لوله بازکنی شبانه روزی تهران – سال 1401

لذا توصیه می شود حتما قبل از انجام هر گونه خدمات لوله بازکنی اطلاعات کافی از سیستم لوله کشی منزل خود و خدماتی که قرار است ارائه شود، داشته باشید. پس پیشنهاد می کنیم که اگر میخواهید لوله فاضلاب منزلتان را با فنر باز کنید، حتما از نوع دستی استفاده نمایید. همچنین می توانید با استفاده از مواد ساده و خانگی مثل آبلیمو، سرکه، جوش شیرین و… زمانیکه گوشی موبایل در چاه افتاد برای خارج کردن آن می توانید با استفاده از یک دستکش اقدام به خارج کردن گوشی موبایل از چاه کنید. اگر لوله فاضلاب یا لوله حمام گرفته است می توانید با استفاده از مقداری جوش شیرین و سرکه گرفتگی لوله را برطرف کنیم این کار را می توانید در دو مرحله انجام دهید بدین صورت که مقداری جوش شیرین و سرکه را به صورت آرام آرام در یک مرحله در داخل لوله ریخته کمی منتظر بمانید و در مرحله دوم بقیه این مواد را در داخل لوله بریزید سپس به مدت ۴۵ الی ۶۰ دقیقه صبر کنید. جالب است بدانید که با استفاده از چند لیمو می توانید به راحتی لوله گرفته شده را باز کنید بدین صورت که آب لیمو ها را گرفته و در داخل لوله بریزیم بعد از گذشت یک ساعت شاهد خواهید بود که لوله گرفته شده باز می شود.

زیاد آب نسبت به گنجایش چاه دلایل اصلی پر شدن چاه میباشد که باید حتما خالی شود. ارزانترین باز کردن لوله و ارزانترین تخلیه چاه – مجموع عملکرد شبانه روزی در ارزان ترین لوله بازکنی تهران این میباشد که در کمترین بازه ممکن سرویس های مطلوبی را ارائه دهد و رفع گرفتگی لوله فوری سوای تعطیلی و با رعایت کیفیت عمل است. توصیه کارشناسان باتجربه ما این است که از خدمات لوله بازکنی ارزان و باکیفیت استفاده کنید. توصیه می شود حتما افرادی که خدمات لوله بازکنی را برای شما انجام می دهند فاکتور سربرگ دار با مهر معتبر و همچنین کارت شناسایی دریافت کنید.

زود تخلیه کردن این چاه فاضلاب می تواند از هزینه های اضافی در این باره جلوگیری کند . البته ناگفته نماند که در بعضی مواقع لوله بازکن مجبور است تا برای باز کردن برخی لوله های گرفته زمان بیشتری بگذارد و از ابزار پیشرفته تری استفاده کند که در این صورت هزینه ی بیشتری نسبت به یک لوله بازکنی معمولی از شما دریافت می کند. با استفاده از ترکیب نمک و جوش شیرین و آب داغ یک ترکیب شیمیایی خواهید داشت که میتوانند به راحتی جرم ها و چربی هایی که در داخل لوله فاضلاب گیر کرده اند را حل کند و مسیر عبور آب را باز کند. چرا که این مواد می تواند چربی هایی که در جداره های لوله رسوب کرده است را بزداید و بدین ترتیب مسیر لوله باز شود و آب به راحتی بتواند از لوله به راحتی عبور کند. باز هم توصیه می شود حتما از تخصص و مهارت افراد لوله بازکن استفاده کنید و زمانیکه گوشی موبایل در چاه افتاده است، سریعا آب را ببندید و از ورود آب به دورن چاه جلوگیری کنید، صرف نظر از قیمت و ارزش گوشی حتما باید از چاه در بیاید چون ممکن است با ریختن آب گوشی به عمق لوله نفوذ کند و مسیر لوله را در قسمت های عمقی دیگر ببندد که بعدا مجبور می شوید با انجام کنده کاری لوله مسدود شده را بشکافید و موبایل را خارج کنید و مجددا لوله کشی را انجام دهید.

