صرافی کوکوین-آموزش جامع ثبت نام در صرافی کوکوین-نظارت

در مقایسه با سایر صرافی های بزرگ، KuCoin کارمزدهای معاملاتی نسبتاً پایینی را ارائه می دهد. کاربران می توانند انتظار داشته باشند که بین 0.0125٪ تا 0.10٪ در هر معامله پرداخت کنند. وارد ایمیل‌تان شوید و اگر کدی را از طرف کوکوین در اینباکس پیدا نکردید چند لحظه دیگر منتظر بمانید و سپس فولدر اسپم را بررسی کنید.

لازم به ذکر است این صرافی دارای یک اپلیکیشن موبایل قدرتمند نیز میباشد. شما میتوانید پس از ثبت نام اپلیکیشن موبایل کوکوین را دانلود و بر روی تلفن همراه خود نصب کنید. یکی از نکات مهم پیش از شروع ثبت نام، فراهم کردن کد تخفیف ثبت نام در صرافی کوکوین میباشد.

ثبت نام

برای مثال می‌توانید روی ۵۰ درصد کلیک کنید و اگر ۱۰۰ تتر داشته باشید ۵۰ عدد آن برای خرید ارزی که می‌خواهید استفاده می‌شود. در مرحله آخر بر اساس سفارشی که دارید روی Buy (خرید) یا Sell (فروش) کلیک کنید. طبق آموزش ثبت نام در صرافی کوکوین، رمز ورودی را انتخاب نمایید؛ این رمز باید بین ۱۰ تا ۳۳ حرف باشد که مواردی همچون نشانه های خاص، حروف کوچک و بزرگ و عدد را هم داشته باشد. در آخر باکس قوانین و مقررات را تیک بزنید.پس از کلیک بر گزینه ثبت‌نام، صرافی ممکن است که در این بخش ربات نبودن شما را بررسی کند که باید عکس‌های درخواست شده را انتخاب نمایید. اگر رمز ارزهای خود را در کیف پول این صرافی نگه دارید، سود دریافت خواهید کرد. صرافی کوکوین Kucoin از صرافی‌های آنلاین و مبتنی بر ارز دیجیتال در سطح جهان است.

با فعال کردن این گزینه هر ایمیلی که از صرافی کوکوین دریافت می کنید تنها با وارد کردن کد امنیتی که هنگام فعال سازی این آیتم وارد کرده اید ایمیل برایتان قابل مشاهده خواهد بود. صرافی کوکوین در راستای دسترسی ساده تر و بهتر کاربران اپلیکیشنی ساخته است که در آن کل خدمات صرافی در اختیار کاربران قرار می گیرد. سرویس هایی مانند ذخیره رمزارزها، معامله انواع رمزارزها، ترید و سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال و … شامل خدمات این اپلیکیشن می شود. لذا تمام کاربران صرافی کوکوین، قبل از ورد به حساب کاربری در صرافی و در زمان انجام هر تراکنش یک کد از طریق تلفن خود دریافت می کنند.

در این بخش بصورت کامل در مورد بخش KCS Bonus صرافی کوکوین صحبت خواهیم کرد. و از طریق هولد یا استیک کردن توکن KCS که توکن خود صرافی کوکوین هست چطور می تونید کسب درآمد کنید. در ویدیو آموزش صرافی کوکوین می توانید بصورت کامل این مورد را مشاهده کنید. در صرافی کوکوین بیش از 200 نوع ارز دیجیتال برای معامله وجود دارد که تعدادی از آن‌ها را در اسلایدهای پایین در اختیارتان قرار داده‌ایم. برای افزایش سطح امنیت و ادغام کردن حساب کوکوین با نرم افزار Google Authenticator مطابق با تصویر ذیل، از زیر منوی قسمت User Profile وارد بخش Security Settings شوید. سپس در صفحه باز شده در قسمت Google Verification روی گزینه Set کلیک کنید.

برای مثال، کاربری که در ماه حجم معاملاتش زیر 50 میلیون بیت کوین باشد، برای هر معامله ۰.۱ درصد از مبلغ معامله را باید پرداخت کند. همچنین روزانه تا سقف5 بیت کوین می‌توان از این صرافی برداشت کرد، آن هم بدون احراز هویت. می‌توان بدون احراز هویت، معاملات اسپات و فیوچرز در این پلتفرم انجام داد.

لغو الزام دریافت اینماد از شرکت‌های پرداخت‌یاری

صرافی کوکوین-آموزش جامع ثبت نام در صرافی کوکوین-نظارت

این صرافی آنلاین در بیش از دویست کشور در دنیا مشغول به فعالیت بوده و چیزی در حدود شش میلیون یوزر دارد که به شکلی کاملا فعال مشغول ترید کردن در این فضا هستند. کدی که صرافی برای شما نمایش داد را در اپلیکیشن وارد کنید. دقت کنید که برای دریافت کد تأیید در هر دو روش باید روی Send Code کلیک کنید تا کد تأیید برای آموزش ثبت نام در صرافی کوکوین شما ارسال شود.

نحوه انتقال تتر به حساب صرافی کوکوین (deposit در کوکوین)

ورود اطلاعات و تکمیل فرم ثبت نامدر این قسمت پس از ورود به صفحه ثبت نام بر روی گزینه “Email” کلیک کنید. به علت تحریم ها صرافی کوکوین شماره های کشور ایران را پوشش نمی دهد و کارایی ندارد. بنابراین برای ثبت نام در صرافی کوکوین باید از ایمیل استفاده کنید. برای ورود به بخش فیوچرز صرافی کوکوین در صفحه اصلی سایت روی Derivatives و سپس Futures Classic کلیک کنید تا وارد بخش معاملات فیوچرز صرافی شوید. صرافی ارز دیجیتال کوکوین از بیش از 720 نوع کوین و توکن مختلف پشتیبانی می‌کند و ارزهای معروف و پر طرفدار را در بازارهای خود موجود دارد و از لحاظ تنوع رمزارزها از تعداد قابل قبول و خوبی برخوردار است.

شامل خدمات این اپلیکیشن می شود.

توسط گلستان

گلستان عبدی