تا ابعاد و اندازه های دقیق برای ساخت سقف برقی مشخص شوند. بدین ترتیب هیچ گونه مشکلی در هنگام نصب سقف برقی به تعمیر سایبان کالسکه وجود نمی آید. برای فضاهایی که بسیار بزرگ هستند نیز کارایی دارد، بدین ترتیب استفاده از سقف برقی بسیار بیشتر از سایبان برقی است.

پوشش این نوع سایبان می‌تواند از نوع پلی کربنات صاف یا به اصطلاح طلق بوده و یا از نوع متخلخل یا لانه زنبوری در آن استفاده شود پایه‌های سایبان با پوشش پلی کربنات از جنس پلی آمید هستند. سایبان پارچه ای اغلب از جنس برزنت می‌باشد، این نوع سایبان‌ دوام کافی در مقابل نور خورشید را به خوبی دارد و نور از سایبان عبور نمیکند. تنها موضوع دوام و پایداری این نوع سایبان در مناطقی که باد خیز بوده و نوسانات دمایی زیادی دارند و یا بارش برف های سنگین را دارند عمر مفید این سایبان کاهش میابد.

یکی از مهمترین ویژگی هایی که سایبان خودرو برخوردار است این است که قابلیت حفاظت از هر نوع وسیله ی نقلیه ای که دارید را دارد و نگرانی های شما را بابت حفظ وسیله ی نقلیه ی خود از بین می برد. اگر بخاطر داشته باشید، پدربزرگانمان در قدیم برای محافظت از خودروی خود از یک روکش پارچه ای استفاده می کردند، اما هیچ وقت به درستی نقش محافظ را ایفا نکردند. زیرا در زمان باران، خودرو کاملا خیس می شدند و بر اثر نور خورشید سقف ماشین کاملا داغ بود و هیچ تاثیری نداشتند.

برای مثال شما می‌توانید چه در آب و هوای زمستانی و چه در آب و هوای گرم و آفتابی از سایبان‌ها استفاده کرده و استراحت کنید. از این محصولات برای ایجاد فضاهای مناسب مثل گردهمایی‌های رسمی و خانوادگی می‌توانید استفاده کنید البته این المان‌ها از وسایل شما در هر شرایطی محافظت می‌کنند. اگر بخواهید طرح یا تبلیغات مورد نظرتان را روی سایبان برقی به چاپ برسانید باید به تیم سایبان شاهد اطلاع دهید و طرح مورد نظرتان را برای ما ارسال کنید تا ما به کیفیت بالا بر روی پارچه ی شما به چاپ برسانیم. شیب سایبان برقی هم بستگی به نیاز شما عزیزان دارد که تا چه حدی نیاز دارید آن محیط را بپوشانید تا سایه ای مناسب ایجاد شود براساس نیاز شما ما شیب سایبان برقی را تنظیم میکنیم. امروزه انواع مختلفی از سایبان ها شامل متحرک، ثابت، سایبان چادری و غیره جهت استفاده جلوی مغازه ها و فروشگاه ها تولید می شود. سایبان برقی فول باکس یک سایبان برقی پوشش دار است که علاوه بر ظاهر زیبا و مدرن از کیفیت و ماندگاری بالایی نیز برخوردار است.

اگر در انتخاب موتور توربولار و یا مواد اولیه برای ساخت این سایه بان کوچک ترین اشتباهی رخ دهد و یا با توجه به قیمت کمتر جنس نامرغوب انتخاب شود، کارایی و طول عمر سایه بان برقی به شدت افت می کند. البته این موضوع به معنای خرید محصول با قیمت بالا و به اصطلاح گران نیست، بلکه هزینه باید با توجه به کیفیت و کارایی محصول، ارزش کافی را داشته باشد. وجود دارد که مجهز به سنسور بوده و با تشخیص میزان تابش نور خورشید و یا وزش باد به طور خودکار باز و بسته می شود. البته شاید با تمام این مزایا، فکر کنید که اگر به هر دلیلی سیستم برق مغازه یا فروشگاه شما قطع شود.

شرکت سایبان گستر داتیس از سال 1387 فعالیت خود را در زمینه تحقیق و تولید سازه های سبک جمع شو با شماره ثبت در تهران آغاز نمود. شروع به کار شرکت با ثبت اختراع سازه های متحرک آکاردئونی و تولید آن بوده است. از ابتدای امر سایبان گستر داتیس، با طراحی و تحقیق درخصوص سازه های چادری و متحرک سبک کار خود را بنیان نهاد. پس از تحقیقات متعدد و سعی و خطاهای بسیار و کسب تجربه های فراوان درخصوص ساخت سازه های متحرک سبک، از سال 1390 بصورت رسمی کارگاه در استان مرکزی (اراک) افتتاح گردید. سایبان زنجیری را می توان از نظر کیفیت و کارایی یکی از بهترین سایه بان های موجود در بازار دانست. زنجیرهایی که در این نوع سایبان ها مورد استفاده قرار می گیرند، مقاومت بسیار خوبی داشته و از هر نظر قابل اطمینان هستند.

توسط گلستان

گلستان عبدی