قیمت و مشخصات گوشی ردمی K50 گیمینگ برتر دیجیتال Xiaomi k50 Gaming

همانطور که می‌دانید برخی میان‌رده‌ها تمرکز خود را بر روی تقویت یک قسمت خاص مثل سخت افزار یا دوربین می‌گذارند و برای پایین آوردن قیمت نهایی محصول، مجبور هستند در قسمت‌های دیگر از قطعات گران‌قیمت استفاده نکنند. ردمی k50 نیز گیم محور است و هر چه قدر در نمایشگر، باتری و سخت افزار خوب کار کرده، در دوربین صرفه جویی کرده و سه لنز نسبتاً معمولی را بکار گرفته تا قیمت گوشی شیائومی k50 را تا جای ممکن پایین بیاورد. البته کیفیت و عملکرد نسبتاً خوبی از دوربین شیائومی ردمی k50 شاهد هستیم. گوشی ردمی K50 اکستریم یا ردمی K50 اولترا با یک صفحه نمایش ۶٫۶۷ اینچ AMOLED با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز از HDR10+ و ۱۲ بیت پشتیبانی می‌کند. یک اسنپدراگون ۸+ نسل اول دارد که با حداکثر ۱۲ گیگابایت رم LPDDR5 و ۵۱۲ گیگابایت حافظه UFS 3.1 دارد.

گوشی پوکو ایکس ۴ پرو Xiaomi Poco X4 Pro 5g

به طور کلی از نظر عملکرد و کارایی، ردمی K50 اولترا از عملکرد بسیار قوی‌تری برخوردار است. شارژر 120 واتی برای باتری 4700 میلی آمپر ساعتی گوشی شیائومی ردمی K50 Gaming واقعا فوق العاده است. سرعتی که این شارژر به ارمغان می‌آورد، می‌تواند در عرض 17 دقیقه صد در صد ظرفیت باتری را پر کند. به ادعای کمپانی سازنده، پشتیبانی از Power Delivery 3.0 و Quick Charge 3+ از دیگر مشخصات باتری ردمی K50 Gaming به حساب می‌آید.

گوشی زد تی ای

برخلاف مدل K40 این مدل ماژول دوربین را در یک برآمدگی کوچک مستطیل شکل قرار داده که زیبایی خاصی به ظاهر دستگاه بخشیده است. ماژول 3 گانه دوربین متشکل از سنسور عریض 64 مگاپیکسلی، سنسور فوق عریض 8 مگاپیکسلی و سنسور ماکروی 2 مگاپیکسلی است. محصولات شیائومی و سری K خط تولید ردمی، این روزها طرفداران بسیاری پیدا کرده و با توجه به قیمت و قدرت بی‌نظیرش، این محبوبیت کاملاً منطقی و طبیعیست. اگر ردمی k50 را با هم قیمت‌های خودش مقایسه کنید، به سادگی متوجه ارزش خرید بالای آن می‌شوید.

برخی از محصولات میجیا شامل جارو برقی هوشمند میجیا، مسواک برقی میجیا، پرینتر چاپ عکس میجیا، دوربین اتوموبیل میجیا، کتری برقی میجیا و بسیاری از محصولات متنوع دیگر می‌باشد که از حوصله‌ی این بحث خارج است. همچنین یک نسخه Champion با قیمت 4199 یوان (623 دلار) برای 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی وجود دارد. صفحه نمایشگر ۶.۶۷ اینچی دارای لبه‌های باریکی است و در بالای صفحه هم می‌توان دوربین سلفی زیر نمایشگر را دید. در تاریخ ۱۱ آگوست ۲۰۲۲ مصادف با ۲۰ مرداد ۱۴۰۱، ردمی K50 اولترا در کنار دستگاه‌های دیگری معرفی شد که از آن جمله می‌توان به شیائومی میکس فولد ۲ اشاره کرد. یکی از مشخصات مهم این گوشی، بهره‌مندی از سیستم عامل MIUI 13 است که مبتنی بر اندروید ۱۲ بوده و در بخش سخت‌افزاری پردازنده‌ای قوی دارد. این فروشگاه با تکیه بر تجربه 10 ساله در بازار سنتی، فعالیت خود را از سال 98 در حوزه فروش آنلاین آغاز کرده است و این اطمینان خاطر را برای کاربران فراهم نموده که گوشی­ های هوشمند را با کمترین قیمت بازار به همراه ارسال سریع دریافت نمایند.

ولی خب این گوشی یه گوشی گیمینگه و نمیشه توقع اتفاقات خارق العاده تو بخش دوربین ازش داشت. در کل اگه کارهای سنگین با گوشی انجام میدین، Xiaomi Redmi K50 Gaming میتونه یکی از انتخاب‌های خیلی خوب تو این بازه قیمتی باشه. لنز اصلی 64 مگاپیکسلی است و با قابلیت فوکوس خودکار، شاید از نظر تئوری عملکرد بسیار ساده‌ای داشته باشد، اما در تست‌های انجام شده خوش درخشیده و تصاویری باکیفیت و البته وضوح بالا ثبت کرده است. لنز دیگری که در ماژول دوربین ردمی k50 گیمینگ قرار گرفته Ultrawide است که زاویه دید 120 درجه‌ و کیفیت 8 مگاپیکسلی دارد و مناسب زمان‌هایی خواهد بود که بدون تغییر موقعیت گوشی، نیاز به گرفتن عکس‌هایی با دید گسترده‌تر داشته باشید. لنز ماکرو نیز آخرین سنسور موجود در ماژول دوربین است که در Macrography عملکردی عالی خواهد داشت.

