سقف کاذب انواع سقف کاذب خرید سقف کاذب فروش سقف کاذب

سقف کاذب انواع سقف کاذب خرید سقف کاذب فروش سقف کاذب

حضور این سقف در ساختمان، دغدغهٔ پوشش و مخفی نگه داشتن عوامل زیر سقف را از بین می‌برد. ما تمام خدمات سقف کاذب فروش، طراحی و اجرای حرفه ای را با بهترین قیمت و ضمانت اجرا به شما عزیزان ارائه می دهیم. سقف های کاذب به صورت سقف کاذب چوبی، اَسمان مجازی، طلقی یا پلکسی در بازار به فروش می رسد. یکی از سوالات رایج در رابطه با استفاده از سقف کاذب این است که از سقف کاذب در چه فضایی می توان استفاده کرد؟ عوامل متاثر زیادی در خرید سقف کاذب و نصب آن وجود دارند. عواملی نظیر؛ مکان و محیط مورد نظر برای اجرای سقف یا نحوه نصب سقف کاذب و چگونگی نصب سقف و در پایان رطوبت داشتن و یا نداشتن بخشی که سقف در آن نصب می شود.

قیمت نصب سقف آسمان مجازی(متر مربع)

در این سایت می‌توانید تمامی خدمات مورد نیاز برای پیشبرد پروژه خود را از ابتدا تا انتها بیابید. سقف کاذب مدرن علاوه بر ایجاد فضایی لوکس ، امکان پیاده سازی ایده های جدید را نیز فراهم می نماید. تصور کنید محیطی ایزوله شده با تایل های طلقی پلکسی گلس، نورپردازی مخفی با بهترین حالت نوردهی در فضای مورد نظر اجرا گردد. برای اجرای سقف مجازی میتوان از ضخامت های ۲ – ۴ – ۸ – ۱۶ میلیمتر با توجه به گستره اجرا استفاده کرد. زمانی که زیرسازی ها انجام شد با توجه به اینکه پانل pvc، پی وی سی نصب میشود، به صورت عمودی یا افقی در طاق اجرا می شود.

در واقع سازه به همراه تایل است که می تواند یک نصب را به خوبی به وجود بیاورد. فضای خالی بین سقف کاذب و سقف سازه ای فضای مناسبی را برای عبور لوله های تاسیسات فراهم می نماید. از دیگر مزایای نصب سقف کاذب ، کاهش تبادل حرارتی ، کاهش صدا ، امکان ایجاد فضای دکوراتیو و نورپردازی مناسب می باشد.

  • سقف کاذب آلومینیومی استحکام خوبی داره، زیباست، ضد رطوبت است، ضد حریق است، رنگش ثابت است و نصب و نگهداری اون هم آسان است؛ اما این نوع سقف، از جمله سقفهای کاذب گرانقیمت محسوب میشه.
  • این سقف در دو مدل سقف کناف یکپارچه و سقف کناف مشبک اجرا می گردد.
  • طرح ها و رنگ های متنوع این سقف زیبایی دو چندانی به فضای حمام و سرویس های بهداشتی می بخشد.
  • کناف یکپارچه به این صورت است که پس از زیرسازی فولادی با وزن کم، پنل های گچی روکش دار روی آن قرار می گیرند.
  • یک دکوراتیو زیبا می تواند محیط آرامش بخشی را برای سقف مغازه،محیط خانه برای شما (فروشندگان) و (خریداران )و( کاربران شما ) ایجاد کند.
  • پس از نصب سقف کاذب کشسان، تا چند سال می توانید با خیال آسوده از آن استفاده کنید.
این سقف از آلیاژهای فلزی، مانند فولاد و آلومینیوم ساخته می شود که مقاومت و دوام خوبی در برابر خوردگی و آتش سوزی دارند. همچنین قابلیت نصب و تعویض آسان آن باعث شده است که در مکان های عمومی کاربرد گسترده تری داشته باشد. با استفاده از سازه کاذب می توان نورپردازی های بسیار زیبا در فضای مورد نظر اجرا نمود. برای دهانه های کوچک از رابیتس نوع مسطح و برای دهانه های بزرگ تر از رابیتس نوع برجسته استفاده می کنند.

سقف کناف | اجرای سقف کناف+قیمت روز کناف سقف

طراحی سقف کاذب چیست؟ بهترین نصاب سقف‌کاذب در تهران سقف کاذب نوعی پوشش جدید بر روی سقف اصلی در محیط داخلی ساختمان است. آشنایی با انواع سقف کناف و معرفی بهترین نصاب سقف‌کناف سقف کناف در قسمت زیر سقف اصلی نصب و به دیوارهای اطراف متصل است. سقف کاذب توانایی وزن بام ساختمان یا اشیاء سنگین را نداشته و به اصطلاح به آن سقف غیرباربر گویند. هر کدام از مدل‌های سقف غیر باربر کاذب باید به شکل خاصی بر روی سقف اصلی و سنتی ساختمان نصب شده و انجام این عمل نیازمند تجربه بالایی خواهد بود. برخی از مدل‌ها بر روی سقف اصلی نصب شده و بعضی دیگر نیاز به ایجاد زیرساخت مناسب دارند. اگر در مناطقی زندگی میکنید که رطوت بالایی دارد و یا از نفوذ آب از طبقات بالا و یا پشت بام که موجب تغییر رنگ گچ میشود آزرده خاطر هستید ما به شما سقف کناف را توصیه نمیکنیم.

برای کسب اطلاعات بیشتردر ارتباط با سقف معرق و نحوه اجرای آن و دیدن نمونه کارها کلیک کنید.

همچنین تنوع رنگ و مصالح آن به شما اجازه می دهد که حق انتخاب بسیاری از این بابت داشته باشید . نصف سقف‌سازه کاذب تاثیر فراوانی در زیبایی پایان کار داشته و از این اهمیت نصاب ماهر و خبره خود را نشان خواهد داد. بسیاری از افراد متخصص در کشور با توجه به تعداد درخواست کار بالا اقدام به بالا بردن بیش از حد تعرفه کاری خود نموده‌اند. مجموعه کناف احسانی با بیش از 20 سال سابقه نصب انواع سقف کاذب توانسته در کنار طراحی، تولید و نصب ماهرانه مدل‌های سقف‌ساز، قیمتی معقول را به اشخاص پیشنهاد دهد. تعداد زیادی از افراد مراجعه‌کننده برای ترمیم و تغییر فضای داخلی ساختمان سقف کاذب هستند. حالت تایلی تایلی یا مربع‌گونه تکرار شونده در سقف موجب ایجاد فضای خاص، شیک و جذاب خواهد شد.

توسط گلستان

گلستان عبدی