سروین دکور مشاهده قیمت و خرید انواع پرده زبرا در طرح و رنگ های مختلف

این روزها پرده‌های بسیار زیبا و با کیفیتی در طرح‌ها و مدل‌های جدید سال وارد بازار شده که به دکوراسیون نقاط مختلف منزل و مکان‌های عمومی تحول اساسی بخشیده است. امروزه در دنیای دکوراسیون انواع مختلفی از پرده‌ ها وجود دارد که در فضاهای خانه استفاده می‌شوند و برحسب کاربرد و سلیقه افراد پرده‌ها کاربرد خود را دارند. در این مقاله از پنجره شهر به معرفی و انواع پرده های زبرا می‌پردازیم. در این روش از نصب پرده زبرا ابتدا پایه‌ها به طرفین میله متصل می‌شوند و سپس می‌توان این پایه زیبا و در عین حال ساده را به دیوار پنجره یا سقف متصل نمود.

از جمله مزیت‌های پرده زبرا تصویری می‌توان به این مورد اشاره کرد که شما قادر به انتخاب طرح مورد نظر از میان انبوهی از تصاویر هستید. تنها عیب این پرده این است که احتمال دارد که ابعاد این پرده با ابعاد مورد نظر شما مطابقت نداشته باشد. در صورت لکه شدن پرده‌های زبرا‌ می‌توانید از شوینده‌های مخصوص به صورت نقطه‌ای استفاده کنید و لازم نیست حتما کل پرده را بشورید. پرده زبرا به صورت سرتاسری نصب‌ می‌شود و انعطاف‌پذیری پرده‌های دیگر را در زمینه‌ی انتخاب سایز ندارد از این جهت ممکن است نیاز باشد هزینه بیشتری را به آن اختصاص دهید. سروین دکور مفتخر است با فروش انواع پرده زبرا با کیفیت و ضمانت دار طی سالیان اخیر و از زمان تاسیس خود رضایت مشتریان خود را جلب نموده است. در روش دوم می‌توانید مستقیم با واتس آپ شرکت تماس برقرار کرده و کارشناسان ما کاتالوگ های تصویری محصولات را به صورت فایل PDF در اختیار شما قرار می‌دهند.

ما را در فضای مجازی دنبال کنید

پرده زبرا از انواع پرده‌های تزئینی است که می‌توان از آن به‌عنوان پرده پذیرایی، آشپزخانه، اتاق خوابو دفاتر کار استفاده کرد. البته باید در نظر داشت که با توجه به سبک دکوراسیون منزل یا محل کار از انواع مدل پرده‌های زبرا استفاده کرد چراکه مدل و طرح پرده در طراحی دکوراسیون داخلی هر مکان نقش مهمی ایفا می‌کند. پرده‌های زبرا یکی از پرطرفدارترین انواع پرده مدرن در دکوراسیون فضاهای داخلی به‌شمار می‌آیند. پرده زبرا قابلیت کنترل نور بالایی دارند؛ زیرا از دو لایه تور و پارچه تشکیل شده‌اند و لایه پارچه‌ای دارای باریکه‌هایی است که باز و بسته می‌شود.

لذا به منظور خرید حضوری می توانید ضمن تماس با دفتر فروش، از نزدیک از طرح های ویستاپرده ما دیدن نمایید. نام دیگر پرده دو مکانیزم پرده روز و شب است، چون می توان آن را مطابق با زمان و ساعت خاصی از شبانه روز تنظیم نمود تا به حالت های مورد نظر در آید. پـرده زبـرا دو مکانیزه نیز مانند پرده زبرا تک مکانیزم در طرح ها و رنگ های بسیار شیک و متنوع طراحی و تولید می شود. پرده زبرا مدل سیلوئت شامل دو لایه موازی حریر و یک لایه پارچه می شود که لایه پارچه مابین لایه‌های توری قرار می‌گیرد. در مدل پرده زبرا ترکیبی به طور همزمان از چند نوع متفاوت پر‌ده زبـرا استفاده می شود؛ مانند مدل ساده و پلیسه، ساده و طرح دار. انواع مختلف مدل زبرا به راحتی قابلیت نصب و استفاده در هر فضایی را دارند که بیشترین استفاده از آن در مراکز اداری و آشپزخانه است که دکوراسیون متفاوتی را به همراه خواهد داشت.