برخی افراد برای حل مشکلات گرفتگی لوله شخصا اقدام به انجام مراحلی می کنند که توصیه می شود در صورتی که هیچ گونه تخصص و مهارتی ندارید از انجام این اقدامات خودسرانه بپرهیزید. برای باز کردن گرفتگی لوله های پوسیده به هیچ عنوان از اسید لوله بازکنی و یا محلول های چاه بازکنی که غلظت بالایی دارند استفاده نکنید. در این روش، ابتدا به ساکن اجرت انجام کار به شکل بسیار پایین اعلام می شود اما از آن جا که این مبلغ اعلام شده، تنها در حد هزینه ی ایاب و ذهاب بوده است و هیچ توجیه و سود اقتصادی ای برای لوله بازکن نداشته است، لوله بازکنی مربوطه در صدد آن بر می آید تا به شکل دیگری، این سود را به دست بیاورد. ولی متاسفانه مردم با عدم اطلاع از این امر مبالغ هنگفتی بابت تعداد محلول هایی که بی رویه به داخل لوله ریخته شده است، پرداخت می کنند. امروزه با روی کار آمدن انواع ابزارالات مخصوص لوله بازکنی دیگر استفاده از محلول ها شیمیایی و اسید لوله بازکنی منسوخ شده است و کلیه اتحادیه ها در مورد استفاده از انواع محلول شیمیایی هشدار داده اند، چرا که استفاده از این محلول ها بسیار خطرناک و حتی در مواردی کشنده نیز می باشد، لذا کلیه متخصصین و کارشناسان اتحادیه استفاده از محلول را منطقی و صحیح نمی دانند و توصیه می کنند حتما از سایر ابزارآلات لوله بازکنی استفاده شود.

برای اینکه با خیال راحت خدمات موردنظر خودتان را انتخاب کنید، لازم است ویژگیهای آن خدمات را بدانید. بهتر است بدانید که اعتماد کردن به انواع برچسب ها و تبلیغاتی که در گوشه و کنار شهر دیده می شود، منبع مطمئنی برای انجام خدمات لوله بازکنی محسوب نمی شود. نیم ساعته.آماده عقد قرار داد با شرکت ها و سازمانهای دولتی و خصوصی و مجتمع های مسکونی. این است بهترین های شرکت ما… این محلول بهترین روش باز كردن لوله فاضلاب توالت هم می باشد که از باز كردن لوله فاضلاب با اسید بسیار بهتر و بی خطر می باشد. می توان این محلول را تهیه کرد.

واترجت یکی از دستگاه های قدرتمند در حوزه لوله بازکنی می باشد که با فشار آب و هوا کار می کند. توصیه می شود حداقل به مدت یک ساعت بگذارید لوله به همان حالت باشد البته هرچه این زمان بیشتر باشد بهتر است و بعد از گذشت این مدت زمان میتوانید لوله را با استفاده از فشار بالای آب گرم بشویید. البته توصیه میشود که برای اضافه کردن آب به داخل لوله از یک ظرف بزرگ با حجم زیاد استفاده کنید تا به یکباره آب با حجم زیادی به داخل لوله ریخته شود و مسیر لوله توسط فشار آب کاملاً تمیز شود. خیالتان بابت کیفیت کار، تمیز کار کردن و پاکیزه بودن دستگاه های لوله بازکنی شرکت آقای لوله بازکن تخت، ما برای برطرف کردن مشکل شما و رفع دغدغه هایتان خدمات تضمینی جهت لوله بازکنی جنوب تهران ارائه می دهیم. این روشها از اصلی ترین روشهای رفع گرفتگی لوله و خدماتی که ما در سراسر تهران و برای لوله بازکنی جنت آباد انجام و پیشنهاد می دهیم. در مورد قیمت لوله بازکنی برخی افراد عنوان کرده اند که در هنگام تماس با لوله بازکن فرد قبل از انجام کار قیمتی کم داده ولی حین کار و در پایان کار با عنوان برخی دلایل درخواست مبلغ بیشتری برای رفع گرفتگی لوله می کند.

