لوله فلکسی روکشدار سایز ۲۵ فروشندگان و قیمت تابلو برق و تجهیزات

روکش نسوز موجود در برخی از انواع لوله خرطومی موجب محافظت از محتویات داخلی لوله شده و خطر آسیب بیشتر به دیگر نقاط را کاهش خواهد لوله فلکسی داد. در صورتی که نیازمند بهره‌برداری از لوله فلکسی در نواحی خاصی از ساختمان مسکونی، صنعتی یا آزمایشگاهی هستید؛ حتماً از این نوع لوله فلکسی استفاده نمایید. این لوله‌ها دارای طول عمر، انعطاف پذیری بالا و وزنی کم هستند و همچنین می‌توانند رطوبت را دفع کنند و قابلیت تحمل فشار بالایی دارند و می‌توانند در پروژه های مختلف، مورد استفاده قرار بگیرند و به خوبی از سیم‌ها و کابل‌های شما در برابر نور خورشید مراقبت کنند. مقاومت خوبی داشته و می‌توانند به صورت خودکار الکتریسیته را تخلیه کنند و همچنین نصب آنها آسان است. این لوله‌ها به شما کمک می‌کنند تا بابت امنیت و سالم بودن سیم‌ها و کابل‌های خود، نگران نباشید.

به این ترتیب عمدتا از این لوله ها به منظور محافظت از سیم ها و کابل های دوربین های مدار بسته استفاده می شود. اکثر لوله‌های فلکسی در متراژ 10 متری تولیده شده و برای فواصل بیش از این متراژ باید از دو یا چند لوله خرطومی استفاده کنید. جهت جلوگیری از چنین حالتی می‌توانید با ارتباط با شرکت تهویه سان از نوع سفارشی محصول لوله فلکسی در متراژ بالاتر بهره ببرید. اما جهت اتصال دو لوله خرطومی به یکدیگر امکان استفاده از بست فلکسی را دارید. فلکسیبل با عایق پلی استر به دلیل مقاوم زیاد مقابل رطوبت در استان‌های شمالی و جنوبی ایران بسیار پر مصرف است. همچنین بهره‌برداری از این لوله فلکسی در هوای رفت سیستم تهویه، سرمایش و گرمایش هوا به‌دلیل عدم‌انتقال رطوبت به دیوار و سقف از اهمیت بالایی برخوردار است.

شرکت تهویه سان با بیش از 25 سال سابقه ساخت انواع لوله خرطومی محل مناسبی برای خرید مستقیم انواع مدل و سایز لوله فلکسی به‌همراه بست و گلند است. لوله خرطومی ساده آلومینیومی STI در سایزهای 3 الی 24 جهت کانال داخلی هوای ساختمان تولیده شده و جهت انجام این نیز می‌توانید از لوله فلکسیبل برزنتی یا لوله فلکسی کومبی با روکش PVC استفاده کنید. قیمت لوله فلکسیهمچنین با حذف افراد واسطه و دلالان اقتصادی شاهد کاهش هزینه خرید به شکل چشم‌گیری خواهید بود. سابقه 25 ساله در تولید انواع محصولات سیستم تهویه، سرمایش و گرمایش هوا با استفاده از تجهیزات نوین و به‌روز جهانی موجب اعتماد و انتخاب مشتریان همیشگی شرکت تهویه سان گشته است.

  • یکی از خواص جالب این لوله‌ها مقاومت و طول عمر بالا در محیط‌های خاص مانند محیط‌های اسیدی و قلیایی است.
  • لوله فلکسی (لوله خرطومی فلزی روکشدار) یک کانال فلزی با مقطع گرد و انعطاف پذیر است که بر روی ان لایه ای پلاستیکی جهت مراقبت در برابر رطوبت در نظر گرفته شده است.
  • Copyright تمامی حقوق این فروشگاه مربوط به شرکت فناوری برق تیوان می باشد.
یکی از امتیازات ارزشمندی که لوله فلکسی برق دارد این است که دارای یک ساختار انعطاف پذیر است. این ویژگی شرایطی را برای پروژه شما به وجود می آورد که بدون استفاده از انواع اتصالات به هدایت و مسیریابی سیم های برق بپردازید. همانطور که میدانید یکسری از تجهیزات پایپینگ با عنوان انواع لوله فولادی برق وجود دارد که از لحاظ درجه سختی بسیار مقاوم تر از لوله فلکسی برق هستند. عمدتا در لوله فلکسی برق از ورق های فولادی گالوانیزه شده استفاده می گردد. عمل گالوانیزاسیون روی این ورق ها سبب می شود که پوششی از فلز روی، بر سطح ورق فلزی قرار گرفته و به این ترتیب مقاومت آن در برابر رطوبت و سایش به طور قابل توجهی افزایش پیدا کند. از دیگر ویژگی های این دسته از تجهیزات می توان به انعطاف پذیری بسیار بالای آن ها اشاره کرد.

