قیمت لپ تاپ و نوت بوک امروز 23 آبان زومیت

ناگفته نماند که لپ تاپ دارای پورت‌های کامل، کیبورد با نور پس زمینه و 512 گیگابایت حافظه از نوع بهترین لپ تاپ میان رده SSD است. شرکت لنوو سعی کرده تا با ارائه مدل IdeaPad Gaming 3 15ARH05 – AA یک لپ تاپ با پردازنده رایزن 7 و قیمتی مناسب را به دست مصرف کننده برساند. این لپ تاپ دارای پردازنده Ryzen H است که جزو پردازنده‌های قدرتمند لپ تاپی محسوب می‌شود. همچنین در IdeaPad Gaming 3 15ARH05 – AA پردازنده گرافیکی GTX 1650ti استفاده شده که 4 گیگابایت حافظه GDDR6 دارد. توجه داشته باشید که بهترین لپ تاپ ایسوس، لزوما گران‌ترین مدل آن نیست.

  • نرخ فریم بالا، دقت بی‌نظیر و گرافیک قدرتمند از ویژگی‌های بهترین لپ تاپ ایسوس سری «TUF» به شمار می‌آید.
  • اگر با سیستم عامل مک می‌توانید کنار بیاید و به دنبال کسب تجربه برنامه نویسی با مک بوک ها هستید این لپ تاپ ها انتخاب های بسیار خوبی هستند.
  • رم آن 8 گیگابایت است که البته به راحتی به 12 گیگابایت قابل ارتقا است.
  • پردازنده کم مصرف و با کارایی نسبتا پایین Intel Iris Xe که کارهای ساده را انجام می‌دهد و پردازنده گرافیکی قویتر MX330 که دارای دو گیگابایت حافظه گرافیکی اختصاصی است و کارهای سنگین‌تر را انجام می‌دهد.
در نقطه‌ی مقابل نمایشگرهای فاقد این پوشش تصویر درخشان‌تری را در محیط‌های فاقد نور مزاحم ارائه می‌دهند اما بازتاب نور آن‌ها در سایر محیط‌ها کمی آزاردهنده خواهد بود. اپل که اخیرا به جمع سازندگان پردازنده‌ی لپ‌تاپ ملحق شده، پردازنده‌ی پرقدرت M1 را به نام خود ثبت کرده است و به طور اختصاصی در لپ‌تاپ‌های خود از آن‌ها استفاده می‌کند. این پردازنده از نظر قدرت پردازشی یکی از بهترین‌ گزینه‌ها برای علاقه‌مندان مک‌بوک‌ها است و مصرف بسیار پایین‌تری نسبت به رقبا دارد.

لپ تاپ ایسوس پایین رده

قیمت لپ تاپ و نوت بوک امروز 23 آبان زومیت پیشینه قدیمی و قدرتمند لپ‌تاپ‌های برند اچ پی، خیالمان را به میزان زیادی راحت می‌کند. در رنج قیمتی 10 میلیون تومان و کمتر به نظر میرسد ما دو مدل V15 و VivoBook X543MA را از لنوو و ایسوس پیشنهاد می‌دهیم. این دو مدل از ضعیف‌ترین پردازنده‌های اینتل موسوم به Pentium و Celeron استفاده می‌کنند و شاید تنها برای کارهای سبک اداری یا آموزشی مناسب باشند.

البته عملکرد پردازنده تا حد زیادی در گروی سایر قطعات مانند ظرفیت و سرعت رم و هارد لپ‌تاپ است؛ اما کمتر پیش می‌آید که شرکت سازنده پردازنده‌ی رده بالا را با رم و حافظه‌ی رده پایین همراه کند. اگر شما هم به فکر خرید بهترین لپ تاپ دانشجویی هستید و می‌خواهید که لپ تاپ شما هم مشخصات خوبی داشته باشد هم اینکه گران نباشد، شاید خرید Vivobook Pro 14X N7400P یک انتخاب بسیار مناسب باشد. همچنین اگر مهندسی هستید که برای پروژه‌های خود قصد تهیه لپ تاپ دارید، لپ تاپ های مهندسی مقرون به صرفه زیر ۳۵ میلیون تومان برای شما مناسب‌اند.

البته در مورد مدل‌های مخصوص گیمینگ همانطور که اشاره شد در مطلب دیگری شاهد آنها خواهیم بود. اگر طرفدار اپل هستید و زیاد اهل بازی نیستید اپل برای شما مناسب است اما اگر گیم برایتان مهم است و خیلی طرفدار و فن اپل نیستید سیستم عامل های دیگر گزینه های بسیار بهتری هستند. پردازنده اپل ام وان تولید شرکت اپل دارای تکنولوژی پیشرفته ۵ نانومتری با ۱۶ میلیارد ترانزیستور ساخته شده است.

اما اگر شما با محدودیت بودجه مواجه هستید، ایسر نیترو 5 بهترین لپ تاپی است که می‌توانید با این بودجه تهیه نمایید؛ سپس لپ تاپ اقتصادی Acer Aspire 5 در رده دوم قرار می‌گیرد. لپ تاپ Legion 5 با پردازنده‌ی قدرتمند AMD Ryzen7 5800H و 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت SSD یک عملکرد بی نظیر از خود نشان می‌دهد! کارت گرافیک عالی این لپ تاپ حتی برای کارهای گرافیکی پیچیده را به‌خوبی مدیریت کند و هارد آن برای محدوده‌ی قیمت این لپ تاپ فوق‌العاده است. وبسایت pcmag در مورد این لپ تاپ نظرات بسیار مثبتی را دارد و به آن در امتیازات خودش از 5 امتیاز 4 را داده است. لپ تاپ لنوو Thinkbook 15 همانند سری Vivobook 15 ایسوس از بهترین سری های ارزان قیمت اما با ارزش خرید بالای لنوو محسوب می‌شود.

لپ تاپ ایسوس 16GB RAM | 1TB SSD | i7 | 6GB F15 FX507ZM ا Laptop Asus TUF Gaming F15 FX507ZM

توسط گلستان

گلستان عبدی