استفاده از فنر لوله بازکنی نیز می تواند راه حل مناسبی برای رفع گرفتگی این نوع لوله ها باشد، با این شرط که فشار زیادی از طرف فنر به لوله ها وارد نشود. ابتدا دستکش را دست کنید و یک پارچه نرم و ذخیم زیر زانو بگذارید، زمانیکه دست را در لوله فرو کردید با لمس کردن گوشی آن را با دقت به بالا بکشید و از چاه خارج کنید، دقت داشته باشید که دست را از کناره های لوله وارد کنید تا با حرکت دست گوشی به داخل چاه هل داده نشود. پس از خالی شدن فاضلاب بررسی کنید که آیا گرفتگی در داخل چاه توالت قابل مشاهده است یا خیر.

در رایج ترین حالت، لوله بازکن پس از ورود به محل مشتری و شروع کار، مدتی به بهانه های واهی خودش را مشغول به کار نشان می دهد و پس از مدتی، با حالتی نگران و مضطرب به کارفرما اعلام می کند که مشکل سیستم لوله کشی بسیار زیاد است و سیستم دچار تخریب شده است و نیاز به کنده کاری و تعویض سیستم لوله ها و … در این روش زمانیکه شما با لوله بازکن تماس می گیرید، قیمتی پایین به شما داده تا موافقت شما را برای انجام کار دریافت کند ولی زمانیکه کار شما را انجام دادند، از شما هزینه ی بیشتری برای بازکردن گرفتگی لوله طلب می کنند. چرا که در برخی از انواع گرفتگی های لوله فاضلاب بعد از بازکردن با فنر و بدون سه نظام یک مجرای کوچک باز شده و ممکن است بعد از چندی مجددا گرفتگی اتفاق بیفتد. همچنین برخی از افراد لوله بازکن هنوز هم از انواع محلول های شیمیایی برای بازکردن گرفتگی لوله استفاده می کنند که این موضوع از طرف اتحادیه ممنوع می باشد و افراد لوله بازکن نباید از محلول برای لوله بازکنی استفاده کنند.

برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب حتما باید علت به وجود آمدن آن شناسایی شود و سپس نسبت به برطرف کردن آن اقدامات لازم انجام شود. آب جوش یا گرم: بهترین روش برای رفع گرفتگی توالت فرنگی با صابون استفاده از آب جوش یا گرم است. گرفتگی لوله فاضلاب مکن است به هر دلیلی گریبانگیر هر خانه ای شود و بیشتر مواقع بهترین راه حل کمک گرفتن از تخصص و مهارت افراد لوله بازکن حرفه ای و با تجربه می باشد. کلیه کارشناسان لوله بازکنی و افراد عضو اتحادیه استفاده از فنر لوله بازکنی را بهترین و مناسب ترین روش برای رفع گرفتگی انواع لوله ها می دانند و توصیه می کنند برای رفع گرفتگی لوله های گرفته و چاه های مسدود شده حتما از افراد با تجربه و متخصص بهره بگیرید و برای رفع گرفتگی هایی که شدید نیست از فنر لوله بازکنی و برای گرفتگی های شدید از دستگاه لوله بازکنی استفاده کنید ولی استفاده از محلول لوله بازکنی دیگر توصیه نمی شود و بهتر است که این محلول ها را کنار بگذارید. چاه بازکنی از مشکلاتی است که ممکن است در هر منزل یا هر اداره ای رخ دهد که برای حل این مشکل توصیه میشود از تجربه و مهارت متخصصین در این امر کمک بگیرید.

به هر حال توصیه می شود برای رفع گرفتگی توالت ایرانی و یا گرفتگی لولههای فاضلاب حتما از تخصص و مهارت افراد فنی کار استفاده کنید. با این حال، با همگام شدن با تکنولوژی در حال توسعه، میتوانیم به راحتی گرفتگی لولهها را که در گذشته به سختی سعی میشد باز شوند، با سرویس لولهبازکنی درست کنیم و هیچ آسیبی به لوله ها وارد نمی شود. حال میتوانید آب داغ را باز کنید تا عبور آب سبب باز شدن گرفتگی لوله شود. 5- برای تمیز کردن لوله از محلول پودری استفاده کنید. همچنین زمانی که این دو ماده با یکدیگر ترکیب می شوند فرآیند جوشش اتفاق میافتد که همین فرآیند باعث میشود تا چربی و مو و محتویات داخل لوله تمیز شود و لوله گرفته باز شود. کلیه خدمات لوله بازکنی اعم از رفع گرفتگی لوله های فاضلاب ساختمان ها و آپارتمان های مسکونی و همچنین فروشگاه ها و اماکن تجاری، لوله بازکنی با استفاده از دستگاه تراکم هوا، لوله بازکنی شبانه روزی و با استفاده از انواع فنر لوله بازکنی، درآوردن جسم از چاه و… این اتحادیه با عنوان اتحادیه تاسیسات مکانیکی ساختمان تهران فعالیت می کند که آدرس آن در تهران- خیابان انقلاب – ابتدای خیابان شریعتی – کوچه سمنان – پلاک ۱۰ می باشد که شماره تماس آن ۷۷۵۳۱۴۰۱ -۰۲۱ ، ۷۷۵۱۲۲۲۶- ۰۲۱ می باشد.