همچنین ویژگی بارز روکش PVC لوله های فلکسی این است که هنگام آتش‌سوزی به صورت خودکار خاموش می‌شود و خطر را به شدت کاهش می‌دهد. لوله‌های فلکسی بل، در حال حاضر بخش مهمی از صنعت برق را تشکیل می‌دهند. تنوع بسیار زیادی در این نوع لوله‌ها وجود دارد، این تنوع شامل جنس، سایز، کاربرد و… است. قیمت‌گذاری با توجه به جنس و سایزبندی متفاوت است و معمولاً در حلقه‌های 25 متری خرید و فروش می‌شوند.

همانطور که گفته شد وزن پایین آنها یکی از عواملی است که باعث می شود تا شما از اتصالات سازه ای ضعیف تری برای نگه داشتن این لوله ها در سازه استفاده کنید. بعد از ساخت و تولید نهایی غالباً لوله فلکسی برق به صورت رول شده یا همان کلاف لوله ای در خواهند آمد. لذا حجم گسترده ای از آنها با متراژ بسیار بالا را میتوان به فروش رساند.

همچنین یک نوع از لوله فلکسی، لوله انعطاف پذیر بافته شده با روکش فلزی است. یک انتخاب محبوب برای سیستم های آسیب پذیر و محافظت از کابل کشی برق، کابل کواکسیال، اطلاعات و داده های مخابرات است. این نوع از لوله فلکسی بافته شده دارای مزایای غربالگری EMI و محافظت در برابر خرابکاری را فراهم می‌کنند.

لوله خرطومی فلکسی سایز 25

لوله فلکسی روکشدار سایز ۲۵ فروشندگان و قیمت تابلو برق و تجهیزات

لازم به اشاره است که ایمالز فروشگاه اینترنتی نمی باشد و هیچگونه دخالتی در کارکرد فروشگاه ها نداشته و تنها یک مرجع برای جستجو، مقایسه و معرفی کالا و فروشگاه های اینترنتی می باشد. از مزایای این لوله می‌توان به مقاومت کششی و چرخشی بالا، انعطاف پذیری بالا، مقاومت نسبتا بالا، طول عمر بالا و ماندگاری و توانایی تخلیه الکتریسیته اشاره کرد. استفاده از پوشش گالوانیزه یکی از تدابیر برای محافظت از سلامت کابل‌ها می‌باشد که حدودا 6 قرن از حضورش در ایران می‌گذرد و در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. طبق اطلاعات ارائه شده در بخش‌‌های بالا، لوله‌‌های فلکسی دارای انواع گوناگونی بوده و هر کدام از آن‌‌ها توانایی رفع نیاز خاصی را بر عهده دارند.

لایه داخلی آلومینیوم همراه با فنر نگهدارنده بوده، سپس عایق پلی استر جهت ایجاد پوششی برای دفع و عدم‌جذب رطوبت است. سطح بیرونی این لوله فلکسیبل نیز با متریال آلومینیوم ضخیم برای افزایش توان مقاومت در برابر ضربه، فشار و اصطکاک ایجاد شده است. لوله فلکسیبل با عایق پلی استر برای ساختمان‌های مسکونی، تجاری و صنعتی ساخته شده در مناطق با رطوبت بالا بسیار مناسب است. لوله فلکسی یا لوله خرطومی فلزی یک کانال محافظ از جنس فلز با مقطع دایره‌ای شکل و منعطف است که برای محافظت از کابل‌های شبکه و الکتریکی در برابرشرایط فیزیکی و آب و هوایی به کار برده می‌شود.

راه تشخیص دوربین مداربسته اصلی از تقلبی

به‌طور معمول امکان استفاده از فلکسی PL در مسیر هوای رفت داکت اسپلیت، هواساز و چیلر وجود دارد. محدوده دمایی قابل استفاده از این خرطومی بین منفی 30 الی مثبت 120 درجه سانتی‌گراد است. همچنین فلکسی PL در صورت حریق هیچگونه گاز سمی از خود ساطع نخواهد کرد. عدم‌جذب رطوبت، وزن کم و نصب آسان نیز از دیگر خصوصیات مثبت فلکسیبل PL بوده و آن را گزینه مناسبی جهت استفاده در انواع سیستم سرمایش و گرمایش هوا ساخته است. لوله‌‌های فلکسیبل در دو حالت توکار و روکار توسط مهندسین برق مورد استفاده قرار می‌‌گیرد. از بست لوله فلکسی بیشتر در حالت روکار استفاده شده و این ابزار خاص وظیفه ایجاد نظم و نگهداری از لوله‌‌های خرطومی بر روی دیوار را دارد.

ویژگی‌های خاص لوله فلکسی رهورد خراسان

توسط گلستان

گلستان عبدی