سوالات متداول اتاق فرار اولین اتاق فرار در بندرعباس | allescape

در بازیهای اتاق فرار شما در ابتدا باید یک سناریو را انتخاب کنید. این سناریو یا داستان بازی اتاق فرار به شما محیطی را که در آن قرار است وارد شوید را نشان می دهند. باید توجه داشته باشید که در صورت انتخاب اتاق فراری با ژانر و سناریو ترسناک باید انتظار محیطی تاریک و ترسناک را داشته باشید.

بله، ما خوشحال خواهیم شد اگر برای جشن زادروز خود و دوستانتان یا برنامه های سورپرایز مجموعه ققنوس را انتخاب کنید. و حتما از قبل با برقراری تماس تلفنی به مجموعه اطلاع دهید تا بابت برنامه های که میتواند انجام شود بزرگترین اتاق فرار هماهنگی صورت گیرد. تا وقت کافی برای دریافت توضیحات و تحویل وسایل داشته باشید.

اسکیپ روم چیست؟

چرا که باید متناسب با ژانر و سناریو بازی، تصمیم‌گیری انجام شود. پیشنهاد می‌کنیم برای اطلاعات بیش‌تر راجع به شرایط شرکت در اتاق فرار مقالهشرایط شرکت در اتاق فراررا مطالعه کنید. تا این قسمت از مقاله پازل روم به تعدادی از معماها که در اتاق فرار وجود دارد اشاره کردیم، به این نکته دقت کنید که برای حل معماها شما حتما به تیم خود احتیاج دارد.

چرا در صفحه بعضی بازی ها لینک رزرو وجود ندارد؟!

سوالات متداول اتاق فرار اولین اتاق فرار در بندرعباس | allescape همچنین می‌تونید قسمت ارتباط با ما وبسایت رو چک کنید، اونجا آدرس همه بازی‌ها و لینک اپلیکشین مسیریاب قرار داده شده. فقط این که بعد از رزرو آنلاین، از طریق تلفن، به ما اطلاع بدید تا گیم مستر اون بازی رو در جریان قرار بدیم و هماهنگی های لازم انجام بشه. مناسب‌ترین تعداد برای بازی در اتاق فرار 4 الی 6 نفر است. در بعضی بازی‌ها نقش بازیگر بسیار پررنگ‌تر خواهد شد و در طول بازی با شما تعامل خواهد داشت. این سبک تلفیقی از اتاق فرار و همچنین تئاتر تعاملی می‌باشد. در ابتدا سناریو بازی و موارد خاص بازی توسط راهنما به شما داده می شود و در بعضی از بازیها ابتدا به شما ویدئویی نشان داده می‎شود که سناریو و داستان بازی در آن قرار دارد، به این موارد حتما دقت کنید.

اگر هرگونه مشکل یا بیماری قلبی یا فوبیای تاریکی و فضاهای تنگ دارید، یا این که باردار هستید، اصلا بازی های ترسناک رو امتحان نکنید. مبلغی به‌عنوان بیعانه در هنگام رزرو دریافت می‌شود و مابقی مبلغ قبل از شروع بازی در محل شعبه تسویه می‌گردد. لطفاً برای اطلاعات بیشتر به صفحه بازی موردنظر مراجعه کنید. درصورتی‌که اطلاعات دقیقی از فضای بازی داشته باشید از هیجان و کنجکاوی شما کاسته می‌شود درنتیجه تا قبل از به اتمام رساندن بازی پاسخ این سؤال را به‌دست نمی‌آورید. این بازی مناسب خانواده ها، همکاران، دانشجویان و دوستانی می باشد که می خواهند به صورت گروهی یک تفریح را تجربه کنند.

  • اتاق فراریک بازی هیجان‌انگیز به سبک زندگی واقعی است که در آن بازیکنان، یک ماجرا و سناریو تعیین شده توسط صاحبان اتاق فرار را دنبال می‌کنند.
  • شاید با خود فکر کنید که چطور می‎توان سرنخها در مدت زمانی کوتاه پیدا کرد و با موفقیت از اتاق فرار، خارج شد؟ راهکارهایی وجود دارد که می‎توان با رعایت آنها به برنده شدن امیدوار بود.
  • بله، برخی از اتاق فرارهای ما به‌گونه‌ای طراحی شدند که تمامی افراد به‌راحتی بتوانند حضور پیدا کنند.
  • حتما باید از طریق وبسایت یا تماس تلفنی، رزرو انجام بشه.

توسط گلستان

گلستان عبدی