  • استفاده از رنگ قرمز روشن برای تکمیل مبلمانی با رنگ سورمه‌ای، شوق زندگی را در فضا پراکنده می‌کند و انتخاب زبرا قرمز در کنار روتختی سفید، به اتاق خواب جلوه‌ای از عشق و شور می‌دهد.
  • در این مکانیزم دیگر از زنجیر خبری نیست و شما به وسیله یک موتور متصل به برق و یک ریموت به طور هوشمند بالا و پایین و سایه روشن خواهد شد.
  • خبر خوب این است که پرده زبرا این مشکل شما را حل کرده و حفظ حریم شخصی توام با لذت از طبیعت را به دنبال خواهد داشت.
  • پرده زبرا را می توانید با سبک میدسنچری، روستیک و ترنزیشنال هم تلفیق کنید.
سروین دکور مشاهده قیمت و خرید انواع پرده زبرا در طرح و رنگ های مختلف ما همواره تلاش می‌کنیم محصولاتی با کیفیت و به روز به مشتریان خود عرضه کنیم. از نظر زیبایی نیز، پرده زبرا دارای طرح‌های و نقوش بسیار متنوعی است که با هر سبک و رنگ دکوراسیون داخلی قابل انطباق و هماهنگی است. این نوع پرده را می توان در فضاهای مختلف و با کاربردهای متفاوت نیز نصب کرد؛ از خانه‌ها گرفته تا محل کار و ادارات. برای نمونه پرده زبرای کودک با استفاده از طرح‌ها و تصاویر مورد پسند کودکان ساخته می شود که یکی از بهترین پرده ها برای استفاده در اتاق کوکان است.

همچنین، برای بخش‌های مختلف منزل مثل اتاق خواب، آشپزخانه و حتی پذیرایی کاربرد دارد و شما می‌توانید بسته به سلیقه خود، پرده مورد نظرتان را انتخاب کنید. برای دوخت پرده زبرا از انواع مختلف پارچه‌های طرح‌دار یا ساده استفاده می‌شود و می‌توان از این نوع پرده برای پنجره‌های آشپزخانه، اتاق خواب یا سالن پذیرایی استفاده کرد. معمولا این پرده به تنهایی در دکوراسیون سالن پذیرایی استفاده نمی‌شود، مگر در دکوراسیون‌هایی به سبک مدرن و در مواقع دیگر به‌صورت ترکیبی با پرده‌های دکور استفاده می‌شود.

پرده زبرا کد Snj2131-0009

صد البته که در صورت نیاز، می توانید روی نصاب های حرفه ای ویکی دکو حساب باز کنید، برای دریافت قیمت نصب پرده با فروشگاه تماس بگیرید. برای خرید حضوری پرده زبرا می توانید به فروشگاه های معتبر مانند فروشگاه دکو پیک مراجعه نمایید. خرید تلفنی پرده زبرا هم برای مشتریان عزیز فراهم شده، تا افراد بتوانند به راحتی از خانه هم سفارش دهند.

این موضوع باعث می شود پرده زبرا یکی از گزینه های محبوب برای دکوراسیون داخلی منزل و حتی دیگر فضاها باشد. اگر می خواهید با پرده زبرا و کاربرد آن در دکوراسیون داخلی آشنا شوید و همه چیز را درباره آن بدانید، همراه پویانو باشید. انتخاب رنگ مناسب برای پرده، گاهی از انتخاب طرح مناسب هم مهم‌تر است. تطبیق رنگ‌های چشم‌نواز و هماهنگ با دکوراسیون، می‌تواند باعث ایجاد آرامش شود یا بالعکس، ترکیب رنگ‌های بدون هارمونی ممکن است تنش و اضطراب محیط را بالا ببرد. بنابراین همیشه به یاد داشته باشید که رنگ و سبک بر ظاهر کل اتاق و حتی روحیات افراد تأثیر می‌گذارد.

قیمت پرده زبرا چاپی

بنابراین برای تعیین قیمت انواع پرده‌های موجود در بازار باید به نوع و کیفیت آن توجه کرد. پرده‌ زبرا همان‌طور که گفته شد بهترین انتخاب برای حفظ حریم شخصی و کنترل نور است. به راحتی و با کشیدن یک طناب می‌توانید صبح‌ها بیشتر بخوابید و از نوری که مزاحم چشمان خواب آلودتان‌ می‌شود خلاص شوید. خانم ها وقت زیادی را در آشپزخانه می گذرانند و به همین خاطر روی دکوراسیون آن حساسیت زیادی دارند. از طرفی چون در این فضا پخت و پز انجام می شود، این محیط سریع تر از فضاهای دیگر خانه کثیف می شود بنابراین انتخاب یک مدل پرده مناسب به عنوان یکی از اساسی ترین عناصر دکوراسیون داخلی آشپزخانه بسیار ضروری است.

پارچه‌ی پرده را می توان به راحتی جدا کرده و آن را با آب و کف بدون هیچگونه نگرانی شست. روش دیگر این است که پرده را با استفاده از جارو برقی گردگیری کرده یا با استفاده از بخارشو آن را تمیز کرد. این کار علاوه بر صرفه‌جویی در وقت و انرژی شما از نظر رعایت اصول بهداشتی در شرایط پاندمی کرونا نیز معقول تر است.

توسط گلستان

گلستان عبدی