شارژ کارتریج چیست؟ آموزش شارژ کارتریج تونر و کارتریج جوهر

در این صورت اقتصادی ترین راه آن است که پرینتر خود را عوض کنید .با مراجعه به لینک انواع کارتریج hp و دیگرمحصولاتhp می توانید اطلاعات بیشتری در این زمینه به دست آورید . تعمیر کلیه قطعات مکانیکی و الکترونیکی کارتریج های جوهرافشان در مرکز شارژ کارتریج hp. کمرنگ بودن چاپهم یکی دیگر از سوالات متداول شارژ کارتریج hp است.

شارژ کارتریج چیست؟ آموزش شارژ کارتریج تونر و کارتریج جوهر

گروه متخصصین ما به در این زمینه پاسخگوی تماس های شما بوده و در کوتاه ترین زمان ممکن و با هزینه ای مقرون به صرفه این عملیات را برای شما انجام می دهند. با استفاده از این آموزش شما می توانید نسبت به شارژ کارتریجلیزری HP 85A که سازگار با پرینترهایی نظیر HP p1102 می باشد اقدام نمایید. همچنین با استفاده از این آموزش می توانید کارتریج های لیزری HP 83، HP 35، HP 36، HP 78، HP 83، Canon 725، Canon 726، Canon 728، Canon 712، Canon 713، و Canon 737 را نیز شارژ نمایید. چرا که ساختار تمامی این کارتریج ها مشابه بوده و تفاوتی در نحوه شارژ کردن آن ها وجود ندارد. بعضی از چاپگر ها نیز دارای شش کارتریج بوده که علاوه بر داشتن چهار رنگ اصلی، از دو رنگ که به اصطلاح به آن Photoگفته می شود، استفاده می کنند.

– توسط یک مته سایز 2.5 سوراخی در حفره مستطیل شکل کوچک پشت مخزن تونر سوخته ایجاد کنید تا به پین دسترسی پیدا شارژ کارتریج پرینترهای hp کنید . مرکز پخش تکنوسان، با آرزوی ایجاد شفافیت در بازار IT ایران و از بین بردن هزینه های اضافی خرید، فروشگاه اینترنتی تکنوسان را راه اندازی نمود. پس از سال ها و با تکیه به اعتماد و رهنمودهای همکاران و مشتریان گرامی توانسته ایم بستر ارائه یکی از بالاترین تنوع های کالایی (حوزه کاری خود) در کنار بهترین قیمت و ارسال به سراسر ایران را ایجاد کنیم.

اگر این پروسه صورت نگیرد، پرینتر با وجود تعویض تونر قادر به شناخت کارتریج نبوده و ارور install toner را نشان خواهد داد. قطعه دیگر درام است، که لزومی به تعویض آن با هربار شارژ کارتریج نیست. در هنگام شارژ کارتریج، باید درام را با دقت بررسی کرد و تنها در صورت مشاهده خط و خش آن را تعویض کرد. در تعمیرکارسلام بطور رایگان، تعمیرگاه ها و تعمیرکاران مجاز لوازم الکتریکی مورد نظر خود را بیابید. پس از ثبت سفارش تعمیرات و اعلام هزینه در کوتاه ترین زمان، تعمیرکار برای تعمیر در محل و ارائه سرویس اعزام می شود. به این نکته توجه کنید که کارتریج های تونر را نمی توان برای دفعات بی پایان شارژ کرد.

در واقع کارتریج محفظه ای است برای نگهداری رنگ و انتقال آن توسط پرینتر به روی کاغذ. پرینترهای سیاه و سفید تنها دارای یک کارتریج می باشند که رنگ موجود در آن سیاه است. اما پرینترهای رنگی از چهار کارتریج استفاده می کنند که شامل رنگ های آبی، قرمز، زرد و سیاه می باشد. زمانی که پرینت کامل گرفته نمی‌شود، نوشته‌ها یکنواخت روی کاغذ چاپ نمی‌شوند زمان شارژ کارتریج فرا رسیده است. هیچ‌گاه نگذارید جوهر یا تونر کارتریج کامل تمام شود و بعد شارژ را انجام دهید. در نهایت اگر متوجه شدید کار سخت و زمان بری است و به متخصص امر احتیاج دارد بهتر است در عرض کمتر از ۲ دقیقه درخواست شارژ کارتریج پرینتر خود را ثبت کنید.