  • همان ظور که در تصاویر گوشی مشاهده می‌کند، گوشی Redmi K50 Pro از طراحی جدیدی بهره می‌برد و دارای چهار رنگ مشکی، خاکستری، آبی و سبز است که توانسته جذابیت این گوشی را چندین برابر کند.
  • متاسفانه خبری از جک 3.5 میلی‌متری موسیقی نیست، اما اسپیکرهای استریو در گوشی شیائومی k50 دیده می‌شود.
  • گوشی شیائومی ردمی K50 پرو دارای حسگر اثر انگشت بر روی دکمه پاور می باشد و از تشخیش چهره مبتنی بر نرم افزار برای باز کردن گوشی استفاده می‌کند.
  • حتی اگر نسخه پایین با حافظه 8/128 گیگابایت استفاده می کنید هیچ خللی در کار شما پیش نمی آید.در ضمن از MIUI 13 مبتنی بر اندروید 12 برای نرم افزار آن استفاده شده است.
  • بعنوان مثال می‌توانید پردازنده گوشی خود را بر روی حالت Perfromance قرار دهید تا از بالاترین حد توان خود استفاده کند.

در فریم سمت چپ گوشی شاهد قرار گیری میکروفن، دکمه های تنظیم صدا و اسلات سیم کارت هستیم. بخش پشتی دستگاه از جنس شیشه سیاه و فریم ها از جنس آلومینیوم طراحی شده اند. در مورد دوربین نیز با توجه به اطلاعات موجود میشه گفت ،فیلم ها و عکس های گوشی نوکیا Nokia 8.3 5G کیفیت بهتری از دوربین گوشی شیائومی Xiaomi Redmi K50 Gaming دارد.

همچنین نسخه Champion این گوشی با قیمت 4199 ین (623 دلار) برای 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی نیز معرفی شده که با تم Mercedes-AMG Petronas F1 Team طراحی شده است. هرچند دوربین‌های هر دو گوشی از سخت‌افزار یکسانی برخوردار هستند اما چیپست‌های داخل، بر خروجی نهایی تصاویر و فیلم‌ها تاثیر می‌گذارند. به طور کلی، تراشه‌های اسنپدراگون دوربین‌های بهتری نسبت به همتایان مدیاتک خود تولید می‌کنند. در مورد ردمی K50 اولترا شاهد نتیجه‌های بهتر خواهیم بود؛ در نتیجه این مدل می‌تواند تصاویر بهتری نسبت به مدل پرو ثبت کند. اخبار جدید حاکی از آن است که به تازگی بیشتر از هزار فروشگاه در کشور چین افتتاح شده است که با احتساب فروشگاه‌های گذشته، تعداد آن‌ها به بیش از دو هزار فروشگاه رسیده است. شیائومی با قدرت بیش از پیش، در تلاش برای گسترش این فروشگاه‌ها در گوشه گوشه‌ی جهان است.

قیمت و مشخصات گوشی ردمی K50 گیمینگ برتر دیجیتال Xiaomi k50 Gaming

محصول موردبحث یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین گوشی‌های گیمینگ بازار محسوب می‌شود. شیائومی Redmi K50 Gaming از یک باتری ۴۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تغذیه می‌کند. علاقه‌مندان می‌توانند این گوشی را در سه رنگ مشکی ، خاکستری و آبی تهیه کنند. این محصول در سه پیکربندی 128GB/8GB و 128GB/12GB و 256GB/12GB در دسترس قرار دارد. شیائومی تو بخش طراحی Redmi K50 Gaming خیلی اتفاق جدیدی رو رقم نزده و این گوشی از نظر ظاهری خیلی به نسل قبلیش یعنی K40 Gaming edition شباهت داره و در کنار یه حس گیمینگ، حس کلاسیک بودن هم بهتون منتقل میکنه. پنل پشتی و جلوی این گوشی با گوریلا گلس ویکتوس محافظت میشه تا از نظر مقاومت گوشی یکم خیالتون رو راحت کنه.

پردازش‌های گرافیکی در این گوشی توسط پردازنده Adreno 730 انجام می‌شود که بسیار قدرتمند است. یک دوربین بزرگ مانند دوربین‌های تخصصی عکاسی در بالای یک جزیره مستطیلی شکل خودنمایی می‌کند. گوشی Xiaomi Redmi K50 Gaming از لحاظ رنگ بندی نیز شامل رنگ های مشکی و آبی و خاکستری می شود. با این حال، Redmi ویژگی هایی مانند شارژ بی سیم را در K50 Gaming Edition فهرست می کی ۵۰ گیمینگ کند.

اندازه گوشی شیائومی ردمی k50 ultra هم در طول 163.1 میلی متر و در عرض 75.9 میلی متر می باشد، و ضخامت این گوشی هم 8.6 میلی متر است. این ابعاد نشان می دهد که گوشی خیلی بزرگ نیست و جم و جور و نازک می باشد. اسکنر اثر انگشت گوشی Xiaomi Redmi k50 ultra در زیر صفحه نمایش قرار دارد که از سرعت بالایی در بار کردن قفل گوشی دارد و نوع آن هم نوری است.

توسط گلستان

گلستان عبدی