سقف کناف , نحوه نصب سقف کاذب کناف و دیوار کناف 77153422

گاهی در سقف های ساختمان ها در دوره ی بهره برداری ایراداتی بوجود می اید که علت ان ممکن است گچکاری یا ترکیدن لوله های تاسیساتی ساختمان یا … باشد در این زمان سقف کاذب کمک چشمگیری به ما می کند. اگر به دنبال حمام هایی با ظاهری دیدنی در خانه هستید، ما ایده های زیادی داریم. در اینجا چند ایده الهام بخش سقف کاذب حمام برای شما آورده شده است.

کناف ها باعث افزایش زیبایی دکوراسیون منزل شما می شوند و این موضوع امروزه در طراحی و دکوراسیون منزل ها جدید دارای طرفداران بسیاری می باشد. این نوع سقف جزء شیوه های نسبتا جدید در طراحی و دکوراسیون ایرانی می باشد که روزانه به تعداد علاقه مندان آن افزوده می شود. سقف های کاذب کناف انواع مختلفی دارد که با توجه به شرایط محیطی که قرار است سقف کاذب کناف اجرا شود سقف مورد نظر انتخاب می شود.

سقف کناف , نحوه نصب سقف کاذب کناف و دیوار کناف 77153422

بهترین مدل کناف منحنی برای پذیرایی، مدل های منحنی نسبتا ساده و نه پیچیده هستند. مدل کناف منحنی سقف هم برای طرفداران طرح های نامتقارن و نامنظم ایده آل است که حس حرکت و پویایی را هم در فضا القا می کند. همچنین در این مدل ها خیلی به نوردهی کناف سقف نمی توان اکتفا کرد.

معایب سقف کاذب کناف

البته اغلب طرح های کناف سقف برای سبک مدرن و ساده مناسب هستند. برای پذیرایی با مبلمان سنتی و استیل، می توان از مدل کناف ساده مربعی، مستطیلی یا اشکال دیگر به صورت ساده یا ترکیبی و یا به همراه گچبری های زیبا استفاده کرد. بنابر این هر پروژهاجرای کناف قیمت متفاوتی دارد.‎اولین و مهم‌ترین عنصری که درقیمت‌ سقف کاذبدخیل است متراژ ساختمان است. در کناف کاری سقف پذیرایی و یا اتاق خوب می توان از انواع مختلف کناف استفاده کرد.

نیاز به پیش بینی اویز ندارند و اویز گیری در خود ساختار به اجرای کناف سقف شمار می رود. سقف های کاذب کناف در ایجاد ظاهری دلپذیر به خانه شما نقش بسیار مهمی دارند سقف‌ها فضای داخلی ساده و زیبا را ایجاد می‌کنند. گاهی وقت ها پیش میاید که تصمیم به انجام کاری را داریم ولی تو انتخاب آن دچار تردیدیم یا به سختی میتوانیم تصمیم درست را بگیریم. انتخاب دکوراسیون کناف هم برای محل مورد نظر نیز میتواند به همین صورت باشد، اگرکه طرح کناف مد نظر نباشد.

  • برای دکوراسیون های ساده بهتر است از مدل کناف سقف ساده استفاده کرد.
  • بنابراین در پاسخ سوال سقف کاذب کناف چیست؟ به وضوح می‌توان آن را یک سازه متفاوت با گچ و دیگر ملات ساختمانی برای ایجاد تغییر در سبک دکوراسیون سقف معرفی کرد.
  • سازه سیستم سقف کناف شامل نبشی و سازه F کناف و سازه U کناف و براکت و کلیپس است.

دکوراسیون کناف،سقف کاذب کناف و دیوار کناف از جمله موارد منحصر به فردی است که اگر به درستی اجرا شود می‌تواند بر زیبایی و مقاومت ساختمان‌تان بیفزاید و جلوه ویژه‌ای به آن ببخشد. برای مشاوره رایگان و اطلاع دقیق از هزینه ها با مشاورین ما تماس بگیرید. به منظور کناف کاری سقف به صورت مشبک، ابتدا شبکه سازه ای با استفاده از آویزهای قابل تنظیم به سقف اصلی متصل می گردد. لازم به ذکر است که تایل های پیش ساخته به صورت شطرنجی و یکی در میان جاگذاری می شوند. با انجام این کار نشست اولیه تحت اثر وزن تایل ها ایجاد می گردد.

ایده برای طراحی سقف

دراین قسمت ایده ها و طرح های زیبایی از طراحی سقف را مشاهده می کنید . مدل کناف سقف منزل ایرانی که از هالوژن های متعدد به شکل ستاره مانند استفاده کرده است. از جمله طراحی هایی که می توان از سقف در آن استفاده کرد، سرویس بهداشتی می باشد. از سقف در قسمت هایی که از آن استفاده می شود، گزینه ای بسیار مناسب برای انتخاب می باشد. این سقف‌ها از سقف‌های معمولی قرار دارند و از این رو می‌توانند لوله‌های کاری انجام شده در سقف را بپوشانند. سقف‌های کناف بسیار سبک هستند و به‌ همین دلیل به سقف و بنا فشاری وارد نمی‌کنند.

است که امروزه متریال های زیادی برای اجرای ان وجود دارد.

در صورتیکه طراحی کناف سقف مد نظر شما باشد متناسب با طراحی داخلی قیمت تعیین میشود. اما در صورتیکه طراحی دکور کناف مد نظر باشد معمولاً بصورت رایگان انجام خواهد شد و در صورت اجرای کنافکاری هزینه ای بابت طراحی گرفته نخواهد شد. شرکت کناف علاوه بر سقف کاذب تولیدات بر پایه گچ دیگری هم دارد که کناف دیوار از مشهور ترین آنهاست. کناف دیوار همان ساختار پانل گچی کناف را دارد و به عنوان دیوار جدا کننده فضای داخلی سازه استفاده می شود. نازک کاری دیوارها در سازه های جدید، بازسازی و بهسازی ساختمان های قدیمی، عایق کاری صوتی و حرارتی دیوارهای خارجی سازه برخی از کاربرد های کناف دیوار است. سقف کاذب کناف مشبک اما از شبکه سازه های سپری تی شکل و تایل های گچی ساخته می شود.

برای اجرای سقف کاذب با پانل های گچی نیاز به زیرسازی با استفاده از پروفیل های کناف داریم. در حالت تیپ B که مناسب فضاهای کمتر از ۱۰ متر میباشد پروفیل های F47 فقط در یک جهت نصب میشوند و سپس پانل به آن پیچ میشود. سقف های کاذب روشی نوین برای پوشاندن عیوب سقف اصلی، تغییر دکوراسیون ، نورپردازی های لوکس و … است که امروزه متریال های زیادی برای اجرای ان وجود دارد. سرویس های بهداشتی به دلیل برخی از ویژگی ها با بقیه فضاهای خانه متفاوت است. اغلب هیچ منبع نور طبیعی ندارد، بنابراین هنگام انتخاب یک سیستم نور مصنوعی نیاز به رویکرد دقیق تری دارد.

در ادامه این مطلب از ساختمانچی با ما همراه باشید تا با ویژگی ها، مزایا و کاربرد آن بیش تر آشنا شوید. از همه مهم تر اینکه صفحات کناف محدودیت ندارند و می توان هر طرحی را با آن ها اجرا کرد. قابلیت مهم دیگر، رنگ پذیری آن است به صورتی که شما می توانید رنگ دلخواه خود را بر روی سقف کناف پیاده کنید.

توسط گلستان

گلستان عبدی