لیست بهترین وکیل کیفری تهران ️ 【وکالت و مشاوره کیفری فوری️】

لیست بهترین وکیل کیفری تهران ️ 【وکالت و مشاوره کیفری فوری️】

با توجه به اینکه جرائم کیفری علی الخصوص جرم کلاهبرداری دارای پیچیدگی و دارای ظرافتهای خاص خود می باشد به شما عزیزان پیشنهاد می شود قبل از هر گونه شکایت کیفری با وکیل مجرب کیفری مشورت نمائید. مطابق اصل 35 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران در تمام محکمه ها دو طرف حق دارند برای خود وکیل داشته باشند و چنانچه توانایی گرفتن وکیل کیفری را نداشته باشند باید برای آنان امکانات تعیین وکیل کیفری فراهم گردد. در تمامی جرایم کیفری اعم از جرایم سلب حیات ، سرقت ، کلاهبرداری و … می توان از وکیل کیفری استفاده کرد و در هیچ جرمی مانع برای گرفتن وکیل وجود ندارد . اولین اقدامی که وکیل کیفری باید انجام دهد آن است که با شخصی که به دردسر افتاده و خواهان حل مشکل خود می باشد جلسه مشاوره ای ترتیب دهد و مشکل او را به طور کامل و با دقت بشنود، تا شرح دقیقی از ماجرای رخ داده بدست آورده و در این میان با انجام مشاوره از مدارک و اسناد موجود شخص با اطلاع شود و در صورت نیاز آن ها را بررسی و مطالعه نماید. دادگاه کیفری دو مطابق قانون صلاحیت رسیدگی به تمامی جرایم کیفری را دارد مگر زمانی که قانون صلاحیت رسیدگی به یک سری از جرایم را به مرجع کیفری دیگری داده باشد .

  • وکالت آنلاین جامع ترین وب سایت اطلاع رسانی حقوقی کشور می باشد که با عضویت ده ها هزاروکیل دادگستری در سراسر ایران خدمات حقوقی به متقاضیان ارائه می نماید.
  • زمانی که افراد به عنوان متهم یا شاکی، یکی از طرفین درگیر در پرونده ی کیفری هستند که باید در دادگاه کیفری مربوطه مطرح گردد یا اینکه از پیش در جریان است.
  • همچنین پیشرفت سال های اخیر منجر به آن شده است که گروه وکلای بزرگمهر به بهترین دفتر وکالت تهران تبدیل شود.

در ضمن این وکلا باید دارای مهارت های تحلیلی و تفکر خلاق بسیار قوی برای تجزیه و تحلیل پرونده های قضایی و ایجاد یک استراتژی قانونی برای رسیدگی به دعاوی کیفری پیچیده باشند. در امور کیفری که مجازات آن حبس ابد یا سلب حیات است، اگر متهم در دادسرا وکیلی را معرفی نکند و یا برای گرفتن وکیل شرایط مالی نداشته باشد بر اساس ماده ۳۵ قانون جمهوری اسلامی ایران چون هر فرد حق استفاده از وکیل را دارد دادگاه برای او وکیل کیفری رایگان یا همان وکیل تسخیری اخذ می کند. هرچند که امروزه طرح شکایت از طریق دفاتر خدمات قضایی ثبت می شود ولی این روش مانع از آن نمی شود که افراد از طریق مراجعه به کلانتری یا دادسرا شکایت خود را به صورت شفاهی یا کتبی انجام ندهند. ولی بهترین کار این است که این شکواییه توسط یک وکیل کیفری که دارای تخصص و تجربه زیادی است تنظیم شود. در هر صورت بعد از ثبت شکایت از طریق هر کدام از روش های ذکر شده پرونده به دادسرا فرستاده می شود. زمانی که یک وکیل متعهد می شود که وکالت خود را به عنوان وکیل شاکی انجام دهد، موظف است که تمام مطالبات و حق و حقوق موکل خود را در قالب شکوائیه ای تنظیم و آن را به دادگاه ارائه دهد.

بهترین وکیل سمنان را با لیست 10تایی بشناسید!!!

دانست و از طرف دیگر، خرید اموال مسروقه، صدور چک بی محل، معامله به قصد فرار از دین و…. را جرائم علیه اموال محسوب کرد که هر یک در دادگاهی جداگانه مورد بررسی قرار می‌گیرند. در دادسرای محل وقوع جرم شکایت پیگیری می شود و اگر فردی چند جرم را مرتکب شده باشد، دادسرای محلی صالح رسیدگی به پرونده است که مهمترین جرم در آن منطقه یا محل اتفاق افتاده است.

وکیل در ارومیه

از مزایایمشاوره حقوقی با موسسه حقوقی عدالت گستر فتح این است که اولاً شما با ارتباط مستقیم با وکیل موضوع مورد درخواستتان مشاوره اخذ می نمائید و دوماً به صورت کاملاً رایگان امکان ارتباط با تلفن وکیل را دارید. ارتباط با خطوط تلفنی در وب سایت و تماس وشماره وکیل جهت تماس وارجاع به وکیل مورد نظر و اخذ مشاوره رایگان در صورتی که خارج ساعات اداری خواستار مشاوره حقوقی می باشید می توانید مشاوره وکیل کیفری دریافت نمائید. اگر می‌خواهید پرونده خود را به یک وکیل کیفری عالی، متخصص و زبده محول کنید، بهتر است ویژگی‌های زیر را مدنظر داشته باشید. دفتر ما امکانات بهره گیری از وکلای متخصص کیفری بهترین مسیر را جهت موفقیت پرونده برای شما عزیزان فراهم می نماید. پس از آن پرونده برای تحقیقات مقدماتی ارسال می شود که این تحقیقات به دستور مقام قضایی توسط ظابطین قضائی صورت می پذیرد.

در هر صورت پس از ثبت شکایت در هر یک از مراجع فوق، پرونده به دادسرا ارجاع داده می شود . و با توجه به این امر که شاهد نباید خود از طرفین دعوا باشد اساساً امکان شهادت همدستان متهم منتفی شده و هرچند اقدام مجرمانه منتسب به این افراد نباشد اما ممکن است به عنوان معاون در جرم شناخته و محکوم به مزاجات شوند . از طریق این بخش شما می توانید قرار مشاوره حضوری خود را ثبت و در زمان مشخص شده مشاوره حضوری دریافت کنید.

توسط گلستان

گلستان عبدی