لاله ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد | flowerbook

توجه داشته باشید که در زمان برداشتن سطح خاک به ریشه و ساقه گیاه آسیب وارد نشود. در هلند قرن هفدهم، گل لاله جدید چنان خشم و مد بود که یک مشت پیاز حدود دلار ارزش داشت. درست مانند لاله های قرمز، لاله های صورتی نیز یک گل بسیار رمانتیک محسوب می شوند. آنها برای یک قرار عاشقانه یا خواستگاری ایده آل هستند .

گلدان استوانه میکا با پایه پلیمری

برای نگهداری این گیاه در منزل حتما گلدان را پشت پنجره ی جنوبی قرار بدید. این گونه بومی آسیا است و گل‌های آن سفید رنگ و ستاره‌ای شکل است. در گونه‌های نادری از این گل، گل‌ها به شکل چندتایی دیده می‌شود. لاله در تنوعی از رنگ‌های قرمز، زرد، سفید و نارنجی دیده می‌شود. گروه ۸ ویریدی‌فلورا، وجود رگه‌ای از رنگ سبز در قسمت میانی گلبرگ‌های رنگی ویژگی این گروه است. تمامی انواع خودروی لالهٔ قرمز تنها ۶ پرچم و ۶ گلپوش دارند.

http://agriculture-na.ir

در این مقاله از وبلاگ علی ولی میخواهیم به معرفی گل عسل (با نام دیگر… لاله ها بدلیل اثر تسکین سریع مورد خوبی برای جای گزیدن حشرات، نیش زنبورها، بهبود سوختگی ها و حساسیت های پوستی می باشد که باید طبق مشورت با کارشناسان مرتبط استفاده کنید. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم. هم چنین این گیاه نیاز رطوبتی بالایی ندارد و رطوبت نسبی منزل برای رشد و شکوفایی گیاه کافی است.

لاله های بنفش

در آب و هوای گرم تر، پیازها را در ماه آذر (یا حتی بعد از آن) بکارید. روی هر ساقه یک مجله خبری کتاب گل رشد می کند که در هر بوته دو تا شش برگ پهن وجود دارد. فقط هنگام کاشت و بعد از آن در فصل بهار به لاله کود بدهید.

انواع گل لاله از لحاظ گل کاری و زارعت گلی یکساله بشمار می رود. لاله در مناطق سردسیری گلی است دائمی ولی در مناطق گرمسیری سوخ ها تیمار شده با سرما کشت می‌شوند، و پس از آن گل‌ دهی می کنند. گونه هایی که سوخ های آن کوچکتر است برای باغ مناسب ترند. کمترین اندازه جهت گل دادن برای محیط سوخ حدود 11 تا 12 سانتیمتر است. نشانه ی سوخ ها سالم‌ شکل و سایز استاندارد، سالم بودن پوست قسمت خارجی آن و به طور چسبیده به سوخ می باشد. اندازه ی عمق برای کاشت سوخ کوچک تر 10 سانتیمتر گ سوخ بزرگتر تا 15 سانتیمتر می باشد و سوخ خیلی درشت را معمولاً درعمق 20 سانتیمتر می کارند.

نگهداری گل لاله

از کود دامی پرهیز کنید ولی اگر هم استفاده کردید باید به طور کامل پوسیده باشد. برای سبک کردن خاک می توانید از ماسه و شن استفاده کنید. بهترین و مناسب ترین نوع خاک برای لاله ها ترکیب کوکوپیت، پیت ماس و پرلیت می باشد.

  • در دنیای پر مشغله و ماشینی امروزی، نگهداری و پرورش گل و گیاه از آرامش بخش‌ترین کارهاست.
  • پیاز گل لاله در هوای سرد شروع به جوانه زنی می کند پس نگران آب و هوای زمستان نباشید و بدانید که این شرایط خود کمک کننده برای رشد این گیاه خواهد بود.
  • لاله قرمز نماد عشق و لاله صورتی آن نماد درک متقابل است.

توسط گلستان

گلستان عبدی