در بعضی از چاپگرها برای شارژ مجدد کارتریج باید چاپگر را ریست نمود. قبل از هرچیز لازم است اجزای اصلی یک کارتریج لیزری را بشناسید. درام را یک تا دو دور در همان جهتی که قبلاً گفته شده بچرخانید و پیچ درپوش را ببندید برای دیدن دصد با قیمانده تونر کارتریج چیچ کارتریج را عوض کنید. برای این کار زائده های پلاستیکی دو طرف چیپ راببرید و چیپ جدید را در بیاورید و چیپ چدید را در جای چیپ قبلی نصب کنید. اگر تعداد کارتریج های شما بیش از 5 عدد باشد، هزینه دریافت و ارسال کارتریج در محل شما رایگان است. در صورت معیوب بودن قطعات کارتریج شما در صورت ممکن تعمیر در غیر این صورت با قطعه اورجینال تعویض می گردد.

شما کاربران گرامی در صورت نیاز به خدمات مرتبط با شارژ کارتریج می توانید به مرکز تعمیر و شارژ کارتریج پرینتر اچ پی مراجعه نمایید. تشخیص بهترین زمان برای شارژ کارتریج پرینتر اچ پی خیلی هم سخت نیست. تمامی پرینترهای مدرن یک نمایشگر دارند که درصورت اتمام تونر یا پودر کارتریج آن‌ها، پیغامی مبنی بر اتمام جوهر یا تونر کارتریج بر روی نمایشگر آن‌ها نمایش داده می‌شود.

اگه دیدین که برای اجرای مراحل مشکلی دارین یا این که نیاز به راهنمایی بیشتر دارین، میتونین رو تخصص و تجربه ی تکنسین های نمایندگی تعمیر پرینتر اچ پی در مرکز سخت افزار ایران حساب کنین. برای آموزش شارژ کارتریج پرینتر اچ پی ، ازتون دعوت می کنیم به ادامه ی مطلب توجه کنین. تونر پودری است که مانند جوهر برای چاپ نوشته‌ها و تصاویر بر روی کاغذ درون کارتریج قرار می‌گیرد. درواقع در پرینترهای لیزری، کارتریج نگهدارنده تونر است اما در پرینترهای جوهر افشان کارتریج نگهدارنده جوهر است. بنابراین متناسب با نوع پرینتر، درون کارتریج جوهر یا پودر تونر ریخته می‌شود.

در موارد تخصصی و اشکالات فنی شدید، شما می توانید دستگاه خود را به این مرکز تحویل داده و پس از طی فرآیندهای تعمیر، آن را به صورت سالم، گردگیری شده و بی هیچ عیب و نقصی دریافت نمایید. پس از اینکه جوهر یا تونر در کارتریج پرینتر شما تمام می شود، می توانید دوباره کارتریج را با تونر پرینتر خود پر کنید. با این کار شما از یک کارتریج چند بار استفاده می‌کنید و با صرف هزینه ای کمتر از خرید و تعویض کارتریج می توانید دوباره از پرینترتان استفاده کنید. شارژ کارتریج یک فرایند تخصصی است و بهتر است خودتان اقدام به انجام آن نکنید. برای اطلاع از لیست قیمت شارژ کارتریج انواع پرینترمی توانید با واحد فنی تماس حاصل فرمایید. یکی از مشکلاتی که باعث خراب شدن پرینتر های لیزری میشود ریختن تونر داخل کارتریج و خود دستگاه پرینتر است .

لازم به ذکر است شرکت امدادچاپگر جهت شارژ کارتریج از تونر گرید A استفاده می نماید و این خود همواره باعث رضایت مشتریان از این مرکز شده است. با توجه به توزیع کننده بودن آوند پرینتر در امر قطعات و مواد مصرفی ماشین های اداری، تمامی قطعات دستگاه و کارتریج های نام برده شده در بالا، توسط خود مجموعه آوند پرینتر تامین می شود. برای مثال برای شارژ و سرویس کارتریج دستگاه HP 1005، از پودر شارژ و قطعات مصرفی مخصوص و منحصر به HP 1005 استفاده می شود. پس دیگر نگران استفاده از قطعات دست دوم و نا مرغوب نباشید چرا که آوند پرینتر با سال ها سابقه، خود را بابت اینگونه موارد به ضرر ننداخته و مشتری خود را راضی نگه می دارد.

  • زیر 15 دقیقه، یک متخصص در زمینه شارژ کارتریج پرینتر از شرکت ما معرفی می گردد.
  • بعد از تأییدتان، متخصص امر در سریع‌ترین زمان در محل شما حاضر خواهد شد.
  • مجهز بودن کارگاه های تعمیراتی این نمایندگی ، موجب تعمیر با کیفیت دستگاه کاربران می گردد .
  • اگر مشاهده کردید که برگه های چاپ شده کیفیت روز اول را ندارند و کیفیت چاپ یکنواخت نیست، زمان تعویض یا شارژ کارتریج فرا رسیده است.
  • شارژ کارتریج در محل یکی از خدماتی است که بسیاری از شارژی کاران کارتریج آن را انجام می دهند .

توسط گلستان

گلستان عبدی