سقف کناف پذیرایی سقف کناف سالن نمونه کار 1401-کناف آوگون

در نهایت متذکر میشیم که “حداقل کیفیت ماندگار” اصل اولیه هر انتخاب مدبرانه می‌باشد. سقف کناف متحرک، مشبک یا تایل از تایل‌های گچی و پروفیل‌های سپری ساخته میشه. در اینصورت تایل از متریال معدنی، آلومینیومی و یا پوشالی است. دلیل نامگذاری این نوع سقف هم اینه که، تایل‌ و قاب اتصال ثابتی با هم ندارن و هر تایل این قابلیت رو داره که به راحتی با دست برداشته بشه. ویژگی این سقفها هم در اینه که در جاهایی که می‌خوان به تأسیسات سقف دسترسی داشته باشن، استفاده میشه مثل سقف کاذب پارکینگ ها.

با استفاده از این فرم توانسته اند مرکز سالن را به خوبی نشان بدهند. نورپردازی در طراحی کناف سقف با هر طرحی بسیار مورد اهمیت است و باید متناسب با فضا اجرایی شود. در این مطلب به این موضوع اشاره کردیم که سقف کناف از پرطرفدارترین محصولات برای تزیین سقف های خانه هستند و مزایا و معایب و نکات اجرای آن را شرح دادیم. توجه کنید که نصب سقف کناف کاری هرکسی نیست و باید با تجهیزات پیشرفته به صورت استاندارد نصب شود.

  • توجه کنید اگر در سقف کناف پیچ های کمی استفاده شود باعث لق شدن و ترک خوردن سقف می شود.
  • طراحی سقف توسط خانه طرح انجام میشه و اگر طرح خاصی مد نظر دارید ملاک طراحی قرآر می گیره.
  • این نوع سقف جزء شیوه های نسبتا جدید در طراحی و دکوراسیون ایرانی می باشد که روزانه به تعداد علاقه مندان آن افزوده می شود.
  • در سال 2020 این طراحی به دو صورت انجام می‌شود که در ادامه مطلب با روش‌های آن آشنا می‌شوید.
سقف کناف پذیرایی سقف کناف سالن نمونه کار 1401-کناف آوگون

استفاده از سقف کاذب کناف در ساختمان سازی نسبت به مصالح گچ، چوب، رابیتس و … کم هزینه تر بوده، همچنین به دلیل عایق بودن آن، موجب صرفه جویی در انرژی می شود. امروزه استفاده از کناف به دلیل باز بودن دست طراح و اجرا کننده آن در طراحی و اجرای انواع مدل کناف سقف و دیوار ، همچنین سبک سازی ساختمان طرفداران زیادی دارد. از این رو در این قسمت شما را به دیدن نمونه هایی از انواع طرح کناف سقف مغازه دعوت می کناف سقف کاذب نماییم. کناف طی چند سال اخیر جایگاه خود را در بین جدید‌ترین و مهم‌ترین مصالح مورد استفاده در ساختمان‌سازی پیدا کرده است. استفاده از کناف در طراحی دکوراسیون داخلی سبب ایجاد فضایی شیک و دلپذیر برای افراد خواهد شد.

به بیان دیگه باید زیرسازی متناسب با طرح ترکیبی خودتون رو پیدا کنین، تا در طول زمان مشکلی برای اتصالات سقف شما بوجود نیاد. نصب سقف کاذب باعث میشه که ارتفاع سقف کاهش پیدا کنه و باید قبل از نصب باید به این نکته دقت کنین. انواع سقف کاذب حمام و دستشویی برای اینکه با رطوبت و آب در تماس هستن، از جنس PVC ساخته می‌شن و کاملا ضد آب هستن. شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره کناف و نحوه اجرا و قیمت روز کناف آن با ما در تماس بوده و یا با مراجعه به آدرس اینترنتی radiscompany.com پاسخ تمامی سوالات خود را دریافت نمایید . کارشناسان و مشاوران در تمامی ساعات شبانه روز آماده پاسخ گویی به شما عزیزان می باشند . اگر برای روشنایی پذیرایی خود روی نور مخفی کناف حساب باز کرده اید، بهتر است به سراغ مدل های کناف متقارن و مرکزی بروید.

تزیین تخت سنتی چوبی در منزل؛ چرا مبل سنتی را انتخاب کنیم؟

شیشه و ورق آکریلیک در دکوراسیون داخلی فضاها کاربرد نسبتاً گسترده ای داره. چون فضای پذیرایی را تحت تاثیر خود قرار می دهند و باقی دکوراسیون شما به چشم نمی آید. بهترین مدل کناف منحنی برای پذیرایی، مدل های منحنی نسبتا ساده و نه پیچیده هستند. مدل کناف منحنی سقف هم برای طرفداران طرح های نامتقارن و نامنظم ایده آل است که حس حرکت و پویایی را هم در فضا القا می کند. می توان، کناف سقف هر دو قسمت، را تا جای ممکن به صورت متقارن انتخاب کرد.

ایده‌های الهام‌بخش برای بازسازی خانه

توسط گلستان

گلستان عبدی