قیمت لوله بازکنی جمهوری هر ساله توسط اتحادیه لوله بازکنی جمهوری اعلام می گردد و همه شرکتها موظف به اجرای قانون می باشند وقتی اتحادیه قیمت لوله بازکن در لوله بازکنی جمهوری را اعلام می کند بسیاری از شرکت ها جهت حفظ مشتری با قیمت کمتر اقدام به لوله بازکنی در لوله بازکنی جمهوری می کنند که شرکت ما نیز جزء آن دسته از شرکت ها رفع گرفتگی لوله می باشد. قانون در طب. ۵. در واقع به دلیل شکلپذیری بسیار پایین آلیاژهای منیزیوم، قطعات منیزیومی معمولا به صورت کامل با عملیات ریختهگری ساخته میشوند. این شیوه از آنجایی رایج میشود که بعضا از طریق تماس های تلفنی با استعلام قیمت لوله بازکنی با قیمت های پایینی مانند 30 تا 70 هزار تومان مواجه میشوند و توقع دارند رفع گرفتگی با وجود آن همه مشقت و تجهیزات با مبلغی ناچیز انجام شود و به صورت طبیعی در دام کسانی میفتند که مبالغ کمی را در ابتدا اعلام کرده و در حین لوله بازکنی یا پس از آن با مبالغی چندین میلیون تومانی مواجه میشوند. به همین دلیل به هیچ عنوان گول قیمت پایینی که در پشت تلفن شنیده اید را نخورید و همیشه از جاهای معتبر درخواست فنی کار دهید. برخی افراد کلاهبردار برای انجام خدمات لوله بازکنی در ابتدا به شما قیمت پایینی می دهند ولی در حین کار با روشن کردن دستگاه لوله بازکنی به گونه ای وانمود می کنند که تمام سعی خود را برای باز کردن لوله کرده اند ولی مشکل رفع نمی شود و با ادعاهایی مثل لوله فاضلاب مشکل پیدا کرده است و باید کنده کاری شود و لوله کشی مجددا انجام شود.

هنگام خارج کردن جسم از چاه حتما در زیر زانو یک شئ نرم بگذارید تا به زانوی شما آسیبی وارد نشود. اما اگر شئ در داخل چاه گیر کرده باشد می توان آن را به وسیله فنر و سر فنر ابزار گیر از درون چاه خارج کرد. اگر گرفتگی اولیه بوده و به راحتی باز شود هزینه کمتری از شما دریافت خواهد شد اما در اغلب موارد گرفتگی لوله ها شدید و سخت بوده و ممکن است ساعت ها نیاز به کار داشته باشد. روغن اغلب باعث ایجاد گرفتگی در لوله سینک ظرفشویی آشپزخانه میشود، زیرا ذرات مواد غذایی و مواد زائد را به خود جلب کرده و باعث ایجاد انسداد میشود. این محلول خاصیت روان کنندگی دارد و اگر گرفتگی بر اثر چربی و روغن باشد، با چند بار تلاش کردن مطمئنا مشکل برطرف خواهد شد. از آنجا که استفاده از محلول های شیمیایی خطر های مخصوص به خود را دارد و ممکن است در هنگام استفاده از محلول های شیمیایی و یا اسید باز کنی دچار حادثه شوید، لذا توصیه میشود که با استفاده از مواد خانگی و بی خطر اقدام به باز کردن گرفتگی لوله و یا گرفتگی چاه کنید.

توسط گلستان

گلستان عبدی